-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3283 üzenetére
Egy darabig jutottam vele és nálam működött is, de teljes játékkal nem teszteltem. Ebben a kereskedők készletei és árai vannak módosítva (pld. Sidonál lehet venni kést miután az ATN-nél a banditákat elintézted); a ballisztika van gyengítve (bár ennek így még sok hatását nem tapasztaltam); illetve néhány NPC látótávolsága van lecsökkentve, mert pld. a monolitosok egy tetőről az egész erőmű területét átlátják és le is szednek egy lövéssel még a sűrű ködön keresztül is De még korántsem értem a végére mert még elég sok tervem volt vele. Innen leszedheted, de felelősséget nem vállalok érte! Ha végre helyre kerülök a géppel, akkor majd még folytatom.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3285 üzenetére
Az actor az kevés. Ott csak magaddal tudsz foglalkozni. Én viszont az összes kereskedő készletét kicseréltem csak azokra a dolgokra, amikre a végigjátszásom alatt tényleg szükségem volt tőlük, mert a sok náluk levő fölösleges biszbasz miatt túl hosszak a betöltések. Vagyis az is sokat számít a pályák betöltésekor, nem beszélve a memóriazabálásról. Aztán a látótávolságokat nem tudod az actorban változtatni, sem a golyók sebzését stb. Az actorral nem is foglalkoztam. Betettem olyan fontos tárgyakat is kereskedőkhöz, amik miatt nem tudtam tovább haladni, mert nem találtam sehol. Jó drágák, de ha nincs kedved keresgélni, akkor megveszed tőlük Viszont itt sokkal több a szereplő, mint a Soupban. És sokaknak más szerepe is van, úgyhogy nem hiszem ha találna a szimpla fájlcsere. Vannak dolgok, amiket náluk lehet kapni és a játékban hozzuk küldenek, de ez már nem volt benne a Soupban, és ha egy ilyen dolog hiányzik a kereskedőnél, akkor zsákutca.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3297 üzenetére
Na, az enyém az, ami linkelve van az összefoglalóban, a stand alone orosz verzió + az angolosító patch. Többet én se tudok róla, csak hogy ezt a verziót nevezik mindenhol a NS CP2 illetve JP2 / OP2-ként, még a végigjátszásokban is. Én ezt vittem végig már gond nélkül 2x is és a patchem is ehhez készül. Lehet, hogy egy mással már bajt okoz - csak ezért mondom.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát ez fasza. A Steamről törölték a Stalkersoup fórumot és most az sincs ahonnan megtudni ezektől, ha van valami újdonság
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3318 üzenetére
Nem tudom mi van. Ezt írta volt TB:
"WOW!
I was really depressed yesterday thinking that Steam removed the stalker forum altogether and the history was gone after 3,200,000+ views and more than 20,000 responses, glad it's back!
I am going to replace the download on moddb with the iso version and create all the stuff they want for posting the news so that next time we have a common fallback.
I do have this page as well.
I am almost ready with 013 too!
I found that the death manager was very inefficient and has added most of the spawn lag as it was checking all the time for the loadout. The loadout was going through each npc's inventory twice each check. Also npc like fox who were supposed to be injured were getting med kits and thus healing themselves. I have redone it so that the loadout is only checked when they first go online and also only iterates through the inventory once.
More spawns in empty areas and several task fixes (THANKS ALL testing and submitting proper reports!). Unfortunately I have not had time to progress the level up 2 and 3 storylines but that is on the list for 014.
At this point I need to gather all my contributors into a group so that we can coordinate better so contact me on facebook or email and we can get a list built of who is doing what as I am finding it more and more difficult to integrate my changes with submissions. I also want us to start brainstorming together.
Since I have other groups using SS without contacting me and are distributing it under new names I want us to keep ahead of them. They will have a situation in the fall when I release the new engine as it will reject any build that does not match mine 100% (how will be my secret) as well as integration to the livelink system.
Let's make STALKERSOUP legendary for generations to come!"Akkor is visszajött volt, de azóta újra csak rossz a fórum. Lehet, hogy meghekkelték azt is
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3330 üzenetére
Az actor.ltx-et be kell másolni a gamedata\configs\creatures mappába, de vigyázat, mert a játék csomagolt állományaiban több példány is lehet ebből a fájlból is. Nem vagyok benne biztos, hogy itt úgy van-e, de általában a modok patchelésekor ez a fájl is szokott ismétlődni az újabb csomagok által, ha nem a felülírásos módszerrel történik a patchelés. A legfrissebb .db állományok mindig az utolsók a játék mappájában és ezekben kell kezdeni a legfrissebb aktuális fájlok keresését, majd haladni visszafele a .db csomagok sorrendén.
A nehézségről csak annyit, hogy a Soup része nem nehezebb a Soupnál annyiban, hogy a Soup tele van mindenfélével, míg itt alig találni valami használhatót, nem beszélve a pénzről, ami semmire sem elég. Az árak totál el vannak cseszve benne. Van egy-két helyzet, amikor szinte lehetetlen megoldani a feladatokat, de túl lehet élni. Viszont a Soup részén túl baromira nehéz a játék, és aki nem adja fel és végig csinálja semmiféle csalás nélkül, az bátran benevezhet bármilyen Tomb Raider vetélkedőbe[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3336 üzenetére
Hidd el, hogy az. Ha a fájl dátuma megváltozik, akkor nem fogadja el. Hogy te más verziót használsz, az más téma. Egy bizonyos fájlból kell kivenni egy bizonyos sort, ami az actort figyeli és akkor megy. Ezt maguk a készítők árulták el egy orosz fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3352 üzenetére
Na ugye ugye Az "amk.script" fájlban kell törölni a
xrs_utils.getStartTime (Start Time)
sort és ennyi, más fájlokkal nem kell bajlódni. Ez nem egy véletlen dolog a játékban, ezt szándékosan tették be a Joint Pack 1 után a JP 2-esbe a csalások kizárása végett. Amikor odaértek a játékban (a COP pályák körül a Skadovskon), majd belátjátok, hogy miért is védték le a legfontosabb fájlt. Én is csak akkor figyeltem fel erre, amikor végigszenvedtem a játékot és egy újrajátszással nekifogtam a könnyítő peccsemnek. Bár abban nincs "actor.ltx", de kimásoltam volt a teljes configot és egyből kivágott.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3354 üzenetére
Szerintem csak a futás, mászás, vagy hasonló dolgokon módosítottak az actorban az eredetihez képest - nem tudom, mert nem matattam vele. De a lényeg az, hogy bármelyik actor.ltx fájlt másolod ki, alapból kidob miatta a játék. Viszont azt vettem észre, hogy pld. a mutánsok képességeit nem a saját beállításaikban módosították, hanem valahol egységesen, talán szkriptekben növelték meg a teljesítményüket, ezért maradtak az eredeti fájlok a csomagban. Ez sem biztos, de mialatt kísérleteztem és módosítottam néhány creatures fájlt, nem nagyon volt hatása a módosításoknak.
-
Sensut
őstag
Összefoglaló frissült!
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3372 üzenetére
A beépített könnyítés kapcsoló nem igazán működik, inkább csak bajt okoz, sok crasht a memóriahiány miatt. Amúgy sem csinál semmi látványosat, szerintem azt akarták, hogy a játék dinamikusan végezzen nehézségi szint szabályozást, de kevés sikerrel. Az actorban sem tudsz semmi környezeti beállítást végezni, ott csakis magadat, mint játékost tudod konfigurálni. A játék valódi nehézségén csak több száz fájl által lehet könnyíteni úgy, hogy azokat szépen egyensúlyba hozod. Mert ha nem akkor gyorsan szét lehet barmolni a játékmenetet. Például ha fejetlenül csak leveszed egy bizonyos faj látótávolságát, mert téged 1000 méterről kinyírnak, akkor az több helyen is befolyásolhatja a játékmenetet mondjuk olyankor, amikor egy szkriptelt jelenet van és egy távolságon belül két klán egymásnak kellene essen, de mivel nem látják meg egymást mert te levetted a távolságot, ezért ez kimarad és akkor cumi van. Ez a játék nagyon komplex. Sok minden összefügg sok mindennel és sokszor vissza kell menni feladatokban akár a játék elejére is.
agojozsef:az a muki még kutyaf...sza Fogsz találkozni később még ennél brutálisabb új szörnyekkel. Egész hordákkal
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3375 üzenetére
Kruglov dekódere nem ott van, ahol szokott lenni. A körfolyosókon, az emeleteken van 2 műszerfal szerűség, de inkább 2 fémszekrény mindenféle eszközökkel. Na, az egyik ilyenben van elrejtve a dekóder. Még lesznek ilyen húzások dögivel. Rengeteg helyen nem fog már találni a Soup végigjátszás. Nekem van egy direkt NS CP2 végigjátszásom valahol, ha megtalálom linkelem.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3384 üzenetére
Azok a rohadt burerek szokták átrendezni a dolgokat. Itt kell keresni a dekódert. Van itt az oldalamon még néhány hasznos tipp későbbre is
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3395 üzenetére
Fontos személy több feladatban is. Itt megint eltér a dolog a Souptól egy adott pillanatban. Kapsz majd egy üzenetet tőle valahol, hogy a hídnál megjelent pár tőlük független katona, akiket fentről küldtek ki és azok őket is ellenőrzik. Azok mindenkit lelőnek, aki arra jár. Ez zavarja Kuznetsovékat is az üzletelésben, ezért felkér, hogy végezz velük és ők nem fognak közbeszólni. Csak azokat a katonákat lőheted le a hídnál, akik rád támadnak, mert különben Kuznetsovék is ellenséggé válnak. Továbbá ha egyszer is átszöktél valahol Kuznetsov tudta nélkül, kivéve az anomáliás alagutat kicsit tovább, akkor ellenség leszel, hiába hogy nem vettek észre a járőrök. Hogy Kuznetsovot ki lőheti le, azt nem tudom, ilyen nem történt nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Kinsiinoo #3407 üzenetére
Nálam mindegy volt honnan szedtem le őket. Épp a Mocsárban voltam, amikor az üzenetet kaptam. Oszt mentem és leszedtem volna őket, de belelőttem az egyik rendes katonába is és akkor mind rámtámadtak. Másodjára leszedtem 2-t az egyik oldalról, átmentem az alaguton és túlról szedtem le a többit. Nem volt gond Kuznetsovékkal, mintha még meg is köszönték volna
-
Sensut
őstag
válasz Kinsiinoo #3413 üzenetére
Na de megkaptad az üzenetet K-tól, hogy idegen katonák keveredtek közéjük és végezz velük? Csak akkor kell támadni, egyébként a dolog érvénytelen. Ha nem kaptál még tőle ilyen üzenetet, akkor a saját katonái orroltak meg rád valamiért. Talán mert átszöktél a síneken, vagy mert rájuk támadsz indokolatlanul. Amíg nincs üzenet, gonosz katonák sincsenek!
-
Sensut
őstag
válasz Betonkakika #3507 üzenetére
Ha nem akarsz "nyöszörögni" akkor ott van a Doom és lehet hentelni halomra benne, nem kell sokat szövegelni. Ez a mod - mint az egész Stalker világ is - a kitartó és türelmes játékosoknak volt megírva. Nem kell nyöszörögni. Az élet szép
-
Sensut
őstag
válasz Betonkakika #3514 üzenetére
Nos, az a helyzet, hogy ez egy orosz mod. Oroszok készítették oroszoknak és le se sz@rják, hogy vannak akik angolul is játszanák. Az, hogy valaki "leguglizta" angolra és aztán valaki azt még javította - külön tisztelet nekik. Ha nem tetszik a fordítás, lehet javítani. És külön tisztelet Gery D mesternek is, aki minden idejét a magyar fordításnak szenteli, hogy azok is játszhassák, akik nem tudnak oroszul vagy angolul Ő nem csak játsza a modot - fordítja is. Ez nem egy Ubi alkotmány, hanem egy ingyenes játék aminek a továbbfejlesztésében bárki részt vehet. Amúgy én semmiféle szenvedés nélkül másfélszer vittem végig a NS-t, a Soupot pedig nem is egyszer, és mind angolul, úgyhogy semmi sem lehetetlen, csak kicsit kell törni a fejet.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3544 üzenetére
Angolul volt, amolyan guglisan (nemrég töröltem le a telepítőt a gépről). Emlékszem, hogy egy textúra hiányzott és azért nem engedett át a Mocsárba. Azt betettem és ment még egy darabig, de aztán Sötét Völgyre végképp nem tudtam átmenni valami taljesen más műszaki hiba miatt. Abbahagytam és elkezdtem egy javításért kutatni. Akkor bukkantam rá a Stalkersoupra. Nem emlékszem melyik verzió volt, de nagyon korai volt és az is úgy ment mint egy diavetítő. Néhány perc után úgy lelassult a FPS, hogy lehetetlenség volt játszani. De akkor már rohamosan jöttek a javítások és azóta itt tartunk
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #3562 üzenetére
Nem találkoztam azzal a Shadowmannel sehol. Viszont valahol egy fórumon mintha a kockát emlegették volna ebben az NS-ben is, de nem tudtam rájönni, hogy honnan indulhat a keresése. Mert a Mocsárból nem, az biztos. Oda sokszor visszaküldenek, sokszor körbe kell járni, de senki se foglakozik ott a kockával. Syslov (vagy ki az a kereskedő a CL bázison) sincs benne, aki a szálat indítja a Soupban.
-
Sensut
őstag
A Stalkersoup fórum teljesen megszűnt a Steamen, de az SS klán új bárt nyitott ITT. TrueBritt se hiányzik a csapatból Lehet regisztrálni és okoskodni.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #3676 üzenetére
Ja nem történt semmi Csak mostanában nem nagyon van időm játékokra s ezért döntöttem úgy, hogy átadom a botot Gerynek, aki inkább illik ide gazdaként, mivel egyben ő a magyar atyja is ennek a modnak Nem lépek le vagy ilyesmi, csak túl elfoglalt vagyok mostanság
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3689 üzenetére
Zatonon lényegében a Skadovsk lakói kezdik a bulit, s ez aztán eltart jó sokáig. Ez a rész teljesen hiányzik a Soupból és ide is a Joint Pack 2-vel került be, egy teljesen új mod. Ez akkor kezdődik, miután elküldenek Wolfhoz a Raktárakhoz, hogy átadjon neked egy jutalmat. Ő elküld egy képződményért Radarra stb., aztán elárul egy rejtekhelyet a sziklák között a Raktárak területén. Szóval a lényeg az, hogy ezen a rejtekhelyen találsz egy másik zsákot is egy üzenettel, de vigyázz, mert gyorsan elsiklasz mellette és akkor kimarad ez az egész. Na ezt a vonalat kell követned ahhoz, hogy eljuss a Skadovsk lakóihoz. De lényegében már a játék legelején kapsz infót erről a vonalról, amikor a mesterlövész rád támad a hídnál Kordonon és kapod a feladatot, hogy találd meg Fenrirt. Ez a Fenrir a főnök a Skadovskon. Baromi nehéz ez a része a játéknak.
Itt van egy kis segítség... -
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3691 üzenetére
Azt én se tudom, hogy mikor kerül oda az a papír, mert nincs köze Wolfhoz. Ott kell keresni, annál az átjárónál, ahol a zsoldosok szoktak tanyázni a Raktárak területén. Ott a kerítés mentén, a sziklák között a tanya felé van egy valamiféle táborhely és azt hiszem csontok is. Ott nézz szét alaposan. Az üzenet Fanaticnak szól Kordonon, és ő ad megbízást egy teljesen más küldetésre, ami során először eljutsz Kelet-Pripjátyba, aztán ott kapsz egy fülest a kereskedőktől, hogy egy banda telepedett meg a Skadovskon és ha érdekel, látogasd meg őket. Itt indul a dolog. Részletekre én sem emlékszem mert elég zavaros ott a játékmenet, de arra igen, hogy én sem közvetlen Wolf után mentem oda, csak később bukkantam rá erre a cetlire. Az se biztos, hogy zsákban van, lehet, hogy csak úgy ott van elejtve a földön.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3695 üzenetére
Na ez az, most már beugrott - itt késtél el és én is az első menetben. Ha nem mész időben Fanatichoz a cetlivel, akkor úszik a dolog. Tehát valamikor Wolf melója alatt-után kell Fanatichoz menni a cetlivel és ő majd továbbít a csajhoz a Mocsárba stb. Én másodjára közvetlen az után mentem hozzá, miután letudtam Wolf melóját, és kaptam is az új szálat Kordonon.
Nem tudom mi ez a Zapadlo dolog, nálam utólag nem jelent meg ilyesmi. Én se foglalkoztam ekkor vele, mert untam. Egyszer rabolta ki a ládámat közvetlen a katonák szeme előtt a bázison, aztán többet nem találkoztam vele .[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
Nekem úgy rémlik, hogy a fegyver egyben van és nem lehet szétszedni. A neve is "Collimator", csak azt nem tudom, hogy melyik modban van De ahol ezt kérik, arra határozottan emlékszem, hogy a kérés szövegében benne van a "collimator"csak én nem tudtam még akkor, hogy mi az isten lehet az. Aztán megtaláltam valahol a fegyvert - egy AS beépített távcsővel. Ezzel a fegyverrel többször is találkoztam más modokban is. A collimator lényegében a távcső, más modokban lehet találni külön is, vagy megvenni collimatorokat. Nincs fent egyik játék sem, mert megnézném.
-
Sensut
őstag
Ahogy Gery D. kollega mondta, a Bárnál ez megszokott probléma még az alapjátékban is. Viszont erre még rátesz egy lapáttal az is, hogy ha a dolgaidat mind a Bár területén tárolod, ahogy mindannyian szoktuk Ilyenkor a motor nem csak a szereplőkre keres rá, de minden egyes tárgyat indexelnie kell, ami szintén időbe, de még inkább több memóriába kerül. Ezért ha nincs elég memóriád a gépben, jön a crash. Ha pedig a virtuális memóriára vagy kényszerülve és még tudja kezelni azt, akkor várnod kell néhány másodpercet, amíg minden szir-szar betöltődik, illetve kiíródik a merevlemezre (itt sokat segít egy SSD). Ez általában a hídnál, vagy közvetlen a híd után történik. Még vannak ilyen területek aztán Pripjátyban is, ahol sajnos már törvényszerű a crash bármennyi memória mellett is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Ez valami új hiba. Nálam Le Havre miatt sosem orrolt meg Akim a Soupban, de egyszer utólag valamitől igen, és nem Le Havre miatt volt, mert őt már korábban kinyírtam és akkor még béke volt köztünk. Valami egy logikátlan hibát generál vele kapcsolatban a játék során. Ha bele gondolunk, Akimnak semmi köze senkihez, ő egy szabadúszó. Ez a problem csak a Soupban van, mert a Solyankában ilyesmi nem történt meg egyszer sem.
-
Sensut
őstag
Nem, de sajnos nincs befejezve a saját története. Benne van az alapjáték is, mint fő szál, be is fejeződik rendesen, de utána még rengeteg ágaboga van a folytatásnak. A Solyanka is sajnos félbe szakad ugyanezen a ponton (Dead City), de azt kompenzálták másképp. A Soup itt szimplán átvált a Collector módba, ami Kordonon kezdődik.
-
Sensut
őstag
Nálam is történt ilyesmi ott, mégpedig azért, mert életben hagytam egy lövészt, akit ki kellett volna nyírni. Most nem tudom, hogy nálad mi a feladat vagy mik a körülmények, de ha egy NPC nem spawnolódik jó helyre, akkor a játék mindig kidob ha a közelébe érsz. Nálam ez akkor történt, amikor fel kellett másznom az óriáskerék legtetejére és közben megjelent egy csomó mesterlövész a környéken. Az, amelyik a kör alakú épület tetején volt, mentés után nem engedte többé visszatölteni a játékállást, mert rossz pozícióba tette mindig vissza a játék. Teljesen újra kellett kínoznom azt a részt miatta, ki kellett nyírnom és utána nem volt gond. Ha nálad is ez a baj, akkor sajnos más megoldás nincs ilyen esetben - egy korábbi mentés segít csak, ami még a feladat előtt készült. Habár a hibajelzés nem erre utal.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Az elég kemény feladat, de nem volt gondom vele, viszont a jelenség nagyon hasonló. Az ilyen bugok általában elmentődnek és addig kell visszamenned, amíg a feladatot felveszed, mert akkortól telepíti a kellékeket és a szereplőket is. Persze ez lehet más hiba is, netán egy szöveghiba. De mindenképp újra kell kezdened szerintem, hogy kiderítsd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen