Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tulkas

    tag

    válasz Kornel #12290 üzenetére

    Szokványos nyári reggelen lemegyek és beindítom a motort, az már alapból legalább 10-15 fokon tartja az olajat. Ilyenkor minek nekem az hogy -20 fokon az az olaj tartja az alacsony viszkozítását?
    Nem éri semmivel sem hamarabb ilyenkor, ezért is hívják ezeket az olajokat "többfokozatúnak", mert bár a tiéd alacsonyabb és magasabb hőmérsékleten is jobban tartja az optimális kenőanyag viszkozitást, de egyazon (MOST) szobahőmérsékleten (vagy az említett 10-15C-on) nincs nagy különbség köztük indításnál.
    Na de nyugalom, hajlik a derekam a téli plusszkiadásra :R ..
    A kuplungproblémámra még mindig nem tudtok valami megoldást? (Az újra szétszedését, és zsírozgatást kivéve.)

    "Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."

Új hozzászólás Aktív témák