Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    Tegnap találtam GSC-n egy email beszélgetést beszúrva, a lényegét leírom ide, dezo írta a választ:

    A Lost Alpha motor elméleti limitjei :

    Map size X x Z: [5116 x 1838]
    Total static vertices: 873723
    Total mu vertices: 6973104

    Gondolom ez sokaknak nem mond semmit, viszont összehasonlítási alapként leírta hogy a régi motor durván 1,5 millió Polygon-t tudott megjeleníteni egy adott pályán maximum, ez a limit a mostani motorban úgy 7.8 millió Polygon körül van ami lehetővé tesz hatalmas méretű pályák kezelését is. Továbbá kiadnak egy SDK-t majd a modhoz ami stabilabb, tartósabb és naprakész shader editor is lesz benne. Elárulta még hogy ez a Stalker könnyebben modolható lesz mint az eddigi 3 Stalker epizód együttvéve, és ki fognak adni hibakeresési eljárásokat (vagy nem tudom mire gondolt itt pontosan "debug binaries") ami még alaposabb finomhangolásokat tesz lehetővé majd.

    Saját személyes gondolat: Ez lehet majd pár mod projectet vissza fog vetni, mert páran megvárják inkább a Lost Alphat hogy könnyebb legyen arra megcsinálni az adott modot :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák