- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Diablo IV
- Cyberpunk 2077
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eyesis
őstag
na kettot nyertem, de a harmadiknal kikaptam... toss volt, és bár jo volt a pushom... a masodik tamdasnal a szemet sentryvel colokat haluzott... nem szeretem mikor oriasi mapen vagyunk ketten
Eyesis
-
föccer
nagyúr
Új pach-ben jött egy olyan, hogy ha felépíted a gázlelő helyre az épületet és kijelölöd, akkor az infó panelre kirak egy olyat, hogy aktuális bányászok száma...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
oxox
addikt
Tegnap hosszu-hosszu ido utan ugy dontottem kicsit szuneteltetem a 3v3 protoss szenvedesem (bar az utobbi idoben mar voltak igen jo partyjaim, de sajnos a csapatsorsolas nem az igazi, s ezert stagnalok az arany elso helyen kb 2900 pontal)
lenyeg a lenyeg megint jatszottam egy kis zerg "mokat"...hmmm ize 4v4 diamondban
Mar egy ideje birizgalja az agyam a creep rush....es azt kell mondanom, hogy jobb mint a cannon rush !!!! TPZZ V PPTT volt (egyenlo csapatok)..ohh ha lathattam volna az arcukat mikor a nehany marine, meg a ket zea+1stalker tulaja meglatta lent a creep-et
egy ling hold pos a rampan, es neztek, ahogy szetkarmolom a falat ...szerencsere itt mar a csapattarsak is tudjak mit kell tenniuk, es segitettek a takaritasbanugyan utolso lettem (a csapatomban)...de gyakorlatilag ket ellenfelet nekem koszonhetoen nullaztunk az elejen (ezek utan betamadtak a bazisomat (masik ketto)...le is nullaztak), dehat zergel kb ezust szinten jatszok, es a nagy izgalomban mikor mar ment a nagyuzemi falbontas alig figyeltem a gazdasagombra, meg egyeb gyartasra ...)...jo volt...(jahh 12 poolal inditottam, hogy meglegyen hozza a mineral)
noob kerdes: overlordtol miert jo a hanyas...ugy olvastam, hogy regeneralja a cree-pet, de mit is jelent ez pontosan? (vagy csak annyit, hogy lehet oda is epiteni?)
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
Egyrészt lehet oda éptkezni, másrészt az egységeid gyorsabban mozognak rajta. És ugye nem kell tumorral végigpakolni a páylát ha van elég lordod szétszorva. Gyak nagyon gyorsan lehet creep sztrádát építani. A harmadik felhasználása, hogy ha az ellenfél naturalján kezdesz el hányni, akkor késleltetni tudod az expelését, hoszen creepre nem tud az ellen építeni. Ha lelövik a lordot, akkor még vagy fél perc amíg a creep felszívódok.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
oxox
addikt
-
hajsza
aktív tag
Bár a kérdésedre nem tudom a választ, de azt hiszem Teamliqud-en arról olvastam, hogy úgy lehet a leggyorsabban elterjeszteni a creep-et, ha a tumor max hatótávjához kiküldesz egy overlord-ot és ott fosod vele a creep-et, mivel amíg a creep egy tumor teljes hatókörére kiterjed, elég sok idő telik el. Valaki ki is mérte és valóban sokkal gyorsabban lehet a creep-et így végigteríteni, mintha a következő tumort a cooldown lejárta után raknád az épp még elérhető távolságba. A leglassabban pedig úgy terjeszted a creep-et ha megvárod, amíg a tumor körül teljesen befejeződik a terjedése. Persze az overlord-os módszer hátránya, hogy sokkal több mikrót igényel.
Szerk.: megtaláltam a fent hivatkozott témát. A Shakuras Plateau pályán folyt a mérés, 4 perc 10 másodpercről 2 perc 30 másodpercre gyorsult fel a pálya egy adott szakaszának nyálkásítása.
[ Szerkesztve ]
-
oxox
addikt
válasz hajsza #16923 üzenetére
erre az overlordos dologra amugy is rakell szoknom, hamar creeprusht csinalok , hogy a tumort feltudjam dobni oldalrol...hatha nem veszik eszre addig amig latjak..
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
omani
tag
Én a bázisokat a második queen első energiájából vett tumorral szoktam összekötni, és azzal a tumorral creepelem le a bázisom környékét. Viszont mid-game-ben már kihasználom az overlord creep terjesztést. Ehhez előbb kifejlesztem az overlord speedet, aztán klónozással küldöm ki őket. Pillanatok alatt kész a creep highway. A hydráknak ez nagyon fontos, nélküle nem lehet őket kimenekíteni ha a csata vesztésre áll.
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
oxox
addikt
válasz Eyesis #16928 üzenetére
hidd el, hogy felmegy a kattintas atlagod ha veluk jatszol...nekem is min 20-al tobb a parancs kiadas mint mikor protossal jatszok, pedig veluk meg benabb is vagyok mint toss-al....furcsan is neztem elsonek, hogy ezt, hogy csinaltam
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
omani
tag
Ez nem így van. A zerg makró sokkal APM igényesebb mint a terran.
Eyesis, ahogy oxox is írja, nem kell félni tőle, idővel begyorsulsz. Nekem terrannal 50-60-as volt az APM-em, zerggel 100-140 között van.
Ha a zerget választod érdemes memorizálni a CLOUDS szót és folyamatosan ezt pörgetni a fejedben játék közben: Creep / Larva / Overlord / Upgrade / Drones / Scouting
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
kovsol
titán
a lárva, creep terjesztés szerintem ha +5apm -t igényel, sokkal inkább egy belső órát kell kifejleszteni rá, én pl már tudat alatt tudom mikor kell odakattintani, mert lejár a lárva köpés
de ez a +5apm meg ott visszajön, hogy akár egy gombra be tudod rakni az összes főházat és onnan gyártasz mindent, míg T és P esetében több gombra kell berakni a különböző gyártó létesítményeket[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
omani
tag
válasz kovsol #16934 üzenetére
Nem mondom hogy nehezebb a mint a terran, csak annyit hogy többet kell hozzá kattintgatni. A lárva szerintem is megszokható, nekem a creep-el vannak problémáim: ha előbb kattintok rá mint a cooldown és nem tudom terjeszteni, akkor utána általában elfelejtek visszamenni a tumorra.
Terran-nál a mule az extra makró, de az nem bűntet ha elfelejted lehívni, max később kapod a bevételt. Protossnál a chronoboost az, amit nem tudok megszokni. Early game-ben még nem felejtem el de mid-late-game-ben már nem használom pedig nagyon hasznos.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
omani
tag
A larva injection a zerg jatek alapja, nézz rá erre.
Az a két kattintás nekem négy kattintás: "4" (queenek)-"space" (bázis)-"V" (injection parancs)-klikk a bázison. Ezt bázisonként kell megcsinálni, igen igen jól időzítve, 40 másodpercenként.
Vagyis 1 perc alatt 2 bázisnál 12 kattintásról beszélünk, amit ha kihagysz nem tudsz unitot gyártani.
Zergként a mineral és gáz mellé a lárva a harmadik erőforrásod. Ez azért nehezíti meg a játékot, mert itt már nem csak a két meglévő erőforrás elköltését kell optimálisan balance-olni, hanem a lárvával is számolni kell.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
oxox
addikt
egyebkent olyat nem lehet, hogy a queen-eket gyorsgomra teszed, es valahogy mindent a mellette levo hatcheryre kopteted automatikusan....boostnal lattam valami videot, hogy a csavo egyszerre boostolta az osszes gate-jet....nem tudom, hogy csinalta ?
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Alg
veterán
-
iSonic
addikt
Kis összefoglaló ki mire "költi" el az APM-ét játék közben..
Zerg-> iszonyat makrózás, lárva managment és harc közbeni seregi rányitás, creep terjesztése, muta harass, map control tartása.. (Átlag 70-140APM)
Protoss-> "0 APM-es faj " viccet félretéve.. warpolások, pylon eldugás és seregi rányitás (Force Field pontos elhelyezése, strom jó helyre küldése és colossus pozicionálása..) (Átlag 45-120APM) + cronobost..
Terran-> seregkompozíció kiötlése, többfajta sereg irányítása és pozicionálása a harcban.. képességek helyes elnyomása, dropok tökéletes célba érése és sikeressége.. (Átlag 50-150APM) +Mule
[ Szerkesztve ]
-
omani
tag
Nekem egy hotkey-en van az összes queen. 0-1-2-re szoktam a unitokat rakni, 3-ra a hatcheket, 4-re a queeneket, 5-re az overseert, 6-ra a nydust. A groupból mindig az a queen köp amelyik a legközelebb van a hatch-hez. Arra kell vigyzáni, hogy legyen creep a bázisok között, és a legközelebbi queen-nek legyen energiája. Ha nincs, akkor a második legközelebbi indul meg, és creep nélkül azt veszed észre hogy ott kószál szerencsétlen a térkép közepén.
Ezt a közös cronoboost-ot még nem láttam, ha megvan a videó érdekelne.
iSonic, ezt akartam én is írni, zergnél kevésbé APM igényes a mikró. Lingek-et csak ömlesztem az ellenfélre, roach-ok a-move, mutákkal meg spammelek mintha valami ügyességi játékot játszanék. Egyedül infestornál kell jobban figyelni, meg is szokott néha kavarni az unburrow - fungal/np - burrow - spuri kombináció
(na jó ott a burrow mikro a roachokhoz, de az egyelőre még nagyon bénán megy, többet ártok vele mint nyerek)
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/diego_rivera/
-
kovsol
titán
4 bázist is végig kell köpködni, mert az az egésznek a lényege, hogy 200/200 nál betámadod az ellenfelet, majd amint vége a csatának azonnal felrántod megint 200-ra, és ha nincs tartalékban 50-60 lárva vagy több akkor ez nehézkesen megy, ha ez megvan akkor már lehet lazábban venni, de akkor se érdemes sok időt kihagyni
és mi az, hogy ha csak massolás van ? miért van más is ?? akármit is gyártasz, ultra, muta akármi mellé massolod a lingeket, mert a fölösleges mineral mennyiséget arra tolod el
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Eagl3
veterán
Akkor tölts fel egy reped ahol 40 másodpercenként végigköpöd az összes bázist az egész játék alatt.
Ha így lesz (amit erősen kétlek mert igen nagy baromság lenne), akkor esküszöm jó irányba fogok legközelebb hajtani.kovsol.: tényleg ennyire nem érthető amit írok? Tudom, hogy végig kell köpködni, nade csak amikor massols vagy készülsz rá, nem kell folyamatosan nyomni a lárvákat, csak amennyire szükség van, és épp ez a Zerg macro lényege, hogy akkor és annyi unitot gyárts amennyi éppen szükséges, se többet se kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
-
oxox
addikt
vicces, ahogy a queen kovalyoghat
youtubon nezetem, es azt hiszem cat-nek volt valami ellenfele...majd megprobalom megkeresni....infestort nem jatszol?? nekem a creep rush mellett Ot hasznalni megtanulni a vagyam....durva, hogy megfog minden nyumi sereget azzal a kopedekkel, okadja ki az egre-foldre lovo zombi marine-t, es meg iranyitast is attud venni
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
kovsol
titán
de te se érted, ha nincs elég lárvád akkor hogy gyártasz annyit és akkor amikor akarsz? kigondolod na most kellene 60db zergling gyorsan a muták mellé, de ilyenkor ha nem köptél előtte végig nem lesz felgyűlve ennyi lárva !! hülyeséget beszélsz, a lárvát köpni kell az 5. percben és a 30. ban is, a végén meg főleg, mert mire van neked 4 bázisnyi incomod ha nincs lárva ??? már megint okosítasz itt
azt még ki tudod számolni mikor fog kellene lárva a saját támadásodhoz, de ha téged támadnak és hírtelen kell a védelem akkor fogsz majd köpni ? azt várod hogy na majd lepotyog mielőtt odaér az ellenfél és akkor még a gyártási idő is rájön
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen