Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Nem tom, nem volt még másik autóm.
Én eddig semmilyen körülmények között sem vallottam szégyent, autópályán 160-at gond nélkül, és hosszútávon, városban ugrik, kettesben 100-ig huzathatod, ülések kényelmesek, szóval én nagyon bírom. A szervója finom, és a sebváltója szinte magától helyére talál.
Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung.
Szériahiba pedig az AC-szörcsögés volt, de ezt már nekünk is garanciában cserélték, illetve az első sorozatban a kuplung szarakodott, de áttervezték a segédmunkahengert, mert ott volt a bibi, így ami most jön le a sorrol, ott ez már nem fordulhat elő. (Most gondolkodom, hogy akkor lehet, az új szériáknál már nem is fog magasan a kuplung.)
Szerk: a nyomatékról jut eszembe, hogy voltak itt a fórumon is, akik hiányolták a nyomatékot (szeva Tidly ), és tényleg nincs az az érzés, mint ami például egy bika dízelben, hogy belelapulsz az ülésbe, viszont ennek ellenére ugyanúgy gyorsulsz, mint a többi autó. Szóval érdekes ez: ülök az autóban, nyomom a gáz szép kényelmesen, semmi extra, aztán csak nem maradok le a mellettem erőlkedő mögött.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OLED TV topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...