Új hozzászólás Aktív témák

  • Laca19 (a)

    aktív tag

    válasz F_Peter #2768 üzenetére

    "A visszaküldésből nem kell lelkiismereti dolgot csinálni, mivel erre való."

    Ezzel csak az a baj, hogy ezt a terméket valaki megkapja. Konkrétan az utóbbi időben ilyen esetek miatt is szívtam. Kifogtam gyári hibás terméket is, illetve többször használt terméket (számomra amit nem én bontok ki, az használt: nem tudom kinél volt, miért küldte vissza, javított-e stb...).
    Az utóbbi 3-4 vásárlásom miatt kb. 10-szer volt nálam a futár. Először hozta a használtat, majd vitte, utána vártam a másikat...erre szabadságot kell akár kivenni, bosszúság, visszacsomagolni, csomó idő...
    Ha már soundbaros fórum, akkor a soundbaros esetem: aug.6-án rendeltem meg, használtat kaptam, visszaküldtem, de a pénzemet szeptember 6-án utalta vissza, miközben a cuccot már 3 hete újból árulta (onnan tudom h azt, mivel 1 darab volt nekik, amikor megrendeltem utána lekerült az oldalukról, majd visszakerült 1 hétre rá).
    Ez így nem gondolom hogy rendben van, hogy várok egy terméket, használtat kapok...közben 1 hónapon keresztül a boltnál van 100 ezer Ft-om...közben rengeteg telefon és e-mail váltás, mert nem akarták visszautalni a pénzem...(a telefonban azt mondták írjak emailt, az emailre meg nem válaszoltak, de ez persze a boltot minősíti - pedig nem ismeretlen, az ország egyik legismertebb számtech. boltja...).

    Szóval ez valakinek lehet hogy rengeteg kellemetlenséget tud okozni.

    http://www.diesel.com

Új hozzászólás Aktív témák