Új hozzászólás Aktív témák

  • gippazoid

    senior tag

    Ha már VoWifi és társai:
    2 db Telekom SIM van a telóban.
    Az 1. SIM-en tutira aktív a VoLTE és VoWifi szolgáltatói oldalról. A másikon tuti nem.
    Menüben opció már csak a VoWifi ki-bekapcsolására van, jópár frissítés óta.
    Bekapcsolom az 1-es SIM-re a menüben a VoWifi-t és semmi plusz jel nem jelenik meg a térerő kijelző mellett. A hívások minőségén sem hallatszik még a VoLTE sem.
    Akkor ez nem is működik?

    Bakker. Rápróbáltam a Watch4-en, indítottam volna hívást és nem működik! Tavaly nyáron pont ilyen jelenség miatt kapcsoltattam be ügyfélszolgálaton a VoLTE és VoWifi szolgáltatást! Miért kapcsolták ki...?

    [ Szerkesztve ]

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák