- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
oxox
addikt
tegnap vegre ugy ereztem, hogy kezdek latni nemi fenyt a sotetben a zerg jatekomnal....
TTZ v ZZZ volt e felallas (mi a harom Zerg...random dobta nekem, meg egy csapattarsnak)
ahogy kell a zergunket lingel lenyomtuk (kozbe ki is expeltem aranyra...a tobbiek sajna nem expeltek semerre)....ra nehany percre megjelent a marine sereg....mar muta-ra altam ra...az egyik tag hydra, a masik roach-al...lenyeg a lenyeg nagy nehezen stoppoltuk oket...de ereztem, hogy annyi ideig tartott, hogy mindjart ketszer annyian fognak megjelenni, ketten nem tudjak fogni, es a muta nem a megfelelo marine ellen....lealtam a mutaval (ill. csak nehanyat csinaltam), es ataltam ling-banlingre...+ csinaltam meg egy bazist a masik melle...omlottek a lingek...orom volt nezni, ahogy sisteregtek a kiskatonak...sajna a vegen kikaptunk, mert a ket tag nem expelt idoben (es kesobb sem)...azt hiszem ez a legfontosabb a zerg-el...a korai exp...magic box valaszokat koszonom
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Eagl3
veterán
Kispéciztem' egy új taktikát
-Suply
-Proxy barakk egy az ellenfél bázisához közeli helyen eldugva
-barakk a supply mellé a falba, hogy ne sejtsen semmit + tudjunk hozni marinet védekezni
-Techlab a proxy barakkra, jöhet folyamatosan a reaper.
-kb. itt jöhet a második gáz
-dobjuk le a factoryt, amint kész fejlesszük a nitro pakkot a reapereknek
-factoryra techlab és hozzuk az első tankot védekezni, letalpalvaKb. az 5. reapernél lesz kész a nitro pakk és már mehetünk is sunnyogva velük a parasztjaihoz, ha ügyesek vagyunk, legalább a 3/4 -ét kiszedhetjük, ezzel teljesen szétkapva a gazdaságát és hatalmas előnyünk lesz.
Fontos, hogy hozzuk szépen apránként játék elejétől a marineokat és tegyünk le egy bunkert is, így szinte bármilyen pusht megfogunk majd, hátha még a tankunk is kijött...Sajnos nem jó rt06 oldala, ezért rapidra töltöttem fel, de majd felteszem oda is.
Vélemény jöhet. -
rt06
veterán
ehhez minek a proxy barrack? ha ugyis csak a nitro pack kifejlesztese utan tamadsz, akkor mar eleg gyorsan atersz a palyan
lakotarsam reggel megint lebaszta a biztositekot, 1-2 ora mulva erek haza, akkor tudom elinditani a szervert
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
용 Bob
senior tag
Él az ingyenes név változtatás opció, hip-hip
MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m
-
Winner_hun
félisten
Ojje, platina zerget elvertem
A kikou mit jelent? Valami pylon kikou-t írt be a vége felé...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
v2izzy
tag
Láttátok az idra vs nony BO7-et? Nagyon durva nony(LiquidTyler)!! Szétveri idra-t!
Nagyon tetszettek a taktikái.
Itt az első 5 videó ha valakit érdekel: [link]Ja, és valaki meg tudná mondani, mivel láthatom a heath barokat meccs közbe?
http://flic.kr/ps/MuuJU | @gerhard_berger | https://github.com/gerhardberger
-
rt06
veterán
válasz v2izzy #12763 üzenetére
ha csak ideiglenesen szeretned latni, akkor nyomd le az alt billentyut
ha tartosan, akkor a beallitasokon belul a gameplay szekcioban tudod allitani (sosem latszik / csak a kivalasztott egyseg / minden egyseg)Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Tommas
csendes tag
Aki azt szeretné, hogy a starcraft 2 ben scrollozás közben folyamatosan legyen a kép az window mode-ban játszon border nélkül! A képernyőbeállításoknál kell átállítani. ATInál mindenképp érdemes. NVIDIAn nem próbáltam.
-
föccer
nagyúr
Random medium a.i 100: pipa
Zergből van vagy 50, protosbül vagy 35 és kész van az összes costum game acsi.
Viszont az most marhára érdekelni, hogy miért van az, hogy at elmúlt 15 random játék alatt 13x voltam zerg és 2x terran.... :S
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Celithrandi
addikt
ha valakinek lenne tapasztalata a rilódid verzióval akkor írhatna nekem egy pm et, mert nem akar idomulni és kisbalta effektus közeleg, pedig csak ki akarom próbálni ezt a fránya gamét
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
föccer
nagyúr
Erősen gondolkodom, hogy hírdetek egy jó kis SC2-es csapatversenyt.
8 fős csapaok mérkőznének meg egymással egy speciális, kihívásos rendszerben. A nevezett csapatok tagjai 1v1-ekben küzdenének meg egymással (egymás ellen),és az adott csapat ellen elért összes eredméyn döntené el,hogy a adott csapat legyőzte-e a másikat. Tehát ha a 8 főből 3 veszített, 5 győzőtt, akkor a csapat legyőzte a másikat. Illetve valamilyen formában szeretném belevenni a játék által a csaták végén osztogatott "öszpontszőámot" is.
A kihívásos rendszer valami olyasmi lenne, hogy minden csapatban lenne egy kapitány, aki egy admin (én) felügyeletével "megbeszélik" a "ki, ki ellen harcol" kérdését. Ez úgy zajlana, hogy az "A" kapitány kiválaszt egy saját játékost, aki kihívó lesz, erre "B" kapitány kirak egy válasz játékost. A kettőjük mérközésének pályáját pediglen a kihívő játékos kapitánya választja. A 2. játékos-pár váalsztásánál megfordul a kihívó csapat és a válasz csapat, így felváltva lesz egy csapatkapitány a kihívó, és a válasz oldalon.
Ha érthető a logika, és van rá érdeklődés, akkor csinálok egy pontosabb kiírás.
Mondjuk ez a fajta csapatverseny akkor lenne igazán érdekes, ha legalább 8-10 csapat nevezne. Ez (valószínűleg) nem jönne össze a PH!-s közösségből. Tehát valamilyen módon meg fogom hírdetni egy kicsit nagyobb körben. És, ha KOMOLY érdeklődés van rá, akkor szerzek némi szponzoros pénzt, amiből szerzünk valamilyen tárgynyereményt, vagy valami díjjazást.
Tehát a kérdés nyitott: lenne-e érdeklődés egy nagyobb szabású versenyre.
Az elején néhány gondolat pluszba:
live stream nincs.
beküldött replay-ek és eredmény screenshoot-ak alapján menne a pontozás.
A csapat vs csapat fordulóknál az első forduló random sorsolás, a többinél svájci rendszerű ellenfél váalsztás.
Váalszokat várok.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Winner_hun
félisten
válasz Celithrandi #12773 üzenetére
Kipróbálásra van a guest kód, 7 órát vagy 14 napot lehet vele játszani, amelyik előbb letelik..
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Celithrandi
addikt
válasz Winner_hun #12775 üzenetére
ezt gondoltam, de nem enged be vele, azt mondja hogy be kell lépnem a bettlenet re hogy authorizálja a játékot az offline playhez, regeltem oda, de nem akaródzik működni
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Winner_hun
félisten
válasz Celithrandi #12777 üzenetére
Lépj be a battle.net-en, add meg a kódot, töltsd le a játékot és hajrá.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Celithrandi
addikt
válasz Winner_hun #12778 üzenetére
hát lehet az lesz, csak a rilódid már lennt van meg fel van rakva gondoltam akkor már csak ki tudom próbálni ha meg megtetszik akkor játszani is tudok többet, nem igen értek 1 et az európai licenszárakkal mostanág, főleg hogy pár nap után megunok minden gamét vagy csak szimplán nincs időm játszani
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Winner_hun
félisten
válasz Celithrandi #12779 üzenetére
Szerencsésebb esetben már 8k-ért lehet bontatlan SC2-t találni
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
sith7
nagyúr
válasz Winner_hun #12780 üzenetére
Ez a játék bőven megér annyit
-
Celithrandi
addikt
válasz Winner_hun #12780 üzenetére
az nem rossz, de ha fél év alatt 6 szor ülök le elé időhiányban akkor már más a helyzet
no meg most éppen azon agyalok hogy fog kitartani a teszkómájas fizuigi9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Celithrandi
addikt
hát kezd herótom lenni, felraktam a krekkeletlen vackot ápgrédeltem, már elfogadja a battlenet accomat, de aztmondja hogy adjam ac acchoz az oldalon a gamét, de ott meg csak megvenni lehet. asszem felrakom az első részt és kijátszom és szarom le az újat
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Szab24
tag
Ha valaki esetleg unatkozik ezt a meccset hogy tudtam volna megnyerni?
Tudom nem vagyok egy nagy ász, de úgy érzem magamhoz képest mindent megtettem. Több stargate, phoenix? szét kellett volna cannonozni magam? A ht-ban nagyon bíztam de szerintem semmit nem tudtam a mutákon sebezni. Esetleg carrier?
Mass mutázó ellen ilyen sokáig nem jutottam
Előre is köszi
-
sith7
nagyúr
válasz Winner_hun #12784 üzenetére
-
Konflikt
addikt
lehet elsiklottam felette, de mivan a sky-fele versennyel, 1-2 hete nincs rola semmi hir. ennyi volt?
Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
rt06
veterán
válasz föccer #12774 üzenetére
az otlet jo, de 8 fo szerintem is sok, en inkabb gondolkodnek 5, esetleg 3 fos csapatokban (ugye a paratlan szami miatt igy nem lehet dontetlen a csapatok kozt)
talan 5 fovel, kelloen promotalva realis lehet a 8 csapat, akkor mar erdemes lehet nekiesni
lenne par kerdesem is:
- a svajci rendszer a mit takar?
- a csapatok kozti X es Y merkozese hogy nezne ki? 1 merkozes? BO3? esetleg kesobb BO5/BO7?Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Alg
veterán
válasz Konflikt #12787 üzenetére
Sky eltűnt, Kovsolról is régen hallottam...
És én is eléggé el vagyok havazva mostanában, nem is tudom mikor logoltam be utoljára - talán hét végén most lesz egy kis időm játszani
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
A svájci rendszer annyit tesz, hogy a már meglévő eredmények alapján rangsorolva vannak a csapatok, majd az alábbiak szerint megy a párosítás:
1-2; 3-4; 5-6... Gyakorlatolag erősorrendben vanna a párok kialakítva.
A második kérdésre még nem álmodtam meg a választ. Az egész csapatverseny ötlete ma született mega szürkeállományomban. Még nagyon sok mindenen kell agylnom. Az már bizos, hogy max BO3 lesz. De könnyen előfordulhat, hogy csak 1 meccset fognak játszani. Ugyanis a meccs végén kapott pontokat fogom csapat szintjén összegezni, és amelyik caspat így több pontot kapott az lesz a győztes. Ha ezt a módszert fogom alkalmazni, akkor akár az is előfordulhat (most maradjunk a 8 fős csapatoknál) hogy A csapat 5/3 W/L arányt játszott, de azt a 3-at olyan csúnyán vesztette, hogy mégis B csapat került ki győztesen.
De ennek eldöntése előtt még erősen meg kell néznem, hogy milyen elvek alapján adja a játék a pontokat. Mennyire leeht "igazságos" egy ilyen pontozási rendszer.
Ha 1 meccset játszank fejenként, a csapat miatt az is x meccsnek számít, tfh x = csapatlétszám.
A 8 fő hazai szinten lehet hogy tényleg sok. De a kihívásos rendszernek akkor van értelme, ha van kiből választani... Van egy olyan otletem, hogy megfűszerezem az egészet olyannal, hogy minden csapatban lesz egy bajnok, akinek kötelező lesz az ellenfél csapatának bajnokával játsznani. Ezzel elkerülvén azt az esetet, hogy a kihívásos rendszert kihasználva 1 nyert meccsel lehessen az ellenfél csapatot legyőzni. A bajnok választás az első fordulóban a CSK (csapat kapitány) dolga lesz, míg a többi fordulóban minden esetben az előző forduló legjobban teljesített játékosa lesz.
hmmm.. Sokat kell még ezen agyalni. Az az igazság, hogy egy jól működő, világszinvonalú csapatverseny mintáját szeretném követni, ahol hasonló, kihívásos rendszerben megy a játék. Ott a világ minden részéről, 20-25 csapat szokott nevezni, és 6 fordulóban hírdetnek bajnokot. Ha sikerül egy jól működő rendszert kialakítani, akkor lehet nemzetközivé tenni a dolgot, és a külföldi nemzeti válogatottakkal összemérni a tudásokat. Szerintem sokkal jobb rendszer lesz, mint a mostani, ki többször győzte le a másikat...
De amjd meglátjuk.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
rt06
veterán
válasz föccer #12791 üzenetére
a pontok szamolgatasanal arra figyelj majd oda, nehogy egy low econ meccsen aratott folenyes gyozelmet egy sok expand-os, nagy sereggel, de eppenhogy hozott meccs moge s9orolj (nem tudom a pontos modjat a pontozasnak, de beleszamit a termeles es a letrehozott/megolt egysegek szama is, ami ugye egy lassu gazdasagu meccsen nem tul magas)
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
föccer
nagyúr
Igen-igen. Erre írtam, hogy még utánna kell néznem, hogy pontosan hogy is tevődik össze. De mondjuk ez csak akkor lehet gond, ha egy kifejezetten erős játékos kerül össze egy gyengébb játékossal. Ha hasonló szinten vannak, akkor nagyából hasonló gazdaságot fognak építeni. Ha nem, akkor hamar vége lesz a meccsnek, és akkor azért nem lesznek nagyon nagy pontok. Egyébként pont ennek a kikuszöbölésére is jó a bajnok a bajnok ellen játszik szabály. Ha a csapat legjobb játékosa iylen csúfos vereséget szenved, akkor az a szívás kategória...
üdv, föccer
mod:
valószínőleg 6 fős csapatok lesznek (ha lesz ebből egyáltlalán valami).
Arról mit gondoltok, hogy legyen-e olyas fajta korlátozás, hogy A: egy fajt maximum hány játékos játszat? B: minden fajnak képviseltetnie kell magát egy csapatok belül (kivéve/beleértve a random-ot is) C: minden meccset ugyan azzal a fajjal kelljen játszani.
Az adott játszmákat öntevékeny körben kell megszerveznie egymás között a játékosoknak/ CSK-nak. Ehhez minden CSK megkapja majd az ellenfél csapat midenj játékosának a b.netes nevét és kódját, valamint egy elérhetőségi e-mail címet. Igény szerint összedobunk valami fúrumot, ahol lehet szerveződni.
Üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
WayneGace
őstag
válasz föccer #12791 üzenetére
"meccs végén kapott pontokat fogom csapat szintjén összegezni, és amelyik caspat így több pontot kapott az lesz a győztes."
Nem igazán értem ezt, hogy gondolod. A gép által kiadott összesítő pontokra gondolsz?
Ugye azt tudod, hogy egy 8-10 perces meccs kb. 20-30k pontot oszt ki a rendszer. Nem tudom pontosan. Egy 30 percesre meg akár 130k pontot is. Több, eco, több sereg, több épület, stb. Egy csapat behúz 3 gyors nyert meccset 3x30k pont, míg a másik nyer egy hosszút, amiért kap pl. 100k pontot, akkor ők nyertek 1 győzelemmel? Sőt még az is előfordulhat, hogy valaki rágyúr az ecora, sok harvestere van, sok nyersanyagot gyűjt, sok épületet felhúzott, erre a másik csinál 4 banelinget, betöri a supply depot, megöl 3-4 ott lévő marine-t és a harvestereket, tehát nyer. De összességében nem volt nagy ecoja, nem gyűjtöt sok nyersanyagot, nem húzott fel sok épületet, akár kevesebb pontot kaphat , mint a vesztes fél.szerk.: Mivel a pontok számítanak, tegyük fel beszorítok valakit egy bázisra, nyerhetnék, eldönthetném hamar a meccs sorsát. Nem engedem ki, ő sem adja fel, mert bizakodik. Én expelek mindenhova, ugradelek mindent, építek telsejen felesleges épületeket, 200/200 seregem van, de nem támadok, mert + mineral/gas amit szedek + pontot hoz.
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
föccer
nagyúr
válasz WayneGace #12794 üzenetére
Csak ismételni tudom magamat:
1: még utánna kell nézni, hogy mennyire lehet ez működő képes,
2: még nagyon sok mindenen kell agyalni. Az egész ötlet ma pattant ki a fejemből.Mondjahtni itt a fórumon "hangosan" gondolkodom.
üdv, föccer
mod:
Nem adja fel, mert bizakodik? Akkor rossz csapatjátékos. Tudja a szabályokat, tudja, hogy nincs esélye, de mégis adja az "ingyen" pontokat az ellennek. Ennek a versenynek pont az a léynege, hogy nem 6*1 fő játszik egy csapatban, hanem 1*6 fő játszik egy csapatként. Így nem biztos, hogy az lesz a cél, hogy minden áron húzni kell az időt, hátha droppol az ellenfél, meg nem biztos, hogy indul a terran bázisröptetés. Mert ezzel hátrányos helyzetbe kerül a csapat.
Sokkal összetettebb lesz így a játék. Nem csak az egyéni teljesítmény számít, hanem az igazi csapat, és csapat kapitányi munka.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
rt06
veterán
válasz föccer #12793 üzenetére
nem, nem, olyasmire gondolok, ami pl itt a ligaban is volt:
nem tudom mar ki volt az, de valaki ugye ketszer is ki cannon-ozta admiral-t
ezen meccsek barmelyiket ha megnezed, alig volt economy-ja, egysege meg nem is tudom, volt-e egyaltalan, daadasul gyors meccs volt -> nyert, keves ponttalmeg ott a masik veglet, amit te jatszottal, tobb mint egy orat, kitermeltete a palyarol mindent, szazak hullottak el, majd kikaptal -> vereseg, sokszor annyi ponttal, mint az elobbi gyozelem
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
Alg
veterán
válasz föccer #12795 üzenetére
Na és így?
tegyük fel 6 fő egy csapat
Kezdő játékosokat a csapatok döntik el
győztes bent marad, a vesztes csapata új kihívót választ
Akinek minden játékosa kiesett, veszítEz így 6 meccs összesen, és akár taktikázni is lehet, pihentetni esetleg csapattagokat, ki kezdjen ki ki ellen stb.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
WayneGace
őstag
válasz föccer #12795 üzenetére
És mi van akkor, ha csak fölényben vagyok, de nem támadom, inkább expelek, épíek, stb. Mert az több pontot hoz. A másik meg mit csináljon, hisz végülis nyomás van rajta, ha kikap, akkor ne húzza az időt, inkább adja fel, de lehet egy jó mikrónak köszönhetően fordítani tudna. Meg így eleve a hosszú meccsek hoznak többet a konyhára, tehát nem érdemes 10 perc alatt eldönteni, hanem egy 1,5 órás adok-kapokban több pontot hozok a csapatnak, mintha 6 perc alatt nyernék.
Vagy tegyük fel lement 3 meccs, vezetünk 5k ponttal. Jön az én meccsem, az a cél, hogy a pont előnyt megtartsuk, ez segíti a csapatot. Kezdődik a meccs, erre én 5. másodpercben beírom, hogy GG. Nyert a másik csapat, de kap érte 600-700 pontot. Tehát a csapatom nyert.[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
föccer
nagyúr
Ez így nagyon lassú. Gyakorlatilag egymás után kell tolni a meccseket, és nem lehet párhuzamosan. Én arra számítok, hogy egy forduló lemegy max 1 hét alatt. (értsd: annyi ideje van a CSK-knak leadni a replay-eket).
No, elteszem magamat aludni, mert reggel kelés van, és megyek Miskolcra. Holanp tovább agyalok a kérdésen
üdv, föccer
mod: RE (#12798) WayneGace:
Jaja. Ez a dolgok taktiakai része. A sakkban az ilyet hívjáák vezéráldozatnak.
Még az is lehet, hogy az elért pontszámot normálom majd a játék hosszával. Vagy a 2 fél eredményét egymáshoz viszonított +/- pontokka mérem. Az is lehet, hogy az lesz a megoldás, hogy ha a 2 játékos alapvetően 10 pontot kap, és a köztük lévő pontkülönbség ezt módisítja Teszem azt miden 10% után +/-1 pont a győztesnek és a vesztesnek. Lehet hogy az lenne a jó, ha a győztes alapből kap 15 ponto, a vesze 5 ponotot, és ezt a pontos +/- irányban módosítja a játékból adódó pontok aránya. Még nem tudom, majd még jól kiagyalom. Az biztos, hogy annál több lesz, mint melyik csapat mennyiszer nyert.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Alg
veterán
válasz föccer #12799 üzenetére
Sehogy sem tetszik nekem ez a pontozás, renget helyen kicselezhető.
Csak egy példa: erős ellenfél ellen gyengét indítok, kapásból kilép, pontszám-különbség nulla - gyenge ellen meg indítom azt aki majd nagyon meg tudja verni és így sok pontot hoz
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen