Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atainprison

    senior tag

    válasz zola79 #840 üzenetére

    Inkább Sekiro, mint DS. Nagy hangsúly van a parry-n, legnehezebb fokozaton szerintem többször haltam, mint a Sekiroban :D . Viszont kisebb az aránya a "kardos" ellenfeleknek, szóval a "vívás" érzés sok helyen nem lesz meg, pl.: rengeteget kell harcolni különféle állatok/lények ellen, de azokat is lehet parryzni. Ami viszont nincs a Sekiroban és itt rohadt jó, az a lövedék visszaküldése a címzettnek. Plusz a játék két harmadától az erővel is igen kielégítő dolgokat lehet művelni. Összességében szerintem ennek is nagyon jó a harcrendszere (a vívás jelleg igazán néhány bossnál jön elő), de a Sekiroban kicsit "csiszoltabb".

    [ Szerkesztve ]

  • myckey

    veterán

    válasz zola79 #1211 üzenetére

    Számomra a csőjáték az teljesen mást jelent.
    Van mozgástered, inkább lineáris open world, ahogy mondani szokás.
    Nem "csőjáték".

    A játékidő pedig már stílus függő, van itt aki beletett 130 + órát.
    De a 20-30 óra teljesen rendben van, a többi hasonló játékhoz mérve. Nem más stílusúakhoz. Azokhoz képest rövid.

    A helyszínekből is akad pár....persze lehetne több, hogyne.

    A bossokból is van kisebb, meg nagyobb...így aztán kiegészítik egymást. Helyszínenként megvan a "fő fő ".
    Persze ebből is lehetne több, meg ellenfélből is, amiből azért nem 1-2 tucat akad, szóval van változatosság is.

    Ehhez a stílushoz, nem igen fogunk 50+ óra játékidőt kapni, ha csak a játékos nem úgy áll hozzá és generál magának .....

    A történetben jelentkező fordulat is mást jelent egyiknek és másiknak.
    Simán mondható, hogy már az elején van benne csavar. Engem megleptek....( függetlenül tetszéstől vagy nemtetszéstől )

    GG a végigjátszáshoz!

    szerk:
    Valóban jó lenne több tucat órányi játékidő-szárazon. Még jó pár planéta és sorolni lehetne mi minden.
    De akció kaland vonulaton, kötve hiszem hogy ilyet kapunk.
    Viszont sztm lesz még ennek folytatása, bővítése, bármiféle más tartalom....lehet erre utaló dolgokat találni. Jó lenne !

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

  • myckey

    veterán

    válasz zola79 #1213 üzenetére

    Nem én találtam ki ezt a kifejezést.
    De a csőjátékot sem lehet ráaggatni ( vagyis lehet, mindent lehet mondani )....max mikor mész a barlangban. ;]

    Platformer elemek vannak benne, az is biztos !
    Itt is van felfedezésre váró terep ( zeffo- hajjaj )....nem árt forgatni a mapot-mert bele lehet gabalyodni a pályába. Összetettségébe.

    Az tuti, hogy nem open world, nem is mondták soha.

    Az időszakot tekintve, keretek közé voltak szorítva a fejlesztők.
    Mivel kánon része, ez is befolyásolt pár dolgot. Azt is lefektették, hogy itt bizony Nem lesz moralizálás a jó és rossz oldal között.
    A történetre egyébként direkt Chris Avellonet egy évre "megvették". Karakterek,átvezető és esemény alakulás.... Ő meg a Kotor2-Fallout stb....már bizonyított.
    Narratíváért felelős, a Maffia III nál volt előzőleg.

    Lényeg a lényeg, elvoltál vele. :K
    A tartalmat, játékidőt stb.....tekitve már mindenkinek egyéni az elvárása.

    Magam részéről, többet kaptam mint vártam.
    Pláne az előzetes visszhangok alapján.
    Láttam ezzel a játékkal kapcsolatban ezt azt,olvastam......és amik itt a topicban "vita" tárgyát képezik, azok nagyon minimális dolgok azokhoz képest, amiktől tartottak az emberek, illetve amit sokan ,tényként kiabáltak be, előre!

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

  • S e t h

    nagyúr

    válasz zola79 #1211 üzenetére

    Az eddigi legösszeszedettebb leírás a topikban, korrekt.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • myckey

    veterán

    válasz zola79 #1232 üzenetére

    Nem tartja a stabil 60FPS-t....
    Mikor készítették, akkor is csak úgy mondták, hogy "target 60fps" ami sajna nem fix 60 fps.

    Itt topicban, meg máshol is eltérő a vélemény.
    Van aki a minőségi módot favorizálja, mások meg a teljesítmény móddal vannak el konzolon.

    Vizuális beállításokat szokták még ki-be kapcsolgatni, hátha alapon....

    Elméletileg a Frissítések, amik már jöttek -jönnek- orvosolnák a halál utáni töltést, megzuhanó sebességet.....egyebet.
    Ez is változó.
    Itt is van, kinek javult a teljesítmény, futás minőség...van akinek meg nem.

    Gondolom átvezetőknél, és bizonyos helyeken ( pálya töltés háttérben ) még inkább tapasztalható akadás.....
    Nálam ez jelentkezik PC-n. De nem hangsúlyos. Ez mellett pedig a folyékonyság ok.

    Nem off- ez.
    Nem különben, mint......

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

  • myckey

    veterán

    válasz zola79 #1232 üzenetére

    Reddites "panaszok"

    Tényleg változó a szitu, de általánosan akad teljesítmény probléma konzolon.
    Kinél így kinél úgy jelentkezik, javítás vagy bejön vagy sem, sőt....

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák