-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
-
rt06
veterán
Map makers can now use custom UI layout files to create new UI or override existing game UI.(???)
gondolom egyedi kezelofeluletet (sajat gombok, vagy legalabb gombok sajat texturaval) lehet majd heggeszteni az ums palyakhozPlayers can now configure screen space ambient occlusion.(???)
ha jol ertem, ez valami uber-arnyekolas, meg fenyvisszaverodes nem fenyvisszavero feluletekre (aztan lehet, hogy nem)Camera following behavior for observers and replays has been improved.(??)
ezt en sem ertem, ugy tudtam, az ninsc rogzitve, hogy az observer mit csinalt a jatekban (csak a chat)SCV építés közbeni mozgás kiszámíthatóbb(??).
inkabb kovetkezetesebb, gondolom nem ossze-vissza fog rohangalni epites kozben (ami nem feltetlen jo, konnyebb lehet leszedni derito paraszttal az epuletrol)Harvest orders will no longer end if an order is queued while waiting to return cargo.(???)
csak tipp, de szrintem arra vonatkozik, hogy ha fogsz egy patrasztot, aki epp viszi a kristalyt/gazt vissza a foepulethez, es epittetsz vele valamit, az epites befejeztevel nem marad ott, hanem szepen visszaviszi a nala levo nyersanyagot es folytatja a termelestHarvesting units no longer avoid enemy units.(???)
gondolom nem lehet majd atmenni moonwalk-kal az ellenseges egysegekenAutocast repair will now charge the player requesting autocast functionality
lesz valami koltsege az autorepair bekapcsolasanak
pl cloak mukodik hasonloan: 25 energiaert lehet bekapcsolni, s utana szivja le szepen lassan - ha van egy full energian levo ghost-od, par kattintassal nullara tudod vinni az energiajat a cloak ki-be kapcsolgatasaval
gondolom ennek mintajara, ha bekapcsolod az autorepair-t (minden egyes alkalommal, mintegy keszenletbeallasi koltseg) az belekerul mondjuk 25 mineralbap.s.: bunker, csak a ptr idejere gyorsul, az eles patch-ben marad 35 sec (legalabbis az itt felsoroltak alapjan - aztan lehet, addig meggondoljak magukat)
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Eagl3
veterán
lol... mimásra?
Pl. hogy az SCV autatikusan visszamennek a dolgukra, meg, hogy nem kell kijelölgetni őket az ellennek ha támadni akar valamilyen épületet hanem azokat is autómatikusan nyírja a serege... stb.
Ezek az apróságok sokat számítanak egy bizonyos skill felett és ha ezeket megszüntetik, a profik igencsak bosszúsak lesznek szvsz. Nem vagyok nagy SC szaki, de úgy tudom az egyben pl. sokkal többet kellett mikrózni. -
rt06
veterán
vagy arra, vagy a sorre....
mas volt a broodwar
kisebb volt a command queue, egy kijelolesbe max 12 egyseg fert (mokas volt a massling, 8 kijelolessel), epuleteket csak egyesevel lehetett kijelolni, epuletek rally pontjanak allithatosaga is csak valamelyik path-hel erkezett (azt hiszem nem sokkal a w3 megjelenese utan)vagy pl a spellhasznalat nagyobbat utott
storm eleinte 125-ot sebzett (aztan ugy remlik 75-80 kore levittek ott is) mindcontrol picit erosebb volt (tartos mindcontrol dark archon-nal), mint a neural parasite, volt plauge, maelstorm (ez utobbi ketto butitott gyermeke a fungal), dark swarm (ami alatt csak melee egyseg sebzett - terran pl csak firebat-tal tudott alatta sebezni, meg a tank spash-evel), corsair-nek a net-je (ami alol ranged unit nem tudott kiloni), emp-n nem volt 100-as limit, volt defensive matrix (kap egyet a ghost, nuke-ol, aztan loheted, minden 1-et sebez rajta)
ezek szerintem hangsulyosabba tettek a mikrot, mar alacsonyabb szinten isami engem eleinte zavart kicsit sc2-ben, hogy minek kellett behozni a war3-ban bevezetett armor class-okat, mikor sc1-ben enelkul is szepen meg tudtak oldani (sebzestipus es celpontmeret fuggvenyeben voltak esetenkent osztasok, pl dragoon kis egysegekre 50%-ot sebzett, vulture kicsire 25%-ot, kozepesre 100%-ot)
ami meg igencsak nagy valtozas, hogy sokkal konnyebb sc2-ben bejutni az ellenfel bazisara akar specialis egysegekkel (warp prism, reaper, colo), akar a par palyan meglevo hatso bejaraton, de mar maga a fo feljaro is szelesebb
broodwar-ban a legtobb feljarot le lehetett zarni legmentesre ket zealot-tal (par kesobbi versenymap szelesebb feljarojahoz kellett harom zea)valamint valamiert ugy erzem, hogy ott a counter-ek sokkal erosebbek voltak, ha jo egyseget vittel, 2-3-szoros tulerot is le tudtal verni (bar ehhez kellett, hogy az ellenfel serege egyretu legyen, pl massling-et otodannyibol legyartott stim-es firebat megfogta, goon-okat kb fele, harmada osszegbol hozott massling, etc...), itt meg hiaba van meg, hogy mi ellen mi jo, mintha kevesebbet szamitana
szoval igen, lehet ott hangsulyosabb volt a mikro, de kozel sem annyira, mint egy war3-ban, itt kellett a tomeg is, mert mikrozhatsz barmilyen jol, 150-es dragoon sereggel nem tudsz mitkezdeni, ha csak a skill-ed van meg, a kello egysegszamod nincs
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Eagl3
veterán
Jó ideig hanyagoltam az 1v1 -et, kicsit el is kényelmesedtem sztem az elején elég passzív voltam... [link] vélemény?
[ Szerkesztve ]
-
sith7
nagyúr
– Void Ray
+20% sebzés massive ellen
Speed fejlesztés törölveEz azt jelenti, hogy marad az alap sebessége ?
Az nem valami gyors ... -
föccer
nagyúr
Estére valami funolos TS-es costum game? 4-5 emberrel felváltva tolhatnánk a játékot, akár 1v1-eket, mikzöben a többiek nézik, és a végén egy kis elemzést adnak rája.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
aDM|RaL^
őstag
10-et játszottam P ellen, 10x kaptam ki.
T-vel.
tudom, nem vagyok egy pro, de hogy a saját ligámban, csak P-vel találkozom, egymás után 10x, senki se játszik T-vel, és emellé, még szarrá is vernek folyamat a P-k, az kegyetlen.http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
-
aDM|RaL^
őstag
válasz Winner_hun #13815 üzenetére
Persze hogy van.
Csak Z-ket meg ált megverem, T-t is, az már hogy 90%-ban P-t dob a random 1v1, és ez nem vicc, ma kb 10-et nyomtam, ebből 1(!!) Z volt.http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
-
föccer
nagyúr
Senki nem jön gaméleni?
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
-
P00By
nagyúr
FruitDealer szépen kikapott!
NesTea szintén... -
mistixx
tag
Camera following behavior for observers and replays has been improved.
Ez nem arra vonatkozik, hogy ha a játék közben bent lévő megfigyelők és a replay-t visszanézők beállítják azt, hogy a játékosok szemszögéből lássák az eseményeket, akkor a kamera viselkedésén javítottak?
Sztem nem a P Observerre vonatkozik.<huf> "A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station." @bash.hu
-
föccer
nagyúr
No, sikeresen újra kellett kezdenem a brutál pályákat, mert anno 17 pálya után lenullázta a rendszer az addig elér eredményeket. No nem baj, már megkaptam a brutál 25-ös acsit
Még 4 pálya ééés Ebből a 4 ből 1 tutira menni fog, 1nek csak a végével van baj, de azt valahogy megcsinálom. Viszont a maradék kettő hogy fog menni... Hát, ez még jó kérdés.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz holydragon #13826 üzenetére
Engine of destruction. Egyszer próbáltam eddig. Lehet, ha nagyon nekigyürkőzök, akkor menni fog.. A másik az az utter of darkness lesz. Ezt még nem próbáltam brutálon, de eléggé kemény volt hardon is. Majd meglátjuk. A nem tudom, hogy össze jön-e pálya az meg a char-os pusztítsuk el a nydus-okat pálya. A végéig eljutni nem probléma, csak a királynőt kicsinálni gázos. Sajnos nem tudok előtte megmenteni annyi marint, hogy feltimpelve viszonylag gyorsan végezhessek vele, és a kikelt mondszterekke.
De majd nekifekszem még párszor...
üdv, föccer
mod: Sittes: Nem, nem most a PH! addikt jön
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
oxox
addikt
válasz föccer #13831 üzenetére
hat nehez eleget tenni neki de megprobalom....
nem lattam meg en se belole egy reszt sem (az elozo seriakat se kovettem nyomon....), csak mikor kapcsolgattam akkor jutott eszembe, hogy ezt mondta kovsol, vagy mouze....
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
No, végre meghozta futár a csere ramokat. Mindjárt bepattintom a gépbe a 4 db-ot-és akkor talán nem fog ítélet ideig töltögetni, ha ki kell lépnem tálcára...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
-
Eagl3
veterán
Csak nekem fagy ki a bejelentkező képernyőnél a játék indításakor?
-
sith7
nagyúr
-
kovsol
titán
éjfélkor startol az új wow kieg azért van itt a nagy gubanc szerintem
May the Force be with you!
-
aDM|RaL^
őstag
http://eu.battle.net/en/maintenance/
de szuper, hogy ... ááá :/
http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen