Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #13480 üzenetére
Megint csak, most. Mi lesz mire kijön? mi lesz a többi játékkal? Mi fog kelleni hogy kimaxolva lehessen ezt vagy az Elite-et OR-rel játszani... Mi lesz 1-3 év múlva, amikor kijönnek még betegebb grafikájú játékok? Mind csupa olyan kérdés, amire nem lehet most azt mondani, hogy igen, egy 290X elég lesz mindenre. Fél év múlva, amikorra várhatóan kijön az új generáció, már többet tudunk majd.
@GypsFulvus2: ezért pletykák. nem tudhatjuk. Mondtam, ezekre különböző infók alapján következtetnek, pl egy-két kiszivárgott (persze lehet hogy fake) táblázat alapján, vagy hogy a tapeout-ok szerint 500 mm2 felett lesz a gpu mérete. De ettől még ugyanúgy pletykák. Ha kijött, meglátjuk. Elsőnek úgyis valami referencia hűtéses jön ki, aztán meg később a jobb, OEM gyártói hűtésesek. Sietni én sem sietek, gyűjtögetem a pénzt addig is, az időm nagyrészében úgyis League of Legends-et vagy divinity original sin-t tolok vagy pár indie játékot, vagy régi klasszikusokat (pl ff8, Master of orion 2, walking dead). Szóval kevés az olyan, ami miatt most azonnal kellene az erősebb kari, és a mostani is csak októberben lesz egy éves. köv év első feléig nem hinném hogy jön új generáció, tehát az még vagy 6-8 hónap alsóhangon.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Volfram42 #13487 üzenetére
Azért ez sem igaz, mivel maga a motor elég jól optimalizált out-of-the-box. Tehát jelen esetben nem arról van szó, hogy 0 optimalizáció mellett megy jól 280X-en, hanem a default Cryengine 3 optimalizációs szinten, amin számos fps pl át sem lép (tehát a defaulttal jön ki, mert kellően jó). Maga a CE3 alapból elég jól optimalizált, és leginkább csak a módosításokat fogják tudni optimalizálgatni, amit direkt a SC miatt tettek be.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Volfram42 #13504 üzenetére
Én is csak azt mondtam, hogy a Cryengine alapból, gyárilag, dobozból kivéve már sok optimalizálást tartalmaz, amit az évek során belelapátoltak. Azaz hát a benne lévő feature-ök (pl lod megjelenítés, stb) elég optimális (persze lehet gondolom mindenen javítani, de kétlem hogy különösebben belenyúlnának).
Az optimalitás nagyon nagy részt függ a a tartalomtól is. Lehet olyan szar asset-eket gyártani, amitől lehal a motor, illetve mindig az adott motornak megfelelően kell ezeket megcsinálni (van egyfajta rendszer, ahogy az adott motor követeli a modelleket, hierarchiákat, animációkat, stb).A blur jó tud lenni, de a CE-ben gyakran túlságosan erős. remélem lehet majd szintet is állítani (most amennyire tudom nem lehet, csak ki-bekapcsolni a kamera és object motion blurt)
Az AA engem is zavar perpill, illetve hogy mozgás közben a lámpák is ingadoznak. Majd az új hangárokra kíváncsi leszek.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Sontir Fel #13505 üzenetére
Lehet majd, de még pontosan nem tudni milyen szinten és részletében. Addig is xml-ekben való turkálással lehet megtenni, utána kell járni.
pl ittmeg itt
Utóbbinál van leírás az AA-hoz is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Drenadar #13516 üzenetére
De, nekem is az rémlik hogy felszöktek a szürke árak, mivel már nem lehet alfás csomagot venni.
Malibutomi: nice... jól tették hogy csináltak ilyet Korrekt. Vajon megdobja az eladásokat majd, vagy visszafogja?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #13520 üzenetére
Illetve minden hajó és hangár benne van értelemszerűen.
bhvr textúrák 1 giga, sima textúrák 900 mega, de a hajók is pár száz megásak gyakran. erre még jön fél giga zene, egy halom egyéb modell (pl ObjectsBrushPlanetUEEKits.pak 1 giga feletti)... gyorsan megvan az a 14 giga.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amúgy simán bele lehet menni a pak-okba (sima zip-ek), nézelődni. Pl már Dumpers Depot itemek vannak benn, de az aurora sérült modell is 80 mega, plusz még ott vannak a lodok (46, 28 mega). Mindegy, lényeg hogy megnézhető, és cryengine devkittel meg is nyitható minden.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Harlekin77 #13527 üzenetére
Pedig lesz még több is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Harlekin77 #13529 üzenetére
Persze, lesz benne custom binding (sőt már talán a 0.9 során is kerül bele pár sablon, és nem sokra rá mondták az egyéni beállítás lehetőségét, persze passz milyen szinten)... addig is ott van számos editor a célra.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mert az egy másik demó volt. Egy arra az alkalomra összerakott. Ne felejtsük el, az Arena Commander arra rá vagy egy-másfél hónappal jött, lehet bugokat okozott vagy fene tudja. Mindenesetre a lore alapján az arena commander egy számítógépes szimuláció, ezért vannak falak, és ezért nem repülsz sehova. Ezért nem kell a hangárajtónak kinyílnia. Az hogy előtte más volt az AC koncepciója, egy dolog.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az arena commander egy szimuláció, egy virtuális valóság, egy gyakorló program, tehát abban nincs ki-be repülés. Várhatóan nem is lesz, minek lenne. A PU-ben persze majd nyílni fog, mivel ott már nem egy programban repkedsz, hanem valóságban. Tehát majd ha repülni is fogod a hajód, akkor majd nyílni fog. Most még csak videojátékozol a videojátékon belül
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akkor megpróbálom megint...
Szóval tudod az igazi vadászpilóták is szimulátoron gyakorolnak, mielőtt repülni engednék őket igazi gépen. Na ez dettó ugyanígy van itt is. A Training hajóval, meg az AC-vel gyakorlatilag csak egy harci szimulátorban "játszol", de fizikálisan nem hagyod el a hangárt. Majd ha a későbbiekben lesz olyan hogy tényleg elmenj egyik bolygóról a másikra (mert már nem a gyakorló szimulátorban gyakorolsz, hanem valójában repülöd a hajót), akkor majd kinyílik (de itt is elképzelhető hogy egy átvezető animot kell elsőnek elképzelni, hisz nem lesz még bolygóról fel-le szállás, márpedig ezek a hangárok az asteroid hangár kivételével a történet szerint bolygókon vannak.)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mondták, hogy biztosan nem azzal fog kezdődni hogy manuális landolás a bolygón. A hangárok pedig alapvetően bolygókon lesznek eleinte (leszámítva a szteroid hangárt). Annak nem sok értelme lenne, hogy beülsz, kirepülsz a hangárajtón, repülsz pár métert és már át is veszi az anim az irányítást, csak úgy mint ahogy annak sem, ha leszállásnál egy anim levisz 500 méterre a leszállóhelyig, ahol te teszed le (úgy logikus, hogy a robotpilóta teljesen levisz, mert az életben sem az van akarva egy kocsinál, hogy az automata elvisz a parkolóig, aztán meg állj be magad Nem a parkolásnak kell lennie az utazás legjobb pillanatának ).
Szóval szerintem az lesz, legalábbis eleinte, hogy beülsz a gépbe, bekapcsolnak a rendszerek, felnyílik a "garázsajtó", aztán kivisz a robotpilóta egy animáció során. Onnantól irányíthatod, hogy már nem jelentesz közvetlen veszélyt a többi közlekedőre (legalábbis nem esel vissza a bolygó lakosaira). Ez így logikailag, technikailag is helytálló, és nem öli meg az immersion-t. Aztán későbbiekben, majd ha már a többi funkció is a helyén lesz, majd foglalkoznak jobban a bolygóra való leszállással, aztán meglátjuk meg tudják-e oldani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Jelenleg 2 dologról lehet véleményt alkotni a projekt mostani állása alapján: a grafika jelenlegi állásáról és a repülési modell jelenlegi állásáról. Előbbi nem igazán igényel magyarázatot, már most is elég piszok durván jól néz ki, utóbbi pedig már most is elég piszok komplex, de aki a szokásos légköri irányítási modellt várta, az nem olvasott utána Szóval a grafika már most is durva, az irányítást meg kicsit tanulni kell, de utána pazar dolgokat lehet benne csinálni (és hozzáteszem, a többség ilyet is akart és meg is van a repülésmodellel elégedve)
A versenyre kíváncsi leszek, mennyire lesz más az irányítás vagy sem. A többi modul pedig úgy jön, hogy igyekeznek olyan mesét köríteni köré, hogy ne lógjon ki, maradjon meg az immersion (ezért is lett szimulációs programnak kitalálva az AC, mivel így elfedhetőek voltak a még nem készen lévő részek és a technikai akadályok, pl a kis játéktér.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #13548 üzenetére
A többségében elégedettség nem jelenti azt, hogy mindenki 100%-os. Gondolom adtak még olyan ötleteket, amikkel a jelenlegi állapot kiterjeszthető vagy még tovább javítható. A most következő változások is tudtommal a decoupled módban való 6dof-ot érintik, illetve lehet hogy a légköri repüléshez is alakítottak rajta. Ettől függetlenül kétlem hogy lecserélnék mondjuk az egészet valami nagyon basic repülési modellre, mert mint mondtam, amennyire látom többségében az emberek ha megszokták, élvezik ezt a fajta repülést.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #13551 üzenetére
Nekem az is jó, mert oldalazni szoktam az ilyen játékokban. Szóval ha jön a 6dof normál módba is, annak csak örülök, bár nem volt nagy fájdalom az oldalazás pillanatában átváltani decoupled-be.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Diopapa #13637 üzenetére
Jah, ez így szokott lenni a legtöbb projektnél. Egyrészt hajtóerő, +1 meggyőző érv a backernek hogy mi lett volna, ha, másrészt kedveskedés a támogatottól a kezdeti lendületért és hitért. Aki korábban elkezdett hinni a programban és a csapatban, és segítettek az indulásban, azok ilyen köszönetet kapnak. Nem akkor merészség hinni egy projekt létrejöttében, amikor már majdnem kész, hanem még az elején. Csak ez időben és szakaszosan elnyújtva (tehát akik nagyon nagyon korai backerek, több mindent kapnak mint én, aki csak 406k környékén kaptam meg az id-met, bár ezzel még tudtam alfás pakkot venni valamikor az év elején.
Direkt próbáltam kerülni hogy azt mondjam, hogy akkor hinni, amikor még kevesebb tény és több az elképzelés, mert szerintem most több a scope mint amikor eleinte meghirdették
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Drenadar #13640 üzenetére
Mint már párszor kifejtettem, nálam a közösségi finanszírozás máshogy megy mint egy másik játéknál. Itt arra fizetek előre, hogy lehetőleg megvalósuljon egy olyan játék, ami érdekelne. Ami kellően merész, ambíciózus. Ezért sem szoktam az "átlag" játékokat finanszírozni, viszont nem is úgy nézem hogy összedől a világ ha nem valósul meg. Az esélyt segítek megteremteni, hogy elkészüljön valami olyan, ami nagyon érdekelne, de más körülmények között esély sem lenne.
Bolti játékoknál pedig vagy olyat veszek ami a hibái és limitációi ellenére érdekel annyira, hogy megérje azt az árat amit épp akkor fizetni kell érte (pl leárazás) 10 dollárért pl az új Tomb Raidert, vagy épp az XCOM androidos verzióját 3000 Ft-ért telefonra/tabletre. Tipikus AAA játékoknál csak nagyon ritkán rendelek elő egy címet (eddig talán csak a Guild Wars 2, Magic the gathering 2014-nél és a Diablo 3-nál fordult elő)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz ViZion #13642 üzenetére
Ez még nagyon korai, de nincs játék, ami ne tudna lenni tele csalókkal. Szerintem ez inkább abba a játékkategóriába esik, ahol foglalkoznak kiadás után is a játékkal, úgyhogy ha lesznek, igyekeznek majd tenni ellenük, mint a többi olyan multi játéknál ahol foglalkoznak a játék sorsával még később is.
Glitch-ek pedig vannak persze, mert egy alfa stádiumú játék A Greyhound-om félig a földbe ágyazott kerekekkel kezd Ha van glitch-ed, az ellenfélnek is
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #13651 üzenetére
Vagy legalábbis addig amíg izgi marad.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
fentebb valahol linkeltem, hogy config cfg-ben meg talán xml-ben azért állítható, legalábbis nekem sikerült talán kevésbé érzékenyre vennem...
instance: az egyik fejlesztő mintha olyat magyarázott volna (többször is visszahallgattam mert nem hittem a fülemnek), hogy az instance-okban ugyan ennyi ember lesz, mert ennyi között lehet gyors response-ot kevés laggal levezetni, de "ráláthatsz" és "rálőhetsz" más instance tagjaira, csak épp messze lesznek, kicsik, és nem 100%-ban szinkronban látjuk őket. Az átlövésnél mondta, hogy mivel a lövés is egy object, simán átpasszolható a másik instance-nak. Megkeresem majd a videót, mert én képtelenségnek tartom hogy ezt így meg tudnák oldani, programozóként is erősen szkeptikus voltam
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #13672 üzenetére
Jah, egy Luetin videóban hallottam róla. Nem tudom hogy az infói milyen régiek voltak amikor összeszedte őket. Ahogy minden, lehet ez is 100x megváltozott már. Szvsz (ami most azt jelenti hogy Szakmai Véleményem Szerint ) amúgy megvalósíthatatlan
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Na átfutottam a monthly reportot, és igen betegre sikerült Egyrészt tök érdekes (legalábbis nekem mint programozónak), elég sok neat infót lehetett belőle megtudni, és a képek is durvák. Az az Origin 890 Jump meg az az űrállomás nagyon durván néz ki.
Ami nekem meglepetésnek nem volt meglepetés, de mégis király infó volt
-lokális fizika-gridek
-hud darabok más-más kijelzőkön való megjelenítése (úgy néz ki átpasszolhatom mondjuk a másodpilótának a pajzsok hud-részét hogy kezelje ő), illetve a hud konfigolhatósága
-ugrókapu-effekt és időjárás kutatások
-elvileg lassan elkészül a városok és űrállomások asset-jei (amiből össze lehet legózni relatíve gyorsan a helyszíneket)
-Cryengine 3.6.3 integráció és Visual Studio 2012 (mivel dolgoztak eddig? 2010? ). Itt kontextusként megemlíteném hogy 2013-ra állás (2 éves licensz) pl még upgrade esetén is 4500 dollár fejlesztőkként, ha új kellene, 10k körül van egy még nem fullos verzió, per kobak. Tehát erre is kényelmesen el lehet verni 100 ezer dollárt 10-20 fejlesztő esetén.
-Basic TrackIR támogatás
-Dolgoznak az irányítás-testreszabhatóságán (ezt is bejelentették mondjuk, hogy a 0.9-el ki akarnak egy bizonyos szintűt adni, vagy nem sokra rá egy újabb patch-ben)
-A hajó-pipeline perpill a Starfarer-en dolgozik. Azt mondják igen szép nagy (új dimenziót nyit a méretek terén, amit azért kétlek, de egy connie-nál 1,5x hosszabb és majd 2x magasabb hajónál el is várja az ember hogy méretes legyen
-Az AI mostmár megpróbál jobban elkerülni[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Oda is értették (planetside modul)
De mondom, önálló leszállásban én még nem reménykednék egyhamar (levezettem miért). Szóval szerintem egyelőre csak hangulati elem lesz.
@Drenadar: lehet hogy lesznek ugyanúgy variánsai (szerintem lesznek), illetve arra amire a phoenix... luxus járgány... Ha luxusban akarsz felderíteni
@Duvi: a website-on mintha 90 métert írtak volna hossznak, nem csak 70-et
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz vaakuum #13726 üzenetére
Mondták hogy a legtöbb eladott hajó Aurora, Aztán jön a 300i, aztán a többi... Plusz több rétegnyi tesztelő is van. Vannak a belsősök, a kezdeti backerek, meg a közösség többi része. Minél szűkebb egy réteg, annál gyakrabban kapnak egy-egy tesztelendő elemet. Nem az a cél hogy minden egyes hajót fél millió ember teszteljen, pláne nem ilyen kezdeti fázisban. Az a cél, hogy kapjanak az emberek valamit, amivel egy ideig ellehetnek (egyénfüggő ki mennyire). Én pl hiába birtoklok egy 300i-t (rajta a 16k UEC-s fegyverből vagy 3-mal, de van mass driverem is), kevéssé játszom, mások meg aurora-val szivatják az ellent. Ez ilyen, ki mennyire veszi komolyan. Nincsenek egyensúlyban a hajók (okkal, miért is lennének), de a mennyiségük sem. Nem látok ebben különösebb kivetnivalót.
Szóval hajó típushibáján több dolgot lehet érteni. Vannak a technikai jellegűek, amikor egy animáció szarul megy, szarul van, vagy hasonló bug van. Erre elég az a pár ezer ember akiknek van. Továbbá vannak a balance-beli hibák, amiket meg totál felesleges még felróni, mert ezer szinten változhat ahogy bekerülnek az új hajók. Most lesz 6dof meg talán dupla sebesség, lehet hogy egy 300i-vel vagy egy Aurora-val is igencsak meglepő trükköket lehet majd csinálni. De ismét csak: nem szabad hogy egálban legyenek. Egy Hornetnek darabokra kell szedni egy, vagy akár több Aurora-t is, így van rendjén. Persze emiatt nem olyan jó aurora-val AC-zni, de ez van, versenyezni meg hornettel nem lesz a legjobb. Később kereskedni sem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Drenadar #13733 üzenetére
Én sem játszottam vele eddig túl sokat, de főként azért, mert a dogfight eleve nem az én világom. A versenyre kíváncsi leszek, de leginkább az fps, planetside és a PU rész érdekel, nem a dogfight. A játék nekem jelenleg arra kell, hogy lássam, milyen magasan van a grafikai és technológiai szint release-ről release-re. Többet repültem simán solo-ban, mint amennyi meccset letoltam vanduul vagy ember ellen, összesen. A repülés élménye jól esik, a vadászat meg nem érdekel perpill.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz vaakuum #13735 üzenetére
Akkor sem játszanék vele többet, ha most mindhárom hajó repülhető lenne. Mert mint mondtam, más részt várok, nem a dogfight-ot. Volt aurora-m, most 300i-m van, a hornet pedig nem érdekel. Majd ha lesz cross-chassis upgrade, megyek fricire vagy valami más teherhajóra, de kb ennyi. Visszajelzések mennyiségében nem hinném hogy hiányban vannak. Szerintem bőven elegendőt kapnak így, akkor minek engedélyezzenek mindenkinek mindent, minek borítsák fel az eddigi rendszert, minek foglalkozzanak vele. Akik komolyan gondolják a játékot, azoknak van erősebb hajója (vagy több), a koca játékosoknak meg mint én is vagyok, szvsz felesleges.
A 6dof nem azért nem jött elsőre, mert nem adtak mindenkinek mindenre instant jogot. Ők úgy gondolták hogy ez így jobb lesz, kaptak visszajelzést (látod, kaptak), ezeknek egy része arról szólt hogy vissza nekünk a légköri repülést, egy része arról hogy maradjon minden így, egy része pedig használható alternatívákról. Körbejárták a visszajelzéseket (megint kiemelem, voltak bőven), és úgy gondolják a mostani megoldás talán még jobban kielégít mindenkit. Ennyi történt, nem több. Nem hinném hogy másként történt volna, ha egyből mindenkinek mindenre adnak hozzáférhetőséget, akár örökre, akár ideiglenesen. A fejlesztés ugyanis így zajlik. Emellett természetesen ösztönző erő a vásárlásra az is, hogy nem kapja meg midnenki azonnal az összes hajót "tesztelni". Persze így elveszítenek pár olyat, aki mondjuk kedvet kapna a limitált próbaidőszakon, de összességében látszik hogy azért csorog az összeg továbbra is.
Szóval szerintem így is kapnak bőven annyi visszajelzést (tízezreket), hogy tudják ha valami nem jó, emellett a túl sok visszajelzés sem jó (elveszhet a lényeg a tömegben, túl nagy terhelés a rendszereken, stb). Úgy látják ez jelenleg anyagilag és információilag is jó nekik. Az rendben van hogy neked rossz hogy nem próbálhatod ki az összes lehetőséget, az összes hajót az összes hangárban, ez van. Azaz kipróbálhatod, sok sok pénzért. Ha ennyire kellene.
Ha én fejlesztő lennék, én is kordában igyekezném tartani a "külsős tesztelést"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nah ajánlom az emberek figyelmébe a mostani AtV-ből a "statok változásai" részt Mielőtt még skandallumot kiáltanának hogy mi az hogy x száz dollárért vettek egy hajót, és nenrfelték.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #13755 üzenetére
milyen bolygófelszín amúgy?
@Drenadar: a hajó statjai változnak. tisztában vannak azzal hogy az emberek úgy vették a hajókat, hogy látták a statjaikat, de a statok akkor is változnak. Van amikor papíron jól néznek ki az adatok, de valamiből végül kiderül hogy túl sok van, vagy épp túl kevés irányhajtómű hogy manőverezzen, túl erősek a thrusterek, nem fér rá a modellre a fegyver, stb. Alakítottak a pipeline-on hogy ez a jövőben kevésbé forduljon elő, alapvetően igyekeznek megfelelni a leírásoknak, mégis fenntartják a jogot, hogy ha valami miatt borítíná az egyensúlyt, módosulni fog. Nem gonoszságból, nem azért mert szeretnek kiszúrni másokkal, és mindig okkal és indokkal változtatnak. Az itemek is változhatnak, amitől mások feleslegessé vagy túl erőssé változhatnak, stb stb stb.
Szóval szép dolog hogy igyekeznek az emberek belőni hogy mire lesz melyik hajó jó, de még felesleges ezt olyan mélységben csinálni, hogy el legyen osztva minden sloton lévő összes fegyver és item, mennyi súlya lesz, mennyi anyagot visz majd, stb. Mert bármi változhat (de persze azért nem drámaian, nem lesz a hornetből luxushajó
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #13757 üzenetére
Azért mondom, mert én is csak azt láttam, és azt nem a CIG csinálta
Nekem mondjuk annyira nem jött be, a fények és a sok ugyanolyan szín miatt nekem elég fakó volt az összhatás.
Akkor már inkább ez (az in-engine anyagokat nézni, van benne pár jelenet). Na az a környezet beteg@Drenadar: de nem csak rebalance miatt változhat, hanem mert bekerül vagy kikerül valami új item, de akár amiatt is, hogy whiteboxing közben kiderül valamiről hogy mégsem feltétlen fog úgy működni, ahogy a stat jellemzi. Tehát a rebalance csak az egyik ok, ami miatt változhat, és változni is fog. Nem a célja a hajónak (tehát a vadászokat továbbra is vadásznak fogják finomhangolni), de az egyedi statjai igen.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Akkor most a 0.9-el végre jön a szteroid hangár és a többi is frissítve lesz (a már említett gyártói termékekre)? Vagy csak fel vannak újítva, de még nem a gyártói típusúak lesznek?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Szőrös #13818 üzenetére
Ne is mondd, a tegnapi (azaz mai) napom valamikor 4-kor fejeződött be, 2,5 órára rá folytatódott az új, pedig csak az Alien-t akartuk megnézni
Unteroff : A 45 dolláros Arena Commander Starter Pack tartalmazza a hozzáférést majd a single és multiplayer részhez, egy Aurora MR hajót, és az 5 dolláros Arena Commander "belépődíjat". Más csomaggal is nyithatsz, meg kell nézni mi van benne, a kezdő 30 dolláros Aurora MR pakkon kívül a többiben van béta access is, az alpha access-el szerelt csomagok már elfogytak, tehát az alpha modulokat most már egyenként meg kell majd venni (eddig egy ilyen van, az Arena Commander), ez 5 dolláros felár. Tehát ha most veszel egy 65 dolláros 300i pakkot, akkor is meg kell hozzá venni ezt az 5 dolláros Arena Commander belépőt, ha játszani akarsz már most. Az Arena Commander amúgy sima dogfight, vagy egymás ellen, vagy AI ellen, egymás ellen problémás, mert a jelenleg 3 repülhető hajó közül az egyik vadászgép, a másik kettő meg nem, így persze a Hornet előnyben van.
Az Aurora-nak vannak altípusai, amik másokra lesznek igazán jók (MR ilyen általános, a CL inkább teher, az LX majd inkább harcibb típusú lesz), de jelenleg AC-ban (arena commander) csak az MR, a 300i és a Hornet Trainer verziójával lehet repülni (Akinek ettől eltérő hajója van, az egy hozzá közelit kap meg, tehát egy Aurora LN tulaj Aurora MR Trainerrel repül, egy Freelancer-es pl talán Hornet Trainert kap.). A hajókat amúgy később lehet upgrade-elni (tehát pl az Aurora MR-t Aurora LN-re, majd ha lesz értelme), vagy másik hajóvá konvertálni (én is Aurora LN csomaggal kezdtem, de cross-chassis upgrade-eltem 300i-re)
Jah, minden ilyen felsorolt upgrade jelenleg még fizetős, de később ingame természetesen minden megvehető lesz majd játékbeli pénzekből is. Később is lesz lehetőség pénzben venni dolgokat, ez elvileg leginkább a szerverek finanszírozásra és a továbbfejlesztésre van tervezve, mert még amikor kijön a játék összes modulja, akkor sem áll meg a fejlesztés, terveik szerint sok sok éven át folyamatosan akarják fejleszteni, és ezek az újabb és újabb modulok elvileg ingyen elérhetőek leszek minden backernek.Második kérdésre: a Star Citizen egy open world játék, de a játék csomagja tartalmazza a Squadron42-t is, ami a single player része lesz. Abban a Wing Commanderhez hasonlóan egy történetet játszol végig, küldetéseken át, és egy felvezetés lesz a Star Citizenhez, ami meg már a nyílt világ lesz.
Korlátozva meg sok szempontból nem leszel. Minden amit ők kemény dollárokért megvettek, azt te is meg tudod majd, max egy kis előnyt kapnak, de ez amúgyis jelen lenne, mert aki napi 10 órában tud játszani, az előnyben van azzal szemben aki csak 2-őt. Szóval nem kell aggódni, egyrészt pláne a biztonságos részeken azért jobban védve lesz azoktól akik már az első perctől sokszáz dolláros hajókkal mennek, másrészt annyi mindent lehet majd csinálni, hogy szerintem sok ember meg tudja majd találni azt, amit élvez benne...
Viszont nem lehet elégszer kiemelni, hogy a játék még nem lesz kész jó ideig. Modulonként csöpögtetik, eddig csak ez az AC jött ki, ezt is még alakítják, most majd jön a Murray Cup, ami egy verseny, de ez is késik már (biztos van már vagy 5-6 hete, hogy bejelentették hogy 2-3 hét múlva jön, ez kb átlagos tempó így ). FPS modulról majd hallani fogunk október végén, de várhatóan abból is csak decemberben ha látunk valamit (lehet januárban). Jönnek még majd egyéb modulok (planetside, stb), de még a single player rész sem jön ki szerintem csak leghamarabb jövő ilyenkor (de inkább köv év végén), addigra lehet hogy lesz valami alap a persistent universe-ből, de lényeg hogy észben kell tartani, hogy ez még most is nagyon alfa, mindig minden változik, változhat, és ez még eltart egy ideig. Ha most vársz tőle nagy élményt, lehet hogy csalódni fogsz, bár szerintem most sem rossz móka (bár én nem vagyok különösebben dogfight rajongó), nem mindenkinek való még. Ha gyors befektetésnek tartod, akkor nem neked való, itt inkább azt kell látni hogy van egy nagyon grandiózus terv, ami meggyőzött sok embert hogy sok pénzt adjanak hogy létrejöjjön a projekt. Ahogy nőtt a pénz, úgy a tervek is egyre nagyobbak lettek, emiatt egyre inkább sodródott is a határidő (eredetileg 2014 végére mondták). Viszont ahogy egyre több alapelem készül el, egyre többen vannak, és egyre jobban belejönnek a dolgokba, egyre gyorsabban haladhatnak majd, a haladásról pedig folyamatosan tájékoztatnak műsorokkal, levelekkel (pl keddenként van a 10 for the Chairman c. műsor, ahol 10 kérdésre válaszol CR, csütörtökönként Around the Verse, ami egy informatívabb műsor, interjúkkal és hírekkel, van monthly report, stb)
Szóval vásárlás előtt azért érdemes utánaolvasni hogy mit is várhat az ember és mit nem egyelőre. türelmetlen embereknek nem való az biztos Viszont benne van a potenciál hogy egy elképesztően jó játék kerekedjen belőle az évek során.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #13820 üzenetére
Hát el tud nyelni pár tucat dollárt csak a hangulata miatt, az már biztos Pl most épp a cross-chassis freelancer update-et várnám, de gyanítom majd csak akkor lesz, ha kész lesz a multicrew ship megoldás és repülhető lesz frici. Perdig effektíve előnye vagy értelme még sokkal később lesz
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz tkondor #13822 üzenetére
Nem azt mondtuk hogy nem jó, azt mondtuk hogy egy Hornet ellen hátrányban van, mivel sokkal sérülékenyebb annál. Persze egy Aurora-ra is fel lehet pakolni erős fegyvereket (max a hornetre többet, de az ugye többet is fogyaszt), és természetesen sokat számít a pilóta is (attól hogy valaki hornettel repül, még nem biztos hogy fog is tudni), ettől függetlenül egy Hornet előnyben van az Aurora-val szemben. Két ugyanolyan ügyes pilóta esetén több esélye van nyerni a hornetesnek
én a 300i-vel úgy repülök, hogy 2 db Omnisky VI + 1db 60mm Mass Driver. Utóbbi golyós, tehát nem eszi az áramot. + a rakéták.
Túlmelegedés ellen: nem lőni energiafegyverrel
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Smithy1986 #13827 üzenetére
Csak csomagbeolvasztásnál veszne, de szól, amikor az utolsó game / alpha access-ű csomagot akarnád eladni / beolvasztani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz tkondor #13835 üzenetére
Dehogynem. Addig kapnak csak egy hornetet, amíg nem tudnak repülni a sajátjukkal. Azaz azért kapnak Hornet Trainert (mert akinek egy "harci" Aurora LN-je van, az is Aurora MR Trainert kap)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz frem1790 #13854 üzenetére
A Star Conflict-tal nem toltam, de ahogy látom, ott is van dogfight, de árkádosabb. Itt kevésbé az, nem a Flight Simulator szinten realista, hanem olyan szinten, hogy meg lehet benne csinálni ilyen Battlestar Galactica jellegű mozdulatokat is (megyek egy irányba, majd az irányt megtartva elfordulok és oldalazva megszórom az ellenfelet, mint itt). Szóval elég alaposan van szimulálva (tömegek, hajtómű tolóerők, súlypontok, irányhajtóművek száma, elhelyezkedése, sérülése és energiaellátása), épp ezért szokni kell azoknak, akik sima légköri repülést várnak (vagy úgy ahogy van nem nekik van szánva)
A joy vagy egér párharcban jelenleg még egér, legalábbis ami a célzáspontosságot illeti, mivel a fegyverek mindegyike most még gimbal-os (egy bizonyos szögön belül el tud fordulni a hajótól függetlenül), tehát nem feltétlen kell oda lőnie amerre az orr néz, ilyen finomságú mozdulatokra pedig az egér egyenlőre jobb. Repülési élményben szerintem a joy a király, pláne ha majd beállítató is lesz játékból (jelenleg saját xml-eket lehet gyártani appokkal, hogy behúzhassuk a módosításhoz). Idővel ez majd balance-olódik.
Szerintem ha hezitálsz, még várj vele, nem megy sehova, nem lesz az a helyzet hogy ha ma nem veszed meg, akkor soha többet nem jutsz hozzá 1000 dollár alatt A játék még alfa, és még csak a dogfight modul van kinn, szóval nem maradsz le semmiről, ha vársz még vele heteket, hónapokat Javaslom most csak kövesd, aztán lehet hogy lesz olyan pillanat, amikor úgy leszel vele hogy már nem bírod, még akkor is aludj rá egyet Az az ember megbánja hogy beleugrik, aki nincs tisztában pontosan azzal, amit a játék jelenleg nyújt (persze annyi mindent fog majd remélhetőleg, hogy csak győzzük kiismerni). Jelenleg nem az a játék, amivel ma 24/7-ben valaki hetekig, hónapokig el tud lenni (csak ha nagyon megszállott ) A feature-ök túlnyomó része még nincs benne, lassan csepegtetik őket, meg még utána is változhat, hisz a játék fejlesztés alatt áll, és az emberek véleménye alapján változhatnak a dolgok. Ha viszont úgy vagy vele hogy ki akarod próbálni, de nem zavar hogy benne van a projektben 45 dollárod minimum, és benne is lesz egy ideig, akkor csak hajrá Többünknek már száznál több dollárja van benne, mert bizony könnyen rá tudja már idővel venni magát az ember hogy egy fokkal jobb hajóra upgrade-eljen, mégha nem is tudja most (és még vagy 1-2 évig) kihasználni
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz tkondor #13859 üzenetére
Azért a "szinte minden tartalom benne van" dolgon erősen tudnék vitatkozni Csak még csak az sem mondható hogy mindenféle tartalomból van egy kicsi Mindenképp sokkal több minden van benne mint az SC-ben (nem nehéz annál többnek benne lennie), de abba is annyi mindent ígértek, ami még nem került bele, és majd csak jócskán később kerül be. pl sokan várunk már arra hogy jöjjenek a több és változatos állomások, a több mint 55 rendszer, a hajó kopása, stb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malibutomi #13861 üzenetére
igen, van 55 rendszer a 400 milliárdból, megvan a hajók kb fele, az állomásfajták kb harmada, kereskedni lehet, de a kereskedelem hatására való erősebb piacváltozás (tehát maga a gazdasági modell) még tudtommal alakulgat majd. Még nem mászkálhatsz a hajódban (még a pilótafülkében sem), nem szállhatsz ki a hajódból sem. Nincs bolygóra leszállás, bányászat (tudtommal), és még tucatnyi dolog, amit terveznek, némelyiket indulásra, némelyiket későbbre (pl a bolygóra leszállás későbbi feladat)
Váznál már többre mondanám, de még semmiképp sincs minden benne, sem mennyiségileg, sem pedig típusilag (tehát vannak olyan feature-ök, amiket még nem tudunk csinálni a beta 1-ben). Teherautózni, lövöldözni, kalózokra vadászni, küldetéseket futni (amik főként teherautózásról, lövöldözésről és kalózokra való vadászatról szólnak ) lehet, meg lehet pár érdekességet találni az unknown source-ok esetén, de olyan szintű változatosság, amit ígértek, még nincs benne, csak adagolódik (nincs ezzel gond)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Remélem azért többféle item is lesz majd a hajóra szerelhető (nem fegyver feltétlen, hanem a chaff/4-5 számítógép meg hasonlókon kívül több minden). Az állomásokon a kínálat eltérő, de a típusaikból eléggé lehet következtetni arra hogy kb mit célszerű honnan hova vinni. Vannak különlegesebb igények, de azért van amivel elég biztosra lehet menni. A hajó bukása esetén meg szinte LTi van (a rakományon való profit kis részéért újravehetjük a hajót, tehát pl egy Type 6 biztosítása kb 12k kredit, és egy oda-vissza úttal 120k felett lehet vele kaszálni (de 60-70k-t egészen biztosan). Szóval a legelejét leszámítva, kis odafigyeléssel nem kell attól félned hogy újra kellene kezdened az egészet (persze ha a pénzed java része elmegy rakományra, az ugrik, akár LTi esetén )
viszont a felfedezés érdekesnek tűnt. reméljük nem lesz tele "farokpunci" nevű rendszerrel
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A hajókról beszéltem. Az LTi is csak a hajót védi, a rakományt és az upgrade-eket nem, ezért hasonlítottam hozzá. tehát hiába kerül 300k-ba egy type 9 insurance, mivel ott egy körrel szintén lehet sokszáz ezres (bár mintha milliósról is lett volna szó) hasznot hozni, nem kell túlságosan félni . Szóval csak azt mondom, az LTi sem különbözik sokban ettől, a hajót magát az eliteben sem nehéz pótolni. A többit meg az scben is meg kell fizetni. ahogy mondjátok, magasabb szinten már az upgrade és a rakomány a fájó ha elveszik, nem a hajóbiztosítás összege
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #13870 üzenetére
Az anaconda lehet hogy drágább (kisebb raktér, de drága), ugyanakkor nehezebben is pukkan el
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
De megint... Mi van, ha egy LTi-s teherhajót csapsz oda? ugyanez. A hajót visszakapod, de a rakományt, az upgrade-eket nem. Tehát ez szerintem akkor is olyan mint az LTi, hisz mint mondtam, a hajódat kapod csak vele vissza, mást nem. Tehát nem örökélet Plusz az LTi esetén elvileg idő amíg visszakapja az ember, az ed-nél meg azonnal. Illetve az ed-nél csak akkor kell fizetni ha már bekövetkezett a pusztulás, míg sc esetén folyamatosan, ha nincs LTi-je a hajónak. Na az off-nak részemről is vége, csak azt akartam bebizonyítani, hogy egyik kutya másik eb ilyen szempontból
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Napi szinten igyekszem követni az OR fejlődését, és nekem is van némi tapasztalatom játék, de valamivel több sima programozás területén. Az OR DK2-höz a rendszer legjobb tudomásom szerint 2 darab 960x1080-as képet renderel, kissé eltérő szögből a sztereoszkópság miatt (bár bizonyos dolgokat nem dob el render közben), ami viszont még megdobja a gépigényt, az a gömbfelületre való torzításhoz szükséges fragment shader. Tehát mindenképp nagyobb a teljesítményigénye mint egy sima fullhd-nak, de ettől még nem rendereli le kétszer 1920x1080-ban a frame-et.
A consumer verzióban legalább a note 4 kijelzője lesz (2560x1440, mivel a dk2-ben a note 3 fullhd amoledje van), tehát 2 darab 1280x1440-es képet kell renderelni, fragment shaderrel együtt, ami semmiképp sem lesz "olcsó", arról nem is beszélve, hogy a driverek (amd, nvidia) legalább 3 frame-et pufferel el, ami 75 fps-nél (ennyi a dk2 amoled kijelzőjének jelenlegi frissítési tempója) 40 msec-es késleltetés, csak a driverből adódóan. Mondjuk ez ellen speciel pl a Mantle tud tenni, a többi driver esetén visszaesik a teljesítmény, ha csak 1-2 frame-et hagynak puffernek (de az Oculus tárgyal a cégekkel hogy engedjenek ennyit). Összességében szerintem nem igazán reális elképzelés, hogy Star Citizen-ezzünk ultrán kimaxolva egy OR-en, hacsak nincs valami ultra táp gépünk, arról nem is beszélve, hogy mi lesz akkor, ha a consumer verzió még a note 4-nél is erősebb kijelzővel jön, elvégre szerződésük van a samsunggal, hogy a gear vr-hoz az oculus szállítja a szoftvert (még Carmackék is egyéni schedulert írtak androidhoz, hogy a vr-t még a telefonhívásnál is nagyobb priorral kezelje) , cserébe az oculus megkapja a legtitkosabb, legújabb kijelzőtechnológiáit is a samsungnak.
Ennek ellenére egyrészt az SC támogatja majd a Mantle-t, addigra lehet hogy a dx12 is kijön, mindkettő közvetlen(ebb) hozzáféréssel a hardverhez, így nem kell pufferelgetni hogy megfelelően lehessen batch-elni a parancsokat mint dx11-nél. Az biztos, hogy mire kijön az OR Consumer verziója, az akkori erősebb vga-kra lesz szükség hozzá (de ez még odébb van)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen