Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerii

    addikt

    válasz t1 #22604 üzenetére

    A motor töltéscseréjét áramlástani és egyéb modellezéssel tervezik meg, ha kicseréled egy más geometriájú, vagy akár más anyagminőségű (és ezáltal más felületű, hőtágulású, áramlású) dobra, akkor ott az összetervezett rendszerben valami nem úgy fog működni ahogy azt elképzelték-> módosítani kellene a motorvezérlést is ( nem hiába vannak gyári tuningcégek). Nyilván egy Suzukinál ez a tervezés egy Audi motorhoz képest "hanyagabb", nagyobb a tűréshatár, de az elv ugyanaz.
    Jelen esetben ha visszafolytja, vagy nyomáscsökkenést képez az új dob, más lesz az égés-> lambdaszoda korrigál-> még jobban eltolódhat az ideálistól-> meghülyül.

    És akkor hol vannak az olyan rendszerek ahol 1-2 turbó, gázvisszavezető, melegítő, adblue is van beiktatva.

Új hozzászólás Aktív témák