-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
8 és 8.7 között láttam már mindenféle adatot erre vonatkozóan. Persze sok jelentősége nincs a dolognak, csak ha össze akarja vetni az ember más autók más gyári adataival, mint az autós kártyában.
Mivel ebben sincs általánosan elfogadott/alkalmazott technológia (pl. minden autót ugyanazon a pályán, ugyanazon paraméterek (szél, páratartalom, légnyomás, hőmérséklet, üzemanyag, gumiabroncsok, stb.) között, ugyanazon sofőrnek ugyanazon életpillanatában (bioritmus, kedélyállapot, éberség, vérnyomás, pulzus, akármi) között kellene mérni) így nem is igazán hasonlíthatók össze az ehhez hasonló értékek, ahol a nagyobb fallosz-hosszt néhány tizedmáspodperc hivatott jelölni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Igen az azt hiszem 6,7 alatt van 100-on de ugye az STi váltót kapta meg ami elég rövid, nincs is meg a 100 2-esben, el kell váltani hozzá a 3-ast.
Am ezek a Subaru boxerek nem szeretnek sokat forogni. Nálam is 6000-nél van teljesítmébnycsúcs és 6200-nál már tilt is.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
nagyúr
Jepp sajnos, ezért is gondolkodom a fólián, bár olvasok róla jót is, rosszat is. Van, aki szerint néhol roszul töri a fényt, van, akinek torzít, kevés rá a gari, meg valami 40 napig buborékos lehet, mert addig szárad...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem tapasztaltam semmi ilyesmit. Néztem most pár képet, azok alapján úgy néz ki, mintha a későbbi évjáratú OBK-knál fényesebb, sötétebb, más anyagú, és néhány helyen más formájú is lenne a műszerfalborítás. Már amennyire ez így a képek alajpán eldönthető persze... Az enyém elég matt és inkább szürke, mint fekete.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az még rosszabb, ha iilyen helyzetben elvált az automata, mert akkor még nagyobbat változik a nyomaték ugye, tehát, ha finoman elpörgő kerekekkel mentél addig a kanyarban, akkor ha felvált az automata, nehezebb lesz megoldani a szituációt.
A pezsgő színű jó lehet 2.1-ért, ha rendben van. Mindent összevetve az enyém is annyira jött ki, csak olyan konstrukcióban, hogy 2.7-et fizettem érte, de az előző tulaj költségére ki lett benne cserélve a kormányszervó motor és pumpa 140k értékben, kapott olajat, szűrőket, klímatisztítást, váltóolajat, pár db új izzót és teljes körű átvizsgálást, mindezt számlásan Seibikoban 100k értékben, kaptam hozzá 1 hetes számlás 4x4-es zsírúj Blizzak téli szettet 210k értékben, meg két db dashcam-et 100k étékben.
Gázos Subarut ellenben sose nem vennék, nem látom benne a rációt, csak a gondot.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem nagyon érdekelte az eladás a művészurat, ez a 8. autója volt (mármint nem sorrendben, hanem egyszerre ), amikor felhívtam, hogy alkudozzunk, akkor felsorolta, hogy miket ad hozzá, meg hogy szerinte baj van a szervóval, azt még megcsináltatja, meg úgyis ideje a kisrevíziónak, és akkor csináljuk úgy, hogy elvisszük Seibikoba, ott átnézik, felmérik, ha rendben van, lebonyolítjuk az adás-vételt, és aztán ott elvégzik rajta a mindenféle karbantartást és javítást, amiket ő fizet. Plusz egyéként, ha egy éven belül bármi egyéb kiderül, amiről nem tudott, akkor keressem nyugodtan, de azóta is szoktunk emaileket váltani autós témában, szal jó arc.
Jepp, a tiédben már ott a fülesváltó, az S#, meg az FL lámpák.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
Hát igen, ezvalóban kb -1 csillagos minősítésű.
Mondjuk mennyire tettek jót a 4 km-es utak a turbó benyós gépnek...?! Semennyire. Ha még nem volt a trubohoz nyúlva akkor nagyon gyorsan kelleni fog.
mod:
XV jó lenne következő autónak de abból megint nincs csak impotens motor vagy a gigaszopóroller dízel...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Lomha. Természetesen semmi sem hiányzik, de nem tart semmiből kipróbálni, csak egy újraírható chip kell az ECU-ba, ami nem nagy tétel árban. Előtte lementjük a gyári programot, így az bármikor visszaírható, ha mégsem tetszik az új program, mert mondjuk 20 litert kezd enni, vagy akármi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
A gázreakció, a forsulatszám, a vezérlés, stb. az nyilván teljesen más, ha S-ben vagy S#-ben van a kar, de attól még a váltó lassan vált és nem feltétlenül elektronikus szempontból, hiszen, ha manuálisan váltasz, akkor is komótosan pakolja a fogaskerekeket. De nekem nem zavaró különösebben a váltó sem, nyilván nem rallys a fíling, de az autó sem olyan, tehát nekem ezzel nincs gondom. Mással sem.
Qru: ez ugyanannyi kb. Mármint 10% plusz, ami nálad 17 és 20, az nálam ~25 és 30 ugye. Valszeg ez az a növekmény, amit minimális belenyúlással, szoftveresen megoldanak simán. Persze nyilván sokkal egyszerűbb turbós autókat húzni, csak ott is célszerű utánamenni a többi alkatrésszel, ha nagyobb mértékű az emelés. Karaj lett az összefoglaló!
Carr: a videón nem Zoltán Erika szám szól aki énekel, Csepregi Éva és a Neoton. Mármint eredetileg ők éneklik a YoYo-t, a felvételen meg ugye az Irigy Hónalj Mirigy.
Az alkatrészeket az amcsi Subaruparts.com-ról rendeltem, egészen pontosan az Ebay-es oldalukról, itt találod őket: Subarupartsdirect. Csak eredeti alkatrészekkel foglalkoznak, és meglepően hamar ideér a cuccuk, kb. másfél hét volt mindkét rendelés.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, sosem kívántam rá ahogy az MX5-re sem igazából. Egyszerűen nem érzem magam benne biztonságban.
carr: Ha van bejáratott rendszer akkor sima ügy de ide nem jó akármi. Fórumon sokat olvastam róla, hogy többen kiszedették mert nem működött rendesen. Mondjuk biztos vmi olcsót vettek azt nem tudom... de azt igen, hogy a gyári gázrendszeres Subarukban elég komoly technika van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Émmá megszoktam, hogy mikor hogy kell tartani az apró, 47-es topánkáim. Ami lehetne szélesebb, az a bal oldali "lábpihentető" platform, amit nem is értek, miért ilyen vékony, hiszen elférne simán ott szélesebb is, szal majd lehet, oda kerítek vmi tuning darabot szintén.
Subiklubról megkeresett egy srác múlt héten, hogy nyár vége felé venne ő egy autót, de nem tudja, hogy Fori legyen, Lega vagy OBK, és ezeken belül kéziváltós vagy automata, ha milyen motorral, stb. Hétfőn átjött, dumáltunk egy órát, mentünk két kört, és ennek következtében hirtelen megvilágosodott, hogy neki bizony 3.0R OBK kell, és a héten megy is ki németbe ezért a darabért. Sógora tegnap elvitte ott kint felmérésre, átnézésre a helyi Subaru szervizbe, ahova egyébként is hordták az autót, és néhány esztétikai hibát leszámítva teljesen rendben van. Úgy látszik, fertőző a dolog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem konkrétan a fórum lett fizetős, hanem csak a pártoló tagok láthatják. Mondjuk szentem ez f*sság, eddig se volt egy túl látogatott fórum, ezek után meg simán lehet, hogy meg is kotlik érdeklődés hiányában. Az az elképzelés a klub vezetésének részéről, hogy így majd többen lesznek pártoló tagok - fogalmazzunk úgy, hogy nem szakterületük a kommunikáció és az információs szupersztráda. Volt amúgy több lemondás, meg veszekedés, meg ilyesmik, de elég gyerekesnek tűnt, utoljára a 2000-es évek elején láttam hasonló színvonalat a fórumokon.
A tali ettől függetlenül jó volt, bár nekem más elképzeléseim vannak egy gulyáslevesről és egy palacsintáról, de klasszikus vendéglátós szinten simán elment. Közel 50 autó volt, és 100+ résztvevő, jó hangulatban telt a gyülekező, a vonulás, az ottani trécs, az ebéd, szinte mindenki családdal, párokkal jött, szal az ott szentem tök okés volt.
Egyre inkább hajlok afelé, hogy jövőre kéne nekem egy Impreza második autónak. Egy régi, egy lerúgott, kicsit rozsdás Sport vagy GT, ami bubog.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Igen, ha vkinek, akkor neked van rálátásod a kérdésre. Émmeg szintén 17 éve moderátorkodom, illetve szerkesztőként vagyok jelen pár fórumon; közülük a Bikemag anno a legmenőbb bringás off- és online magazin és fórum volt, aztán jól nem sikerült a tulajoknak a kizárólag online felületre váltás, az offline megjelenésből származó reklámbevételek átvitele online felületre. Szal az így kampó is lett 2010-re, amikor én, mint szerkesztő/író eljöttem tőlük, és már csak a fórumot kapirgálom. A magazin egyébként még műxik, de ez lópikola... Klásszikus példa arra, amikor nem adja ki.
Egyébként tuti rossz a subiklubos irány, mert pont a hardkór arcok azok, akiknek valamiért a legjobban fáj a pártolói díj megfizetése. Jellemzően a konszolidáltabb arcok fizetik be, mint mondjuk én. Idénre asszem talán, ha 50 pártoló tag jött össze, az 250k, amiből közel 100 ropi elment a gulyásra meg a paleszra.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Jepp, ő Dave Erickson volt, az MBAH (Mountain Bike Action Hungary) alapítója, ebből lett később - Dave távozása után - a BikeMag.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
A mítosz megfertőzi őket és azt hiszik bármint lehet mert ott az awd. Újdonsült tulajként én is majdnem odavertem a rakparton a gépet csak a szerencsének köszönhető, hogy összeszedtem és nem hajtottam kiflibe a verdát. Aztán inkább elmentem egy subarkulb-os vezetéstechnikai tréningre. Jó az awd de azzal sem lehet átírni a fizika törvényeit.
Másrészt esik az áruk így már a boyracer hülyegyerekek költségvetésébe is belefér, azok meg.. lásd fent.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Érteni én sem értem, na aggódj. Egyébként egy 3.0T Q60S Infiniti helyére jött második autónak, az is 405 ló volt, azért, csak könyebb.
Prémiumtagság lejáratáról azért jöhetett volna vmi emil - csak azt vettem észre, hogy befekededtem. Na, megyek a kasszához.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ceofang
Ceofang írta:
Lehet most nem leszek nepszeru, de nem birtam kihagyni 8) :
http://kepkezelo.com/images/f7evpmh5tnl54mwmf2xg.jpg
Ha valakit esetleg zavar a trollkodasom, toroljetek! :mrgreen: Nem sertodom meg.
Remelem ti sem, mert emberileg (szinte) mindegyikotoket nagyon birom.A postot később törölték.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
200k km a vezérlés csereperiódusa az én H4-ben meg a fele... Ez azért sokat elárul.
Hivatalosan: Egyrészt adócsalásnak számít ugyanis a gépjárműadót a teljesítmény alapján fizeted, ha utólag felerősíted a géped akkor többet is kéne fizetned...
Másrészt az nkh-val kéne engedélyeztetni a módosított szotfvert (alapvetően befolyásolja az autó viselkedését így fokozottan kockázatos beavatkozásnak számít) ami nagyon nehézkes dolog és nem is biztos a pozitív végkimenetel.Nem hivatalosan: Kb sosem derül ki, műszakin nem nézik. Ha nagyon ordít róla, hogy piszkált motor akkor esetleg küldhetik szigorított műszakira de ez nem, hogy nem jellemző kb fehér holló eset (nyilván ha az 1,3-as Favoriton ott figyel a csiga meg az IC meg az olajhűtő akkor azonnal küldik szigorítottra).
NKH szokott mérőpados ellenőrzéseket tartani (jellemzően az autópályákon mert ott a pihenőben van hely a mobil mérőpadnak). A jó hír hogy a gyári névleges teljesítmény + 10%-tól van csak bünti tehát egy kis tuning belefér. A másik jó hír, hogy inkább csak teherautóknál/buszoknál mérnek tengelyterhelést mert az tuti bevétel forrás.mod:
Jorus: Eddig egy emberrel beszéltem erről de körberöhögött, hogy egy szívót minek tuningolni úgy sem lesz érdemi erőnövekmény ilyen kis motor esetében. De lehet egyszer rászánnám magam mégis...
De sz@r helye meg nem vinném.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Egyébként én elégedett vagyok a fékekkel, legalábbis a Passatokhoz képest jobb a fékerő, még a nehezebb autóval is. Az mondjuk igaz, hogy nincs annyira agyonszervózva, mint a Passatban, de ha keményen kell fékezni, akkor érezhetően jobb teljesítményt nyújtanak. Amit fel szoktak hozni ellene, hogy relatíve kicsi a tárcsa, és hajlamos elmelegedni, de ezt csak pályanapon tudnám elképzelni, nyélen hajtva; hegyi szerpentineken még nem sikerült elmelegítenem őket (Passatot sikerült párszor), mivel manuál módban ott a durva motorfék visszaváltásoknál, ezért lehet kímélni a féket még sportosabb stílusnál is. Persze gondolom, te a Lexushoz méred, olyat meg még nem kóstoltam.
Qru: turbósokhoz képest persze, ez nem is tuning, de azokat meg ugye elég egyszerű mókolni, és igen nagy a módosítás hatásfoka is, sok helyen csak emelnek kicsit a töltőnyomáson, azt szaladj vele...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
Vársz egy kicsit? pár napot max. Függő biztosításközvetítői tevékenységbe fogtam, aztán ha tudok kötni, köthetnél nálam is. Union Vienna amúgy. az autó adatait privátban elküldöd, s készítek egy előzetes kalkulációt, aztán ha úgy alakul...
ON
QRU
Meg sem néztem, lehet csak a fény, de most térdficammal vagyok a géphez szögelve pár órára, holnap ránézek.
(nekem is feltűnt)[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- Napelem
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Gray Zone Warfare
- Kék halál (BSOD)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest