Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • markknight

    veterán

    válasz Chris0321 #1744 üzenetére

    Ha tudtad, hogy nem tudod frissíteni az adatokat pedig vonná le a pénzt a rendszer

    Hogy mi?

    Kaptam az üzenetet, hogy nem tudta megterhelni a kártyámat > Utána egyből raktam pénzt rá. Ezután után nem is akarta levonni a pénzt, meg fizetési módom se tudtam megváltoztatni, validálni. Aztán eljött a türelmi időszak vég és felfüggesztették a szolgáltatás. Én nem értem, miért az én problémám.

    Elég sok szolgáltatást fizetek, az HBO minden nap megpróbálja levonni a pénzt, a Netflix is így csinálja, sőt ott a felületen azonnal be tudod terhelni a kártyádat manuálisan is. A franc akar írogatni nekik, mikor más helyen ez azonnal és sokkal jobban, szinte magától működik. Honnan kellett volna kiszívni, hogy ezek arra lusták, hogy másnap vagy akár két nap eltéréssel is de megterheljék a kártyámat?

    Levelet meg egyáltalán nem kaptam róla, hogy baj lenne a fizetéssel, tehát ha a revolut nem küld nekem e-mailt, hogy nem sikerült levonni a pénzt, akor csak a megszüntetésről kapok mailt és ennyi.

    Ráadásul milyen ügyfélszolgálatot keressek? Hol? Nagy betűkkel ki van írva, hogy lépj velünk kapcsolatba, majd utána bármire kattintottam a csempék közül és azokon belül, mindig a csempékhez irányított vissza, bejelentkezve meg kijelentkezve is. Szimplán egy szarul kitalált, olcsó gané az egész weboldal ami automatikusan sehogy nem tud működni. Itt-ott ilyen román meg nem is tudom milyen szövegek szerepelnek ott, nehogy már még én legyen a hibás. Röhej.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák