Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz PoeDameron #24641 üzenetére

    mert ami lenyíródik, az az a darabka, amiről beszéltem. A hornet valamivel több mint 10 ilyen darabból áll, amit le lehet róla lőni... de ha megfigyeled a videót, 1:17 körül amikor a bal szárnyat lövi, kb eltallálja azt a területet, ahol a vágáspont van, így olyan, mintha a gépfegyverrel lenne elnyírva a szárny. de 1:22-nél látszik, hogy a másik szárny máshol törik, így hiába lövi egy helyen, nem ott nyíródik el.
    Ezért mondom hogy megadott helyeken vannak töréspontok, ezek azok ahol a mesh le tud szakadni, ki tud nyílni, stb... a lövés maga csak kinézeti sebesülést ad, illetve ha elér a sebzés egy bizonyos szintet akkor letörik az az adott elem, de megadott helyeken.

    Szóval továbbra is: a lövés maga alapból látványsebzést okoz (nem okoz lényeges fizikai deformációt), viszont ha a sebzés elér egy szintet, akkor az előre megadott vágópontok mentén leszakad az adott elem. Ez annyiban más mint az eddigiek, hogy ott ha lőtted az adott darabot, akkor amint bekapott 25%-nyi sebződést, lecserélték az adott modelldarabot egy 75%-os állapotúra (ahol a modell is megváltozott és a textúra is), majd 50%-ra, 25%-ra és 0%-ra. Valamikor pedig (nem biztos hogy 0%-nál) leesett az adott elem. Tehát a leesés ugyanaz maradt, ugyanúgy, csak nem 3 féle köztes, fizikai modellváltozást tartalmazó állapota lett, hanem nagyon sok köztes, de nem fizikai változást okozó. Az hirtelen nem rémlik hogy mondták-e vagy sem végül hogy lesz egy fizikai köztes állapot is (mondjuk 50%-nál), vagy simán amíg le nem esik addig csak látványbeli lesz a sebesülés.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák