Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Star Wars Battlefront megjelenés - kiszivárgott a dátum és egy kis részlet a trailerből
November 17. ha minden jól megy
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Nekem tetszik, bár az animációkra ráférne némi finomítás... Részemről örülök neki, hogy van olyan karakter ami "kicsit" eltér a megszokottól és így nem csak egy "sima" FPS + ugye gondolom 1-1 lehet a pályán egy időben és az is valahogy limitálva lesz így nem teszi tönkre a játékmenetet, de kicsit felrázza az eseményeket
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Felkerült az Origin adatlapra a gépigény:
Minimum PC System Requirements
OS: 64-bit Windows 7 or later
Processor (Intel): Intel i3 6300T or equivalent
Memory: 8GB RAM
Hard Drive: At least 40 GB of free space
Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 660 2GB
Graphics card (ATI): ATI Radeon HD 7850 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connectionRecommended PC System Requirements
OS: 64-bit Windows 10 or later
Processor (Intel): Intel i5 6600 or equivalent
Memory: 16GB RAM
Hard Drive: At least 40 GB of free space
Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 970 4GB
Graphics card (AMD): AMD Radeon R9 290 4GB
DirectX: 11.1 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz callmeakos #387 üzenetére
Ha minimum alatt azt értik, hogy kényelmesen elfut a játék, az ultra meg 1080p@60+ FPS max akkor elég reális gépigénynek tűnik... Csak a 16 GB ajánlott RAM ami valószínűleg túl van becsülve meg i3/i5-ből sem kell nyilván a legújabb széria.
DA:I ami ugyanezt a motort használja pl. 970-nel 45-60+ FPS volt MSAA nélkül, nyilván itt nincs annyi sok növényzet/épület a pályán mint ott, de több a játékos.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Jó csak nem mindegy mennyire nagy a pálya és milyen részletesen lesz kidolgozva. Pont ezért mondom, hogy nem olyan hihetetlen az a VGA gépigény van is rá példa amikor kell ezzel a motorral...
Ha jól emlékszem korábban azt írták twitteren/fórumon ha a BF4 high beállításokkal jól fut akkor ez is menni fog, hogy milyen jól majd meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Nekem tetszik, pedig egy ideje már annyira nem kötnek le az FPS-ek. Az SW hangulat is pont annyira jön át amennyire egy ilyen játéktól elvárható...
Kicsit sajnálom, hogy normális sp mód nem lesz, örülnék egy sztori alapú játéknak ezzel a grafikával/motorral még ha csak pár órás is lenne A játék az eddigi pályákon alacsonyabban terheli a Procit/VGA-t mint a DA:I, 60°C fölé nem is ment a GPU hőmérséklet. -
#85552128
törölt tag
válasz laposonly11 #748 üzenetére
És még panaszkodnak, hogy nincs SW hangulat
-
#85552128
törölt tag
Csak nálam olyan mintha "laggolna" az egér amikor azzal a szatelit kinézetű lézerrel kell célozni/lőni ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Amikor az Y-winggel körbe kell tekerni a kötelet a Walker lábánál mit kell csinálni az egérrel ? Látom, hogy mutat valamit, de olyan gyorsan történt minden, hogy a sziklának csapódtam
-
#85552128
törölt tag
válasz pityaa23 #1106 üzenetére
Nálam is vannak anomáliák, pl. most kipróbáltam Vsync nélkül mennyit bína 80-90 FPS megvan mégis tele van szinte folyamatos mikro akadásokkal. Simábban fut Vsynccel mint anélkül + eddig is volt járművekben ilyen fekete csíkokkal villódzó képernyő Vsync nélkül meg szinte végig van...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
STAR WARS BATTLEFRONT SEASON PASS
"Expand your galaxy with the Star Wars™ Battlefront™ Season Pass. Get 4 upcoming expansion packs filled with new content, two-week early access to each expansion and an exclusive “Shoot First” emote. Stay tuned for more details on Season Pass in the coming weeks."
50€ ezért vicc, remélem "máshol" olcsóbb lesz...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz laposonly11 #1630 üzenetére
Egy multiplayer játéknál nem ennyire egyszerű egyetlen teszt alapján általánosítani az egész játékra, főleg nem úgy, hogy a béta csak a játék egy töredékét tartalmazta...
Nekem i7-tel is volt, hogy beesett néha 50 alá, a linkelt tesztből kiindulva meg legalább 3x ennyi minimumot kellett volna kapnom
Frostbite amúgy jól használja a procit, de AMD kártyával biztos, hogy az FX4100 nagyon szenvedne DX11 alatt...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz laposonly11 #1634 üzenetére
1: A linkelt teszt egy 3.5-es i7-en futott, az enyém 4.5 GHz-es. A kártyám OC-vel ebben a játékban jó ha 10-15 FPS-sel lassabb mint a tesztben szereplő kártya. Sőt, ha egy másik tesztet nézünk kb. egy szinten van vele [link]
Nem tudok róla miért kellene, eddigi tesztekben kb. egy szinten vannak Battlefrontban, az igaz, hogy a régebbi játékokban jobban teljesítettek az nV kártyák, de ettől még nem kell nV-t használni...
2. Én azért az Endoros erdős pályára kíváncsi lennék majd mennyiben fog eltérni a sivár Hothtól
3. DX12 és/vagy mantle support lesz a játékban előbb vagy utóbb. Csupán annyi köze van hozzá, hogy évek óta köztudott tény hogy AMD DX11-es drivere jóval prociigényesebb az nV driverétől. Így az FX4100 egy AMD kártyával jóval rosszabbul teljesítene: [link]De persze ettől még nyilván lehet venni FX4100-at a Battlefront multihoz csak nem kell csodát várni...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz laposonly11 #1636 üzenetére
nV-ről váltottam AMD-re, azok a játékok amelyekkel előtte játszottam most is ugyanolyan "folyamatosan" futnak, de ez leginkább annak köszönhető, hogy nálam az erősebb proci miatt a rosszabb driver hatása nem érződik (annyira)... Az említett problémák pont a driver overhead miatt jelentkeznek, ahogy a fenti linkemből is látható BF esetén legalább 4.4 GHz-es Hashwell i7 kell, hogy az AMD kártya teljes pompájában "ragyogjon" míg az nV kártya jóval kevesebbel is beéri (de ez már egy másik topic...).
A lényeg, hogy akinek megvan hozzá a proci erő nem sokat fog ebből tapasztalni, ha meg kapna DX12/Mantle módot (és normálisan működni is fog ) akkor semmit sem.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem a vásárolt verziótól függ hanem hogy honnan fogod indítani.
Magyarország:
Korea:
A dátumok magyar időre vannak konvertálva csak az IP cím más. Szóval én biztos nem fogok emiatt a hülyeség miatt 3 napot várni, inkább "átköltözök" Koreába addig
Ugyanez volt tavaly a DA:I-vel btw.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz rambustibi #1860 üzenetére
A kliensben a játék adatlapján 19-ét ír már elég régóta, EU-ban csak akkortól engedi majd aktiválni...
-
#85552128
törölt tag
Originen előtölthető, 27.29 GB.
Kár, hogy hétvégére nem nyitják meg még ha csak limitálva is[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #2030 üzenetére
Azért ez nem így van, 3.5 GB-osként is éppúgy letudták volna gyártani, vagy 4 GB-sként ha ROP-ot nem tiltanak le ahogy a 980 Ti-nél is csinálták...
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #2033 üzenetére
Ez a blogpost egy bs, "we invented a way..." Istenem, aki ezt beveszi...
Azt azért csinálták mert 4 gigával jobban eladható.
Tehát az az állítás, hogy azért ilyen a memória mert nem akartak csak 3 GB-s kártyát nem állja meg a helyét.
Technikailag ettől van más is út is ami nem lett volna rosszabb mint a mostani megoldás.
A kártyán 224 bites "teljes értékű" busz van most is, tehát a másik alternatíva 3.5 GB@224 bit lett volna. Vagy az, hogy odaírják 3.5+0.5 GB nem pedig elhallgatják és ez a probléma...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #2036 üzenetére
Mit kell összeválogatni ? Pont, hogy az a 0.5 GB-s chip nem kéne rá ami amúgy sem működik... Nézd már meg pls. miből is ered a 3.5+0.5 GB probléma... [link]
A kártyád most is 3.5@224-es ként működik az esetek 99%-ban mivel az utolsó 512 MB-nak nincs dedikált hozzáférése így inkább ki van kapcsolva. Még lassítaná az előtte lévőt is ha működne...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Az Endor szép az biztos, de nagyon nehéz észre venni az embereket...
Amúgy nem tudom, hogy játék/driver bug e, de Endoron szinte végig olyan mintha mikrolaggolna a játék, főleg ha a járműveket használom pedig még Vsync OFF is próbáltam és 70-90 FPS-t mutat a játék saját számlálója.(#2084) sixpak: úgy játszok mindennel ezt is úgy próbáltam először, csak itt azt hittem az zavar be, de nem.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Pár dolog így kb. 2 óra játék után:
- a játék elején beszaggató (AMD ?) bug még megvan, de picivel talán enyhébben jelentkezik
- játék közben néha kisebb akadozások vannak (főleg az elején)
- a tornyok sokkal precízebben kezelhetőek
- a légi járművek kezelése viszont _számomra_ rosszabbnak tűnik, egérrel elég nehéz irányítani őket...
- kontrolleres irányítás PC-n bugos, kezelhetetlen/ugrál a kamera
- Endoron gyakorlatilag állandó mikrolagg van főleg a járműveknél (ez lehet csak nálam, még kipróbálom CPU OC-val).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Másnak is van hasonló glitch ezen a droid run pályán ? [link]
-
#85552128
törölt tag
Gyanús volt nekem, hogy miért olyan az ég mintha 16 bites szín lenne beállítva. Erre ma vettem észre, hogy nem jelenik meg
Pontosabban villódzik és néha nem látható: [link]A videón rajta van nálam hogy indul a játék, nem tudom, hogy ezeket a dropok menüben/betöltés után mennyire normálisak...
[ Szerkesztve ]