Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Parci #7045 üzenetére

    Az "igazi" Volvo jó, az új kínai sz@r. Utóbbi a friss megbízhatósági felmérésekben a legutolsó helyen van.

    Haveromnak volt egy S60 D5 (163 ló) 580k km-nél még gyári volt benne a turbó, motor, minden. Igaz autópályáztak vele (külföldre járt). Egyedül az 5 gangos geartonic nem volt már tökéletes (szeleptömböt kellett volna már cserélni benne). Végül inkább eladta. Az új tulaj nyomott benne egy dupla olajcserét attól ideiglenesen helyre jött aztán nem tudni mi lett vele nem jelentkezett többet az új tulaj.

    #nincsbennetarcsi

  • Acheron

    őstag

    válasz Parci #7045 üzenetére

    Én csak a 2001 -es, 163 lovas D5 -ömről tudok nyilatkozni, amit 180 ezerrel vettem (gyanítom, kb kétszer annyi lehetett benne) és 370 ezerrel adtam el 7 év után.
    Nem titok, nagyon szerettem, rendkívül strapabíró és megbízható autó. Amennyire tudom, mielőtt megvettem, cseréltek benne kettőstömegűt - nekem azzal sosem kellett foglalkozni. Komoly baja sohasem volt, a kopókat (kerékcsapágy, féktárcsa, első lengővilla szilentek, motortartó bak) kellett cserélni, motorikusan sosem volt vele gond. Ajtó és csomagtartó zárral voltak gondok (típushiba), bontóból fillérekért szereztem pótalakatrészt.
    Jellemző probléma, hogy eszi az izzókat (tompított, hátsó lámpák, irányjelző), ezért azokból mindig komoly készletet volt érdemes tartani. (cserébe pontosan megmondta (magyarul!), hogy melyik izzó égett ki, emellett villámgyorsan cserélhető volt bármelyik)
    Arról is szólt, hogy fogytán az ablakmosó folyadék, az ablakban kis műanyag csiptető van a parkolójegyeknek - rengeteg átgondolt apróság, ami miatt az ember szerette az autót (ezek pl nagyon hiányoznak azóta is).
    A belseje valóban csúnyán öregszik, ezt csak megerősíteni tudom. Az a préselt bőrféleség nagyon hamar repedezik (később el is válik) az üléseken, a rádióegység, ajtó könyöklő gumiszerű borítás pedig mállik egy idő után, csúnya na, nincs rá jobb szó.
    A V8 motoros verzióban viszont prémium, vastag bőr van, amennyire tudom, az úgy is viselkedik, nagyon sokáig szép marad, ha ápolva van. Ama Yamaha motorról csak jókat olvastam, és a hangja... :Y
    Kínaiság: A tulajdonos lett kínai, az európai gyártás továbbra is a Svédeknél maradt, amennyire tudom.
    (#7050) outsiders: Valóban, FeRRaR1 fórumtárs gyűjti ezeket a csodákat, neki konkrét tapasztalatai vannak a v8 típusokkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák