Új hozzászólás Aktív témák

  • TazLeacher

    nagyúr

    Üdv!

    Tanácsot kérnék:

    11-én (tehát 10 napja) vettem egy 65xe8505-öt.

    Teljesen meg voltam vele elégedve a mai napig. Ma az történt, hogy nem adott képet azoknál a forrásoknál, amik 4K felbontáson voltak (PS4 és BD lejátszó), a fHD mediaplayer tökéletesen ment. Az egész egy 4K-s erősítőn keresztül van a TV-re kötve. Természetesen először a kábelekre gyanakodtam. Össze-vissza dugdostam mindent, de a probléma vagy előjött pár perc után, vagy egyáltalán nem adott képet. A végén rájöttem, a HDMI3-as porttal csinálja csak ezt. Most átdugtam a HDMI2-be, és semmi baja, ugyan azok a kábelek, ugyan az az összekötés, és mindennek van képe.

    Tehát a tanácsotok kellene, hogy mit tegyek:

    1. Hívjam fel a Sony szervizt, és jelentsem be a hibát. Kérdés, ha ezt megteszem, mire számíthatok. Azt hiszem érthető módon nincs kedvem 1 napot sem TV nélkül maradni. Most így tudom használni, ha nem is a legkényelmesebb (szükségem van az ARC-ra), de legalább megy. Van náluk olyan, hogy cserélik?

    2. Gyakoroljam a 14 napos elállási jogot, és vigyem vissza a rákba? Ilyenkor mi van? Hiszen egy hibás készüléket viszek vissza. Sose csináltam még ilyet. Szólni kellene, hogy hibás? Vagy nem? Ha nem szólok, és kiderül, rámverhetik? Ha szólok, hogy hibás, attól függetlenül kötelesek visszavenni, vagy a garanciát fogják érvényesíteni?

    [ Szerkesztve ]

    Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

Új hozzászólás Aktív témák