-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Friss Levorg teszt: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Legacy-t nem is tudom minek keverték ide. Impreza padlólemezre épül tehát ez egy Impreza kombi. De ugye az emelt hasú Impreza is XV néven fut...
Ez az 1,6-os motor nem győzött meg így a számok tükrében de kíváncsi lennék élőben mit villant a szívómhoz képest. Fogyiban nem jobb a tesztet elnézve.
Hirtelen a 175/235-ös értéket se értettem a 2,5-ös motortól aztán beugrott hogy 2498 ccm-es tényelg 175 lovat tud a 2457 ccm-es meg volt 165-170-173 lóval.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor csak a jobban csengő név miatt ezek szerint. Egy 2,0 turbóval azért mennék egy próbakört. Kár hogy itthon nincsen csak az 1,6 turbo.
Múltkor megtapogattam élőben is (pont EF-ben voltam alkatrészért), elég jó az anyagminősége belül, érezhető a minőségi ugrás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Köszi ezt átolvasom!
Ez csak 4 db mezei Eibach rugó ami kb -30 mm-t ültetne a kocsin. Sokat nem akarok belefeccölni a dologba mert ez nem egy wrx... Sanszos hogy marad a gyári annak ellenére hogy idegesítően lágy. A Passat gyári csillapítása az én ízlésemnek jobban megfelel.
Jah és megnéztem a manualt, 15,5 cm-es hasmagasságot ír (menetkészen, üresen mérve) tehát jól írták a TC-s tesztben is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Parádé ez a fogyi. Nekem a kisebb motor kisebb kasztniba nyáron végig pályán Németországba menet kért ennyit. Mondjuk a tiédben hosszabb az áttétel de akkor is... Ez milyen benzinnel volt amúgy?
Ne hülyéskedj, alap, hogy a Bubi kell ilyenkor. Mátrába mentünk fel a másikkal, nem is jutottunk fel a házhoz. Az emelkedőn neki indultam de csak bénán pörgött egy helyben a kerék kb 1,5 métert jutottam előre aztán nem is erőltettem, gyalog mentünk fel végül.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Awd elég jó rendszer, köznapi használatra nem is kell jobb. Jó talán egy Torsen...
Hosszú az. Nálam a valós 120 az kb 3000 ötösben. A 150 az már 4000 környéke. Szóval elég rövidek a fokozatok. De muszáj 2000 alatt nem is érzi jól magát a gép mert nincs nyomaték. Ha megnézed az elérhető tempó sem nagy. 1: 50-ig 2: 80-ig, 3: 120-ig, 4: 160-ig, 5: leszabályzásig.
Avia jó, itthon is azt tankolom. Nekem bevált nagyon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az tök reális fogyi.
Párásodás nekem is gond, jól szigetelt a beltér és könnyen bepárásodik. De a Hondámnál is ugyanez előjön. Nekem klímára lejön szépen. Lehet a klímád nincs top kondiban?
Ha jól tudom a tükörfűtés csak akkor megy ha a hátsó ablakot fűtöd. Maszatot nem szedi le nyilván csak a jeget olvasztja le róla.
Jorus: Próbálnak spórolni mindenen. Sokan még rendes téli gumit sem vesznek... mint pl én.
Szűrőből Mann-t használok, olajból meg Motult.Mondjuk ezt a fogyit nem tudom, hogy hoztad össze de parádé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mert itthon a tulajok 90% erőn felül tart autót, a benyót kiköhögi de a többire már nem akar/tud költeni. 5k nem sok, de ha megnézed az pont egy éves megyei matrica ára... Van akinek számít ekkora tétel is. Többnyire a 316i/318 tds Bimmeresekre jellemző.
Jó, lementem Gyenesre nyáron országúton végig 90, nem előzgetve akkor nekem is csak 6,8-at evett a kocsi.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #239 üzenetére
Kicsit gyanúsan kevés benne a km és a motor le lett mosva ami szintén gyanakodásra ad okot... Képről okénak tűnik nekem, el kell menni megnézni és a legfőbb, hogy át kell vizsgáltatni.
Azért a manuális verzióról nem árt tudni, hogy van benne kettős tömegű lendkerék ami nem olcsó ha cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #241 üzenetére
Évek óta nézem a hahu-s felhozatalt, elég rétegmodellek ezek nem túl nagy a pörgés a piacon és az az igazság, hogy a nagyon jók általában elkenek a klubos fórumon vagy ismeretségi körben.
Persze hahu-n is vannak jók nyilván...Jorus: Linktáradat jöhet, majd én beteszem. Am ha már linkek van a logout-on is írás témába vágóan:
Vettem egy Impreza-t! Avagy Subaru Impreza DIY - Csináld meg magad.
A szerzőt meg is hívtam a topikba.
Mondjuk az új OBK nekem is tetszik, meg a Levorg is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #241 üzenetére
Amúgy ha Legacy/Outback-re vadászol akkor itt egy nagyon jó átfogó használt teszt:
Használt autó: Subaru Legacy / Outback 2003-2009 - csak dízel ne legyen?
mod:
Parci: Nálam is a 2009-2014-es OBK vezeti a csúnyasági listát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azokon én is jót derültem.
Jorus: Az a Forester reklám, besírtam rajta.
De ha már YT: Mitsu vs Subaru
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs