Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petester

    senior tag

    válasz Gub4cs_1 #9040 üzenetére

    Mióta Subarunk van, azóta normális tevékenység a rendszeres olajszint ellenőrzés. Azelőtt sose volt erre szükségem, így engem is sokkolt, mikor először tapasztaltam, hogy minimumon az olajszint. :)
    Most a német túrám alatt is csökkent az olajszint, de nem tudom, hogy azért, mert valóban megette vagy csak elfogyott belőle az esetlegesen belehígult benzin a sok városi üzemtől.

    (#9006) Qru:
    Amúgy kb 9,5 liter lett a túrám átlagfogyasztása. Az első tankolás után csökkent a fogyasztásom, de nem teljesen tele tankkal indultam. Így szerintem kijelenthetem, hogy az Auchan 98 és a kinti 95-ös benyát ugyanolyan hatásfokkal égeti el a H6.

    (ó\_!_/ó)

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Gub4cs_1 #9040 üzenetére

    Az "elfogóvadász" szó hallatán azért hirtelen összeugrott a gyomrom, mert az M35-ön engem szedett már ki a rendőrségi elfogóautó. :D

    1 l ennél még bően jó és normális. Bizonyos fokig amúgy is normális jelenség, minden autónál. Magas fordulaton sok olajat szállít az olajpumpa (mert ugye a főtengelyről van hajtva), viszont a henger (olaj)lehúzógyűrűje nem feltétlenül tud olyan sok olajat lehúzni, így az ott maradó olaj elég a benzinnel/levegővel együtt.

    Általános igazság a motorokra, hogy 1000 fordulatonként kell 1 bar olajnyomás a megfelelő kenéshez, hűtéshez. Ha mondjuk pályatempónál 3000-ret forog, akkor kell neki 3 bar olajnyomás, ha most tartósan pályázol 4-5000-es fordulaton az már 4-5 bar-os nyomást jelent...

    Petester: Baba, az nagyon barát fogyi. Nekem még nincs 98 vs kinti 95 összehasonlításom de a itthoni 95-nél kevesebbet kér a kinti 95-ből az fix.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák