Új hozzászólás Aktív témák
-
atainprison
senior tag
Játék neve: Sekiro: Shadows Die Twice
Játék típusa: Akció-kaland
Fejlesztő: FromSoftware
Kiadó: Activision
Platformok: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Megjelenés: 2019. március 22.Sziasztok!
Mivel még nem volt topikja ennek a gyöngyszemnek, gondoltam nyitok róla egyet. Én már előrendeltem PC-re, szóval március 22-én este biztos írok róla egy rövidebb "első benyomás" véleményt.
Jó játékot Mindenkinek!
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
Egyik híres Dark Souls lore youtuber kiírt egy versenyt, hogy ki tud a legfantáziadúsabban megtervezni egy (a játékban nem szereplő) kar protézist, ami elég fontos része a harcrendszernek.
Az eredmény elég komoly lett, a top 10 díjazottat be is mutatja. -
atainprison
senior tag
Kezdek már kicsit kiakadni a fejlesztőkre, hogy megjelenés előtt 4 nappal se voltak még képesek nyilatkozni az ultrawide támogatásról, pedig nem kevés fórumon kérdezik őket erről.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
3 éve jött ki az utolsó játékuk, amiben még tényleg nem volt támogatva, de három év az elég sok idő ebben az iparban és 2019-ben ez alapkövetelény kéne, hogy legyen. A 2018-ban megjelent Dark Souls Remasterd megkapta a támogatást, igaz azt nem a Fromsoftware fejlesztette. Ha nem lesz támogatva az sem hatalmas probléma, engem igazán a kommunikáció hiánya idegesít.
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz 30z.Samu #360 üzenetére
"Plusz, amit még valaki írt előttem, hogy ez is nonszensz számomra, hogy egy boss-nál csak úgy tudsz nyerni, ahogy a fejlesztők "megálmodták" és nincs más lehetőség. Ha Ők úgy gondolták hogy balra kell kitérni, akkor hiába csinálsz mást nem fog érni semmit, mert meghalsz."
Bocs, de ez egyáltalán nem igaz. Már legalább a játék 2/3-nál járok, de ilyennel még nem találkoztam.
Plusz berakok még egy tippek-trükkök videót, ami sokaknak segítség lehet.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #370 üzenetére
Nincs igazad, az ember százlábút pl.: fel lehet gyújtani, használni a tűzijátékot (ez sok segítség minden állatszerűségnél), vagy a nagy kalap protézissel deflecttelni, csak, hogy néhány alternatívát is említsek. Ez igaz a Pillangó Kisasszonyra is, lehet shurriken-t használni, gyújtani stb. Az tény, hogy minden boss-t úgy kell legyőzni, hogy vagy leviszed a hp-ját és akkor automatikusan megtörik a posture és jöhet a deathblow, vagy még az előtt leviszed a posture-t és jöhet a deathblow. A lényeg, hogy több módon lehet ezt megtenni, nem csak egyféleképpen.
-
atainprison
senior tag
Egy kis segítség, aki esetleg nem tudja, hogy lehet a "perilous" azaz sima védekezéssel nem védhető támadásokkal elbánni (ezek azok a támadások mikor egy piros jel megjelenik Sekiro feje fölött):
3 fajtája van:
- grab (elkapás): ezt sidesteppel érdemes leginkább kivédeni (PS-en kör és valamelyik irány), sok esetben jó az elugrás is, de az nem 100%-ra megbízható
- thrust (szúrás): ezt is ki lehet sidesteppel védeni, de itt sokkal inkább másik 2 megoldás ajánlott: a nehezebb az, hogy az utolsó pillanatban deflect-et használsz, azonban, ha nem jó időben nyomod el, akkor betalál, mert simán kivédeni nem lehet. A másik módja a Mikiri Counter (ez a Shinobi Art egy kezdő képessége), ezt úgy lehet használni, hogy utolsó pillanatban beledodge-olsz a szúrásba (illetve elég az is ha csak megnyomod a dodge gombot, de én úgy vettem észre, hogy egyszerűbb, ha az ellenfél irányába dodgeolsz). Ez a két megoldás azért jó, mert ezzel nem csak kivéded a szúrást, de még igen jelentős posture sebzést csinálsz az ellenfélnek.
- sweep (nagy vágás): ezt nem lehet se védeni, de deflecttelni és dodgeolni is nehéz, szóval itt az ugrás a legjobb megoldás. Plusz, ha úgy ugrasz, hogy lefele esés közben az ellenfél alattad lesz és még egyszer megnyomod az ugrás gombot, akkor rárugsz az ellenfélre elég nagy posture sebzést elérve. -
atainprison
senior tag
válasz atainprison #388 üzenetére
Még egy tipp, ami rengeteget tud könnyíteni a játékon: a Shinobi Arts jobb felső skilljét (Breath of Life: Light) megszerezve minden deathblow-val visszaszerzel hp-t, amivel elég rendesen le tudod csökkenteni a gyógyítós tárgyak használatát. Legfontosabb skill szerintem a Mikiri Counter mellett.
-
atainprison
senior tag
válasz atainprison #388 üzenetére
*a sweepnél nem lehet védekezni és deflectelni sem
-
atainprison
senior tag
Igen, tudom, hogy lehet ezeket a trénerrel gyakorolni, azért írtam csak le a mechanikákat, mert úgy láttam sokan nem ismerik őket.
#397 Ulthanito: ott nekem az alap mechanikák váltak be, folyamatos támadás és védekezés (minél több deflecttel) és elég hamar megtörik a posture. Itt valahogy nem is próbáltam mást, 3-4 próba után lement.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #402 üzenetére
A skill pontok csak az elején jönnek gyorsan, mert egyre több exp kell a szintlépéshez. Szóval érdemes okosan osztani (főleg annak fényében, hogy összesen 5 skill tree lesz elérhető és van egy late game mechanika amivel skill pontokért lehet növelni az attack powert).
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #411 üzenetére
A deflect (a parry-t hagyjuk, az nincs ebben a játékban) leginkább arra jó, hogy posture sebzést csinálj az ellenfélen. Az már külön extra, hogy vannak olyan passzív képességek, hogy deflect után counterattack nagyobbat sebez, stb. Ami még fontos, hogyha egy kombót nyom az ellenfél és a kombo utolsó ütését deflecteled, akkor az még nagyobb extra posture sebzés plusz elég sokáig tart az ellenfél regenerációja, amíg újra tud ütni. Sőt néhány bossnál külön mechanika van arra, hogy egy bizonyos támadását deflecteld és akkor elég sokat lehet ütni (stunbe kerül vagy ilyesmi).
A lényeg az, hogy ez a játék tele van "rejtett" mechanikákkal, amire magunknak kell rájönni és a deflect egy csomó esetben pont ilyen. Én is folyamat fedezek fel egyes ellenféltípusoknál gyenge pontot.
Tegnap én is teszteltem az L1 nyomogatást (védekezés) és tényleg nem talált el az ellenfél, azonban a legtöbb támadás csak sima védés volt, alig akadt deflect, szóval én maradok a "szándékos" deflect tanulásánál. -
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #414 üzenetére
"Amikor látom, hogy támadni fog egy boss, lenyomva tartom az L1-et, ezzel védem az ütéseit, de persze közben sebződöm is"
Ezt nem értem. Ha kivéded a támadásokat, akkor hogy sebződsz? Én nem sebződök és nem is kellene. Egyedül akkor van sebzés védekezésnél is, mikor van valamilyen elementális cucc a támadásban (tűz, lightning, stb.). -
atainprison
senior tag
válasz BOBAKILL #419 üzenetére
Nekem is nagyon fura volt elsőre, én is elég sokat játszottam a DS részekkel és a Niohval. De megéri tényleg gyakorolni a védekezést és a deflectet, mert iszonyat jó lesz a harc mikor belejössz. A harmadik boss
valami eszméletlen király volt, hogy folyamat ment a pengék összecsapódása és én jöttem ki győztesen. Sokkal nagyobb feeling volt nekem, mint legyőzni bármelyik bosst a DS-ben.Genichiro -
atainprison
senior tag
"Egy idegesített benne de nagyon, hogy ivás közben lőtt meg az esetek többségében."
Erre újfent a tűzijáték a megoldás. Az ad egy kis időt a bossoknál a hp töltésre és posture visszanyerésre, ha szükséges. Ez a tűzijáték protkó a legjobb az egész játékban, mindenre is jó .
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #422 üzenetére
Nekem még nem volt ilyen, hogy védekezésnél fogyna a hp-m (kivéve elementál sebzésnél, de azt már írtam). Én azt tudom elképzelni, hogy az ellenfél áttörte a posture-öd és utána 1-2 ütés erejéig védtelen maradhatsz. A folyamatos védekezésnek ugyanis ez a hátránya azokkal az ellenfelekkel szemben, akik nagyon sokat támadnak, hamar áttörik a posture-t, ezért is kell használni a deflect-et és a dodge-ot.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz Yodamest #433 üzenetére
Jinsuke azért sebez meg sima védekezésnél, mert ő folyamat egy speckó támadást csinál, ami áttöri a posture-t. Nála ezért kell vagy dodge-ot vagy deflect-et használni. Genichiro-nak nincs ilyen támadása. Szóval pontosítok, eddig is úgy értettem, hogy a sima kard/íj/puska támadásokat ki lehet védeni hp vesztés nélkül, speciális támadás képességekre ez nem minden esetben vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
válasz Shadowguard #467 üzenetére
Engedd el, ez a játék úgy tűnik nem neked való.
-
atainprison
senior tag
válasz Shadowguard #469 üzenetére
Na látod, megy ez, nem érdemes magad felhúzni pár halál után.
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #472 üzenetére
Ez a bosstól függ. Ha el lehet előle menekülni és resetelni, akkor inkább resetelek és megpróbálom újra, ha esélytelennek látszik, azonban ha nem lehet elmenekülni, mint pl Genichironál, akkor ott mindhalálig megy a küzdelem .
Azt szimplán nem hiszem el, hogy a játék előrehaladtával nem fejlődsz. Biztos, hogy ügyesebb vagy már benne, mint mikor kezdted. Én mondjuk, van, hogy ahelyett, hogy folytatnám a sztorit, elmegyek egy helyre, ahol komolyabb sima ellenfelek vannak és azokon gyakorlok egy kicsit (plusz azzal is jön egy kis exp és pénz). Tegnap este vertem le egy elég kemény bosst ( ) és másodikra lement, mert az első try kb. 15 percig tartott, végig azon voltam, hogy próbáljam kiismerni a mozdulatait, megtalálni a gyenge pontját. A lényeg szerintem ennél a játéknál is a türelem (ahogy a DSeknél is).Guardian Ape) [ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz Imilenni #484 üzenetére
P2-ben az üvöltésére kell nagyon figyelni, mert terror alapú és minél többet kapsz belőle annál többet sebez, szóval, ha látod, hogy az következik azonnal ugrálj jó távolra. Mikor karddal hadonászik próbálj párat deflecttelni és akkor csinál egy olyan támadást, hogy jó magasra felemeli a kardot egy kicsit vár és utána jó nagyot csap vele. Na, ha azt deflecteled (nem nehéz) akkor összerogyik és bele tudsz ütni párat. Ezt ismételd és ennyi, nem annyira vészes.
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #482 üzenetére
Ahogy a kolléga is írja Dragonrot csak tényleges halálnál lehet. Tehát ha elhasználod a felélesztést konkrétan semmit nem vesztesz, csak nyerhetsz, ha esetleg azzal sikerül leölni a bosst (még akkor is, ha sok van még hátra).
Tegyük fel, hogy a bossnak még megvan mindkét élete (vagy három tökmindegy). Ha lever és használod a (restnél visszajövő) első felélesztésed, akkor nem használhatsz több felélesztést, mert egy fekete csík kitakarja a többi felélesztést. Azonban, ha sikerül leverned az egyik életét, megnyílik a második (vagy harmadik) felélesztés is. Csak a második/harmadik (levél mintájú) felélesztés elnyomását van értelme mérlegelni, mert azt nem kapod vissza rest-nél/halál után egyből.[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #488 üzenetére
Nem, ez a mechinka nem úgy működik. Csak olyan újraéledésre vonatkozik mikor visszakerülsz az Idolhoz (azaz tényleges halálnál), akkor van lehetőséged megkapni az Unseen Aid-et is, ami szorosan kapcsolódik a Dragonrothoz. Ez biztos, hogy így van, kár vitatkozni . Rengeteg sima újraéledést használtam (nem tényleges halál) és sosem kaptam Dragonrotot csak és kizárólag Idolnál való éledésnél.
[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz atainprison #489 üzenetére
"Dragonrot in Sekiro: Shadows Die Twice affects the NPCs by making them sick, which prevents progression of their Quests. In addition, the more Dragonrot you accumulate, the less Unseen Aid you will have. Each time you die and respawn at a Sculptor's Idol each NPC has a chance to gain Rot Essence. They all have their individual chance, with some being higher than others. The Sculptor will always be affected first. You only gain Dragonrot if you respawn at a Sculptor's Idol, so there is no point in not Resurrecting if you can, unless you wish to save your second Resurrection for later."
-
atainprison
senior tag
válasz Shadowguard #493 üzenetére
Én is bill+egér kombóval játszom. Az első 7-8 órában kontrollerrel játszottam, aztán kipróbáltam bill+egérrel és rájöttem, hogy nekem sokkal jobban kézre áll.
-
atainprison
senior tag
-
atainprison
senior tag
Na végére értem én is. Nem volt semmi, 47 óra volt Steam szerint az első végigjátszás. Nekem nagyon tetszett, főleg a harcrendszer. Egyetlenegy dolog tetszett jobban a DS3-ban az pedig a rohadt jó zene néhány boss küzdelem alatt. Egy boss szívatott meg sokszor
, ott kb. 10-szer neki kellett menni, a többi elég gyorsan lement. Meglett az összes hp növelő cucc (10 nyaklánc, vitality 20) és a gyógyító flaska is.(Demon of Hatred) Végével kapcsolatban (erősen spoileres):
Kb. a játék 3/4-nél nem bírtam ki és megnéztem hány fajta vége van és mit kell hozzájuk csinálni. Úgy döntöttem, hogy a Return véget csinálom meg és az az érdekes, hogy a többi vég dolgait is meg lehet csinálni (kivéve Shura, mert ott Owl bácsinál a tetőn véget ér a történet). Szóval annak ellenére, hogy a Return véget csináltam meg, elintéztem a Purification végéhez kellő dolgokat is, azaz visszamentem megint a múltban és a pillangós nyanya helyén levertem a "szteroidos" Owl-t. És a végén Kuronál 3 választás volt nem csak kettő: Divine tears, Divine tears & Everblossom, Divine Tears & Frozen Tears. Érdekes volt, mert erről még nem láttam leírást. -
atainprison
senior tag
Sejtem, hogy hol maradt le neked. A végével függ össze a játéknak:
2 miniboss a Hirata Estate-en van, abban a múltban, amikor a pillangós nyanya helyett az Owl felturbózott változata a boss (ez kell a Purification endinghez). Az előző hozzászólásomban leírtam, hogy attól függetlenül meg lehet csinálni ezt a szálat, hogy nem ezt az endinget akarod megcsinálni. [ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
Genichiro egy kis semmi azokhoz a bossokhoz képest, amik a játék vége felé lesznek szóval hajrá. Én még mindig azt mondom, hogy el kell felejteni az elugrálást, dodgeolást (kivéve piros jeles támadások) és megtanulni folyamat támadni/deflectelni. Úgy a legkönnyebb kinyírni a bossokat (egy kivételével:
.Demon of Hatrednél meghalsz, ha védekezéssel/deflecttel akarsz győzni, tök jó, hogy a játék beléd ver egy mechanikát és a végén egy boss ezt teljesen leignorálja) -
atainprison
senior tag
válasz #10186752 #596 üzenetére
Ha a Shichimen Warrior-ra gondolsz, azt le lehet verni Divine Confetti nélkül is, az inkább a Headless-ekhez kell (de ha van itt is érdemes használni mert segít). A taktika hozzájuk tök egyszerű: ráfutsz, beleversz néhányat, az egyik támadásodat deflectelni fogja, ez jelzi, hogy mindjárt eltűnik, akkor elkezdesz rohangálni a pálya közepe környékén és folyamat nézed hol jelenik meg, amikor újra megjelent elkezdesz felé futni, de rád lő egy sugarat, amit deflectelni kell!, ha simán védekezel, akkor betalál, deflectelés után odarohansz, megint elkezded ütni és ezt kell ismételgetni míg ki nem fekszik.
A kék ninjutsu képességet az egyik puzzle bosstól kapod meg a Kongo területen (sztorihoz kötött azt hiszem, szóval nem fogod kihagyni). Egyébként az a képesség két helyen kell (az egyik a repülősárkányos) és mindkét esetben az egyik endinghez szükséges, tehát nem feltétlenül kell megcsinálni. [ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
.Tutorial zombinál lehet venni egyet? Ez nekem nem rémlik. Ha nem voltál a másik múltban, akkor ott maradt ki a két prayer, mert két miniboss van ott: a részeges dagadt és egy ninja vagy mi. A Divine Dragon leölése előtt kell megcsinálni a dolgokat, szóval azt már buktad. Majd NG+-ban olvass utána miket kell csinálni, elég hosszú lenne leírni (össze-vissza hallgatózni kell emberek után már én sem tudom milyen sorrendben, a lényeg, hogy a Purification endingre keress rá) -
atainprison
senior tag
Nálam az oltárnál nem volt prayer, anélkül lett meg a 40. Nem értem a dolgot. Egyébként itt egy elég jó guide hozzájuk. Ha tényleg csak kettő prayer hiányzik, az akkor mindkettő a másik Hirataból hiányzik, az biztos. [ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Bittorrent topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hővezető paszták
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- SONY LCD és LED TV-k
- Hardvergyűjtemény, avagy amikre büszkék vagyunk!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest