Új hozzászólás Aktív témák

  • myckey

    veterán

    válasz scyllarus #1535 üzenetére

    Nem teljesen veszem már észre a pályarészek közötti pillanatnyi megakadást sem.
    Van mikor érződik, de van hogy fel sem tűnik hogy másik területre érkeztem.
    Régebben, játék kezdetén, átvezetőjeleneteknél volt problémám. Nálam ez hosszú ideje nem jelentkezik, talán frissítés miatt.

    60 óra alatt eddig 1x fagyott ki a játék, ment is bugreport a fejlesztőknek program alól.
    Használom a Reshadet managert is.
    Játék kezdetén Unreal console editorral teljesen kikapcsolom a motion blurt, in game ezt nem lehet abszolút nullázni, így vettem észre. Ezzel az apró belenyúlással, a fénykardom textúrája nem esik szét, ha "vadul" pörgetem a kamerát, illetve nincs utánhúzás, árnyékolás semmitől sem.

    (#1533) Istvan2020
    (#1536) Istvan2020
    Topicban már sok hsz volt pc performance dolgokról, összefoglalóban is vannak okosságok.
    Több is mint amit kipróbáltál. Szét kell nézni, hátha valami beválik.

    Én rendszeres microlaggal soha nem találkoztam, olyannal ami befolyásolná a játékélményt, mindig tördelné a futás folyamatosságát.
    Egyedül a fentebb vázolt, állandónak nevezhető pillanatnyi háttértöltés van meg.

    [ Szerkesztve ]

    "Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Új hozzászólás Aktív témák