Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dave_gahan

    aktív tag

    válasz bghistvan #110776 üzenetére

    Egymás baszogatása helyett sztem teljesen egyértelmű, hogy a Samsung a ludas! :(((
    Minden érdemleges szakmai oldalon 100 Hz-ről írnak, a 2015-ös J62xx széria biztosan az is volt, miért kellett volna tudnia itt bárkinek is, hogy a Samsung átbassza az embereket és a 2016-os J62xx-ek (vagy legalább is egy részük) AutoMotion Plus menüjében már nincs Elmosódás csökkentés, vagyis a 100Hz-es funkicó nem elérhető akkor sem, ha fizikailag 100/120Hz-es panel van a tv-ben!
    Agyrém! :W Honnan kellett volna sejteni ezt a g*ciséget? Ráadásul nem csak magyar jelenség, ugyebár a németek pl. a 6289 vonatkozásában tapasztaltak hasonlókat, de említhetnénk a szlovákokat, lengyeleket...
    Hogy lehet az, hogy nem azonosak a paraméterek egyazon típuson belül? Miért nem kötelezik a gyártókat bizonyos technikai paraméterek egyértelmű jelzésére? Még colonként is variálnak azonos típusszámon belül... Nonszensz. :O

    Ez a vásárlók egyértelmű megtévesztése, de amíg nincs egységes tecnikai tájékoztató, addig gondolom a Samsung is csak feltenné a kezét, mondván seholsem írták, h 100Hz-es tv-ről van szó...
    Ennek ellenére ha én is csak otthon veszem észre, hogy átk*rtak, biztos, h nem hagynám annyiban... :(

    [ Szerkesztve ]

  • #94529552

    törölt tag

    válasz bghistvan #110776 üzenetére

    Ok, nincs gond, de ez nagyon nem volt korrekt tőled, és mint dethroner is írta, mások is így tudták a tv tulajdonságait, és nem én találtam ki, csak olvass vissza. Nem kiragadtam, csak mutattam az ellenpéldát, hogy te is ajánlottad, ezek szerint nem is egyszer, amikor is már ismerted a tévét; vagy napok, vagy hetek, vagy hónapok, stb óta. (a háromból a nem kívánt rész törlendő, most nem keresem ki megint) Miután itt szóba került a hiányosság, én is szóltam másoknak erről, de ha tévedést látok egyéb dolgokban, akkor is szólok másoknak. Szóval még ezzel sem vádolhatsz. Amikor kérdeztelek, elégedett voltál a tévével, és ott a bizonyíték is, hogy ajánlottad magad is. Mit kell még ezen magyarázni?

    Az online vétel az ajánlott a fórumon elsősorban. Akkor pedig ilyen esetben lehet élni a 14 napos elállással(de a médiában még 60 napot is adnak esetenként), ha valakinek gondja van bármivel, mint ahogy mások is tették itt nem is kevesen. Ha pedig hibás, akkor addig gariztatom, ameddig nem történik valami a Samsung részéről. Mármint én, és ez nem tanács akar lenni feléd.
    Kronológiailag érdemes lenne átnézni, hogy mennyi idővel a vétel után fedeztél fel problémát, és ha mások nem mondják, vajon történt volna-e valami panaszkodás féle a részedről.

    dwelablack Igazad van, én is megvenném annyiért ezt a tv-t, elég ha belegondolok, mi 140k-ért vettük 40" K5500-at. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák