Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PhilBrick #42906 üzenetére
WD-hoz csak annyit, hogy ott -mint sok más játéknál mostanság- nem túlvállalás történt, hanem túlhypeolás. A játék maga ha megfeszülnek se lehetett volna sokkal több annál, ami, mert az alapok amikre építkeztek és ahogyan építkeztek, az bekorlátozta az egészet. Csak épp mindenki felült a hypetrain-re és utazott kisiklásik. Mint legutóbb a No Man's Sky.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #42915 üzenetére
A hype kétélű fegyver, mert azzal a lendülettel, amivel a népet be lehet kaszálni, el is vágják a projektet hosszú távra (DLC). Vagy nem... (CoD)
Mindenesetre érdekes látni a piac befolyásolhatóságát. A játékot gyakran nem is maga a minősége határozza meg ,hanem az általa nyújtott élmény, még ha ezen élménynek néha a 80+%-át maguk az emberek teszik is bele, ami annyit jelent, hogy jobban jönnének ki, ha elmennének együtt valahova sörözni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PhilBrick #42976 üzenetére
A bashing legnagyobb részét pont ezért is kapják amúgy. Hogy akik anno Kickstarter-en összedobták a 2 millát, azoknak egy 2 millás játék kellett volna 2014-re és nem egy 200 millás 2020-ra...
sz: Kb ez az egyetlen elfogadható érv kontra. Eléggé szűk látókörű, de logikailag elfogadható.
Mondjuk már nem sokáig, mert idő közben jött/jön két marék ilyen 2-3 millás űrszim azon a szinten, úgyhogy a fenti érvet hangoztatók mehetnek oda és STFU...
sz2: És hogy-hogy nem, az összes ilyen 2-3 millás játékot bash-elik, hogy "Bezzeg a SC"...
A kör bezárul. A lényeg, hogy lehessen elégedetlenkedni.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #45997568 #43003 üzenetére
Helyesbítenék, ha lehetne, és ez szól (#43000) glovasi-nak is.
A Korvett indult 1000$-ról. Benne van a 4,5M-s goal-ban:
[...] Star Citizen will feature four additional playable ship classes: Idris class corvette [...]Az már az akkori vásárlók nyeresége, hogy azóta a hajó sokszorosára nőtt méretben, így az arányok és az elnevezések megtartása végett át lett minősítve fregatt-nak. Lehet én látom rosszul, de aki akkor/azóta korvettet akart venni, az most megteheti 250$-ral olcsóbban, akinek meg az elérhető legnagyobb hajó kellett, annak ott volt a Javelin.
Ez azoknak lesz a legjobb, akik anno a várható méretek és szerepek miatt akartak Korvett-et venni, illetve még náluk is jobban, akik emiatt be is húzták az Idris-t, mert azt mostani árán eladva simán 500$ alatt jön nekik az új hajó.
BTW, nem is vártam kevesebbet CitCon-ra.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PhilBrick #43082 üzenetére
Polaris-t alapvetően nem a formája fogja eladni, hanem a funkciója. És van hangárja, ez már az első képen is látszott, ott a teteje kinyitható és egy Gladiator/Hornet/Sabre méretű valami belepréselhető.
Hidd el, sokaknak ez a tökéletes hajó. Igaz, bele kell vágni egy ezrest + fa, de tökéletes. A hangárral megvan a képessége, hogy tápolja a saját kíséretét.
Erre is jelentkezek pilótának egy próbakörre.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Wanderer89 #43116 üzenetére
Connie-ban is az az igazán félelmetes, hogy ott állva mellette/benne mennyire nagy, de az ilyen Polarisok mellett már eltörpül, és hol van még az Idris meg a Javelin, vagy a HULL-E...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Drenadar #43120 üzenetére
Azért a Connie-t nem kicsit átgyúrták azóta, hogy először láttuk. Legtöbb hajón a tornyok kizárólag önvédelemre valóak. Ez 1-2 kivételtől eltekintve minden hajóra igaz. Amelyik tényleg oda akar ütni, az vagy ilyen irdatlan torpedókkal operál, vagy hull-mount fegyókkal, mint a Connie S4-ese, vagy az Idris kapitális gerincágyúja. Az el se merem képzelni, milyen fedélzeti mordály lehet egy Retribution-ön, aminek az egész teste úgy néz ki, mint egy gigantikus Rail-Gun.
(#43121) nowan: Vagy egy darab S4-es az opcionális mount-tal, ha áll, amit anno a konfigurációkról mondtak. Az úgy azért már odavágna.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #43299 üzenetére
Engem nem érint, a legnagyobb hajóm is 5 fős. Azokat csípheti a pisi, akik 10-20-an lesznek négy stadion méretű labirintus-hajókon...
Azért azt befutni csata közben nagy kihívás lesz...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Link Stuart #43342 üzenetére
(#43331) Drenadar: in the condition that they were last docked.
Ez a hajó állapotára vonatkozik, nem a felszerelésére. Ha egy 50%-osan leharcolt/használt, tuningolt Starfarer-ed volt a dokkban, amit onnan távozva sikeresen beledurrantottál egy kalózhordába, akkor egy 50%-osan leharcolt/használt alap Starfarer-t fogsz kapni.
Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Szőrös #43435 üzenetére
Ugyanakkor a "criminal level" nem karakterhez, hanem acc-hoz fog tartozni, szóval ha a "kalóz" éned elpatkol és öröklés után új éned lesz, még ha gyakorlatilag tiszta lappal is kezdesz, ott lesz a "áh, ez XYZ fia, nagy gazember volt, jó lesz a poronttyal is vigyázni..." Szóval a bizalmi státuszod ugyanúgy mínuszba lesz és ha megint kalózkodni kezdesz, gyorsabban fogod elérni a régi szintedet, mint korábban. De fenntartják a lehetőségét, hogy "megtérsz" és amilyen kemény munkával első alkalommal leromboltad, olyan kemény munkával vissza is építheted a beléd vetett bizalmat.
Aztán persze ki tudja mi lesz ebből...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ez most mi a f@x volt? Olvasok, olvasok, erre kirántjátok előlem a bulvárlapot? Vagy tán nem illett a topic témájához?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #43524 üzenetére
Kéne egy olyan videó, amin minden hajó pilótafülkéjébe -és/vagy az elérhető tornyokba és egyéb kifele néző posztokra beülsz. De a pilótafülke a legnagyobb ziccer. Az egész videóból az tetszett a legjobban, mikor szembesültem a Crucible brutális panorámájával. A Jump belseje pedig lenyűgöző. A hídról kitekintve olyan a hajó, mint egy tengeri yacht, belül meg mint egy luxus-pláza.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Közben én is kezdek elkészülni a hosszabb távú PC-s terveimmel, de azt majd off-ba, mert sok a kérdőjel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Drenadar #43551 üzenetére
Tudom, poén volt. De ne tagadd, hogy hajlamos vagy borúsan hozzáállni dolgokhoz, főleg ha SC a téma. Egyébként igazad is lett volna, főleg annyi lóvéért a S1-2-es csúzlik max söprögetni jók, meg rakéta-elhárításra, ha C9-esek. Így azért már nem kicsit b@xógép a Polaris.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Stilinski #43554 üzenetére
Nekem pillanatnyilag van egy a Carrack-hoz, de azt vissza szeretném gyúrni majd Reclaimer-ré. Ahogy én látom -mint kívülálló- az Ursával alapvetően az a baj, hogy kevésbé sokoldalú, mint egy Dragonfly. Több helyet foglal szállításkor -ami sokkal inkább limitálja, hogy mivel viheted magaddal, mint a motornál. Nem tud repülni, cserébe viszont több személyes, páncélozottabb/biztonságos és feltehetőleg jobban műszerezett/-szerezhető, ha tényleges felszíni felderítésről van szó. Ezt a Dragonfly sebességbeli előnye nemiképp egyensúlyozhatja, mert nagyobb területet járhatsz be a rosszabb szenzorokkal, de ha valamire az adott érzékelő alkalmatlan, azon az se segít, ha 20x mész el a keresett dolog mellett...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #43713 üzenetére
Attól, hogy nem minden csillag beutazharó, még lehetnek valós égitestek/fényforrások. Ne feledd, hogy a csillagközi utazáshoz ugrani kell, azt meg csak járatokban lehet. Tehetnek a galaxisba tonnányi égitestet, amikhez nem vezet járat és akkor hónapokon át kéne repülni, hogy odajuss. Út közben elfogyna a quantuum üzemanyag (ha egyáltalán képes lenne befogni a QD a célállomásr), az afterburner és a sima is, tehát csoroghatnál gyök2-vel hónapokig.
Mindazonáltal én szinte biztos vagyok benne, hogy ha így lesz, lesz játékos, aki épít egy kis ITX vasat, veszegy kezdő csomagot és hagyja vakon repülni a cuccot az úticél felé. Mert megteheti.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #43760 üzenetére
Jól is jönnének a DX12/Vulkan implementálásához....
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Az is kérdés, hogy egy egy nnyire agresszív, nomád faj miként maradhat egyáltalán életben, hovatovább miként érhet el ilyen technikai fejlettséget? Mert az ilyen kifinomult tudományok nem barátai a folyamatos vándorlásoknak, kellenek a laborok, a kutatások, ami alapjában véve idegennek hat a fajtól. Ugyanígy nehéz elképzelni a Vanduul dokkmunkást, aki a rám mányt kezeli, a szerelőket, a mérnököket, a teljes kiszolgáló személyzetet, ami egy ekkora vándorló flottát életben tart.
Ha lehet a játékban igazi immersion-breaker, az ez. Jön majd a nagy ellenség, aminek semmi valóságalapja nincs...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz KubanitoS #43812 üzenetére
Egyrészt túloz, másrészt nincsenek negatív tapasztalatok. Semmilyen tapasztalat nincsen, mert játék sincsen. Fejlesztés van, amit lehet anyagilag támogatni és fejlesztői verziók, melyeket ki lehet próbálni és visszajelzésekkel segíteni a fejlesztést.
Abból a szempontból igaz az 1%, hogy az ígért 100 bolygóból 1-et se tudsz bejárni, ugyanakkor a 100 bolygó meg minden egyéb csak része a játéknak. Egy játék fejlesztési idejének a zömét az alapozás teszi ki. A motor. Nagy kiadók ezért ölnek dollár százmilliókat a motorok fejlesztésébe, hogy ezt az időt a későbbiekben megspórolják 1-1 cím készítésénél, és ne a motort kelljen a cím alá fejleszteni, hanem fordítva. Teszik mindezt úgy, hogy előre tudják mekkora költségvetésből mit akarnak csinálni. SC-nél a legnagyobb gondot a bizonytalan, folyton változó költségvetés és célok jelentették. Sok dolgot részben vagy egészében ki kellett vágni az ablakon menet közben és újra kellett csinálni. Voltak, amiket többször is. Az egész fejlesztőkörnyezetet maguknak kellett az addig példa nélküli igényekhez fejleszteniük, jó pár "lehetetlen"-t elérve a cél érdekében. 4 évnyi fejlesztés után most értek el oda, hogy maga a fejlesztőkörnyezet közel kész, lehet ráállni a tartalomkészítésre, az univerzum feltöltésére.
Jelenleg a netcode miatt fut szarul mindenkinek, de hogy mennyire nem lehet semmit csinálni, arra elég bizonyíték a rengeteg YT videó.
Félre ne érts, nem állítom, hogy ez most egy könnyen élvezhető, jól futtatható valami, mert nem az. Nem is akar az lenni. Még nem. De úton vannak. Sokunk szerint a projekt már túl van azon a ponton, ahol kételkedni lehet az elkészültében, mert már annyi pénz és technológia van benne, hogy innen "már csak idő kérdése" az egész. Ha el is kezdene bedőlni, kapkodnának utána a kiadók, hogy felsegítsék, mert még kész sincs a játék, máris több, mint 1,5 milliós támogatóbázisa van, akik fejenként átlagosan közel 100$-t invesztáltak bele.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Eniral #44173 üzenetére
Értjük és egyetértünk, de az is igaz, hogy nagyon sok a redundancia a munkában. Mármint gondolj bele. Meg kellett csinálniuk valamit, hogy ki lehessen adni publikra, de közben ugyanerre van egy magasabb szintű cél, aminek még a technikai megvalósíthatósága is kérdéses. Dolgoznak a magasabb szinten úgy, hogy nincs rá garancia és ha ne adj isten bedől, akkor a plusz munkát azért még fel lehessen használni egy konvencionálisabb megoldáshoz. Ez nagyon sok plusz meló ahhoz képest, mintha egy bejárt úton sétálnának végig. Az FPS-modul csak az egyik példa, de ott vannak a hajók is. A Connie-t már 4x átdolgozták és még mindig nincs kész teljesen.
És ebből az egészből szinte semmit nem lehetne megspórolni, ha nem egyből a magasabb szintű megoldásokat dobják, mert a fenti utat akkor is végig kell járni, ha nem publikálnak. Ugyanakkor a publikálás előnye, hogy olyan mennyiségű tesztórával és visszajelzéssel operálnak, amivel még soha egyetlen játék sem a történelemben.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Eniral #44175 üzenetére
Nem lehet. A kidolgozott verzióhoz kellenek a finomított hajók is. Ahogy új technikai dolgokat hoznak be, úgy kell azok tükrében a hajókat/eszközöket is módosítani. Mit is mondtak pár hónapja? Új Connie-val mennyi poligon-t spóroltak meg? 900.000-et? És még részletgazdagabb is lett. Azért az nem kis dolog volt, még ha csak egy hajóról is beszélünk. Ezzel és az ilyenekkel rengeteg erőforrást lehet felszabadítani. Végfelhasználói szemszögből nézve meg édes mindegy, hogy azért lagol, mert a netkód szar, vagy azért, mert egy 5 millió poligonos hajóra emelted a tekinteted. Ott csak a lag fog számítani. A miértek már senkit sem érdekelnek.
Ráadásként meg annyit, hogy a fejlesztés ugye erősen párhuzamosított. Hiába van 300+ ember, nem állíthatod rá a hajókkal foglalkozó 200-at, hogy inkább a netkódot csinálják meg, mert nem értenek hozzá...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Elkeztem nézni felvételről a tegnapi adást, eddig elég jó, ha végeztem majd referálok.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Át kéne nevezni a topicot SOON!-ra.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T460 14" FHD IPS i5-6300U 8GB 512GB SSD ujjlolv dupla akku gar
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1:Ryzen 5Pro 4650U/16GB/512GB NVMe SSD/14"FHD,IPS,Matt/Win 10Pro
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen