Új hozzászólás Aktív témák

  • deicide

    veterán

    válasz dethroner #82758 üzenetére

    Ezt én jogosnak tartom a Samsung részéről. Hardver kereskedelemben dolgozom és rengeteget szívunk az áfacsaló cégek alacsony árai miatt. Ezért ahol lehet, kapacitáljuk a gyártókat, hogy az összes olyan garanciális igényt utasítsák el, ami nem a magyarországi disztribútorokon keresztül lett értékesítve. Pont azzal a céllal, hogy az emberek elgondolkodjanak egy ilyen eset után, hogy inkább a drágább, de hivatalos, magyarországi forrásból származó bármilyen készüléket vegyenek.

    Azaz jó ideje pl ha végfelhasználó Gigabyte VGA-t hozna vissza, elküldjük, hogy a vásárlás helyén érvényesítse a garanciát. Ha megszűnt a bolt időközben, ez van. A te esetedben viszont a vásárlás helyén kellene tudnod érvényesíteni a garanciát, mert a Samsungnak nem kötelessége, csak jófejségből megteheti.

    Live fast - On high - Repentless - Let it ride

Új hozzászólás Aktív témák