Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
Sziasztok fiúk, én még új vagyok a topikban, de rögtön szeretnék megismertetni egy modot, melynek a címe Doppelganger Reborn. A játékot gyakorlott stalkerezőknek ajánlom, mivel a szerzője teljesen egyedi metodikát alkalmazott a játék levezetésében. Ezért ajánlot, a végigjátszást is követni. A mod orosz zsargon szöveget kapott, és ez meg lett fejelve egy angol gépi fordítással, így még érthetetlenebb lett. De a játék előre haladtával, hozzá lehet szokni. Ez a mod a hossza miatt két részből áll. Az első rész, megtalálni a monolith dokumentumait. és elvinni az O tudatos taghoz a monolith vezérlőbe. Ezután beszélni Strelokkal. Eddig az első rész. A második Részben Saharov ad feladatokat, és meg kell ismernünk a zónát, valamint felderíteni a területek közötti átjárót. A területeken rengeteg érdekes feladatot kapunk. Maga a játék nem lineáris, de mégis tartanunk kell magunkat a végigjátszásokban is látható sorrenden. Tehát a nagy kalandozásokat a második részre hagyjuk.
[link] Az első rész részleges magyarítása az angol szöveggel együtt. [link] A játék.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6635 üzenetére
Elmész Yantarra a Tudós bunkerbe, ott használod az egyik bontást, az elvisz Jupiterre, Szaharovhoz. Ő adja a feladatot, hogy visszaállítsa Scar emlékezetét. Ez fontos feladat. (de lehet, mivel az én mentésemmel játszol, hogy én már felvettem ezt a küldit.)
Sensut, a Reborn Istok a Doppelganger 3-ik befejező része. [link] Innen is le lehet tölteni. -
Laris2
aktív tag
[link] Az angol szöveg kezdeti magyarítással. Nagyon durván kezd a játék, ki kell takarítani a mutánsokat a Bárból. (nagyon keveset enged a játék a sprint, és az ugrás növelésében. Ki kell kisérletezni. A spawns menüben találod.) Lenne egy kérés is.
Ilyen SMS több helyen is megjelenik, nagyon fontos infókkal (ennek a figyelmes elolvasására a modder is felhívja a figyelmet) De nem találom hol lehet. Ha ki lehetne deríteni, az sokat könnyítene a megértésben. -
Laris2
aktív tag
[link] Reborn Istok mocsárig fordítva.
Jill azóta is a mocsárban van.
Tzs, ha lefagy a játék, tedd vissza az eredeti scipts fájlt, vagy az angolt, és jelezd a problémát. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6657 üzenetére
Kb 4 óra játékidőt fordítottam. A tábla szöveg fordítása nem túl jó, mert a mentett képből konvertáltam ki, és fordítottam le. Hát az őrületre rátettek egy nagy lapáttal, viszont annyiban egyszerűbb, hogy itt nincs egybekeverve két rész. A fordítás valószínű, nem lesz teljes, és nem is lesz minden értelmezve. Nem is célom, nagyon sok hibát lehet ejteni benne.
-
Laris2
aktív tag
speki, játszol még ezzel az őrülettel? Agronomig még tetszett is a játék, de innentől rettenetesen nehéz bármerre is haladni. Egyre durvább mutánsok, anomáliák, az x16-ba kellene lemennem, de még csak a közelébe sem jutok. Véleményem szerint, kb ötször durvább ebben bármelyik pálya, mint a Solyankában a radari vörös erdő.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6662 üzenetére
Nekem kezd bejönni a játék, de követem a végig játszást. Az a videós fickó nagyon lazán tolja. Holnap linkelem a fordítást, már amire haladtam vele.
Tzs, szerintem nem lenne értelme az én mentésemmel haladni, mert nem tudnál lépést tartani az egyre nehezebb feladatokkal. Fejlámpát találsz az arénában, és a déli ellenőrző ponton a bunkerban. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6663 üzenetére
[link] Istok. Agronom, Yantar Jupiter, Zaton is fordítva. Persze később lesznek még ott feladatok. Az alap mocsárban egyenlőre csak kis másodlagos feladatok vannak. Érdemes megoldani őket jó fegyverekért stb. Eddig Agronomban, és Yantarban találkoztam keményebb feladatokkal, a többi olyan átlagon felüli nehézségű csak. Még nem találkoztam passzív helyekkel, minden pályán vannak feladatok bőven. Egyik fő feladat, a hasonmások kiiktatása, de az előző részek karaktereivel is találkozunk, akiken, (nek) segíteni kell.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6666 üzenetére
Eljutottam a játékban egy olyan részig, ahol jött egy SMS, hogy nem az eredeti játékkal játszok. Adott egy letöltő linket, ahol megvásárolhatom a letöltő kódot hozzá. Vagyis egy feltört játékkal játszunk, ahol minden fokozat veterán szintre van állítva. De szerintem a spawv, és a random is manipulálva lehet, mert ilyen sűrű, és mennyiségű mutáns és zombi támadást nem láttam a végigjátszásban. Nagyon kevés a lőszer, a med kit, és a szerelők sehol nem javítanak, vagy fejlesztenek. Elvileg végig lehet játszani, de rohadtul sok idő és türelem kell hozzá. Egyenlőre konyec! Állítólag elég jó a befejezése. Meg kell ölni az időgépkezelő időőr fickót, a legvégén Scar nagyon elámul, majd nevet egy nagyot. (lehet, hogy ezután kezdődik a Clear sky?)
-
Laris2
aktív tag
A páncél tartósságát szeretném növelni, ha van rá mód. A karakteremet eléggé ellenállóvá alakítottam, minden külső behatás ellen, de a legjobb páncélomat hamar leamortizálják a zombik, és mutánsok. SAjnos a védő műtárgyak hamar lemerülnek. Szerencsére a halott hurok nevű pálya egy nagy Klondike mező, ahol nem műtárgyak, hanem a legjobb felszerelések találhatók, sőt sok pénz is. De nem egyszerű oda eljutni.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
Sziasztok, pár szót írok még a Reborn Istok-ról. Mivel nem igazán tudtam haladni benne, inkább csak céltalanul kóboroltam, az orosz végigjátszást valamint az angol scripts fordítást nézve észrevettem bizonyos hibákat, pl miért nem spavnolódnak be feladatok, tárgyak karakterek stb. Ugyanis az oroszok kiemelik a fontosabb dolgokat a zárójelben lévő jellel.
(«монолитом») Ezt a fordító idéző jelnek írja, és ha a mondat végére kerül a program karakterlánc részének nézi ami egyből hibát is ejt a programban, Ki nem dob a játék, de nem is tölti be sem a szöveget, sem a hozzárendelt fentebb sorolt dolgokat, Ez a hibák egyik része, A másik a játékot durva védelemmel látták el a csalás ellen. Pl ha lefordítunk angolra magyarra, vagy átkódoljuk itt is ugyan az a hiba generálódik, az-az nem tudhattuk, hogy az szöveg, vagy program része. A védelem az isteni modra, falon átjárásra spavn menü elleni használatra aktiválódik. A legenyhébb fokozata az, hogy a mentéseket nem tölti be, még azt sem amit előzőleg kitettél az asztalra. A durvább amikor nem spavnol be feladatokat, stb. A legdurvább szankcióban nem indítható, nem telepíthető újra a játék, csak ha letakarítottad a Wndowst minden összetevőjével, és újra nem telepítetted. Egyébként a fordítás kész, elvileg teljesen játszható, de szerintem jó pár infót még be kell gyűjteni erről a játékról, hogy ne az legyen hogy csak elidegeskedjük, és dobjuk a szemétbe.(pedig aranyat dobnánk) Vagy írnánk a megalapozatlan negatív véleményeket. Folyt. köv. később.......... -
Laris2
aktív tag
Reborn Istok: A Doppelgangerrel ellentétben, itt már rendezték a feladat listát, valamint a játékban való navigálást. A játék elején Strelok minden infót megad mi a teendőnk, hogy teljesen felkészülve jussunk el a Radar 2-be. Többet ő nem is tud segíteni nekünk. Onnan tovább az erdész, majd az ördög navigál. Strelok közli, hogy az Auto info szkenner figyel minket, és a területet amerre járunk, és miden fontos adatot közöl velünk. Pl olyan terület is van ahová betesszük a lábunkat, azonnal jelzi hogy vegyük el amiért jöttünk, és azonnal tűnjünk el. Vannak esőbbséget élvező, és kiemelten fontos feladatok. Ezeket teljesítenünk kell. A játék első részében részben mutáns mintákat kell gyűjtenünk, de ezáltal ismerjük meg a zónát, a mutánsok és zombik elleni sajátos harcmodort, valamint a hatalmas, de összefüggő földalatti területeket. Egy tanács, mivel a föld alá legtöbbször időhurkon keresztül jutunk le, mellőzni kell az exót és a lámpát, mert lassan lemerülnek az aksik az időeltolódás miatt, és mozdulni sem tudunk majd.
Kb 26-27 Gyűjtőnéven Zsoldos feladatot kell megoldanunk. Lehetőleg tisztítsuk meg a területeket a mutánsoktól, és a zombiktól.
Ez a fickó halhatatlan, ránk nem annyira veszélyes, de könnyen elintézheti a számunkra fontos karaktereket. Egyetlen megoldás, ha minél távolabbra csalogassuk az NPC-sektől. A vörös erdőben nincs jelen, de oda is eljöhet utánunk, és ez hiba mert Kruglovot át kell vezeztni ezen a területen. Pedig őt el kell kísérni Yantarba. Ez az út a Stalker történetek legdurvább leghosszabb psziho horrorja, egy rémálom, még a legütősebb stalkeresnek is, De azért megoldható, A metróból nem csak ez a fekete fickó jött át, hanem a D6-os metróállomás, valamint a levéltár is. A játéknak különleges minden eddigi modtól eltérő hangulata van, a játékélményt egyenletesen magasra tekerték, remek története, és végre hiányérzet nélküli befejezése van. Még írok később az elkerülendő hibákról, és felrakom a magyarítást. -
Laris2
aktív tag
Hát, nem mondanám hogy nagyon pörög a topik, de mindegy. [link] Reborn istok magyarítás.
Azért érdemes időnként belenézni a végigjátszásba, mert egy két dolgot nem tudtam egyértelműen kihámozni a fordításból, valamint maradt benne orosz szöveg is, amit nem találtam. Figyeljünk oda, ha Lizát elkísérjük a teleporthoz, a Kordonon Olgával abszolúte ne foglalkozzunk, mert (így eldobunk esetleg többhetes játék idő)t csak egy lány kell az aktiváló központba. Liza elkisérése előtt tisztítsuk meg a területet a mutánsoktól, ez célszerű a játék elején amikor Zuluval beszélünk. Az agronom pincéjében az első alkalommal oldjunk meg egy feladatot a zsoldosoknak, akkor a felszínen barátok lesznek.Feladatokat az elején bárkitől kaphatunk, de nekünk kell utána járni. Jillt a mocsári orvos lányát kísérjük az apja házához a mocsárban, és oda jó sok pénzel menjünk a páncélok fejlesztése végett, Szidorovicsnál tudunk kereskedni, főleg értékes páncélokat vigyünk neki. Semmiképp ne harcoljunk a katonákkal, mert sohasem fogynak el, csak a lőszerünk. A vérszívókat legegyszerűbben a domboldalakon lehet elintézni.
A játékon könnyítettem, hogy legalább a pszi sugárzás, és a pszi-mutánsok ne öljönek meg. Én amúgy is gyenge stalkeres vagyok csak a leggyengébb fokozatban játszok, és ha lehet még azt is meggyengítve tolom. kb ennyit a játékról. Jó játékot, és jó szórakozást kívánok.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
Én úgy tudom, csak egy verzió van belőle, van hozzá egy javítás, az benne van a magyarításban. Ha nem játszottad a játék első részét, (Doppelganger) kicsit nehezebb lesz, mert nem ismered a földalatti zónát, ami itt már sötét, és csak világító gránátok használatával tájékozódhatsz. Ebből azért van bőven. Én egyébként csutkára feltekertem a fényt, ez kicsit segített. Ha elakadsz, nyugodtan kérdezz,
-
Laris2
aktív tag
válasz hubai38 #6680 üzenetére
Szia, még a nyáron jelezted az Istokkal kapcsolatban kellene egy kis segítség. Azóta javítottam a fordításon, lejjebb meg is találod. Tavaly azért nem jelentkeztem, mert ki akartam lépni ebből a stalker mizériából, és töröltem minden fórumot de az idén meggondoltam magam, Ha még játszani akarsz vele, a végigjátszással csak óvatosan, ha nem tudsz jól oroszul, mert benne van minden alternatív megoldás, és az alapján beleszaladnál pár ütközésbe. Bár erről kapnál SMS-t de csak egy feladatsor végén.
-
Laris2
aktív tag
[link] Doppelganger magyarítás
A végigjátszásról sokat beszéltünk tavaly tavasszal a SoC topikban. Sok kérdésre választ kaphatsz ott. Ez a kétrészes Reborn első része, gyakorlatilag elég ha megszerzed a három zsoldos doksit az O-tudatos ürgének, feléleszted Ghostot Luket és Fangot. és a lényeg, hogy a bárban találkozz a déli őrposztnál az igazi Strelokkal. Ezzel vége is a játéknak, és kezdődik a szabad játék. Itt érdemes végigjárni a pályákat, főleg a földalatti járatokat, hogy legyen némi helyismereted a második részhez. Még annyit, hogy a Doppelgangerben a hiányos feladatlista miatt kicsit nehézkes az ésszerű végigjátszás, az Istok-ban viszont folyamatosan kapod a fontos infókat az Auto szkenner hálózatról, és jó a feladatlista is (minden feladat jelezve is van a térképen) De azért ebben sem minden tejföl.Köszi Dhampir
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6710 üzenetére
Azok a zöld pontok rejtekhelyek (általában fák, csontvázak) A szeméttelepen ha kapod az SMS-t, hogy kipucoltad a banditákat, akkor a feladatot elvégezted. Az hogy maradt maradt a sárga jel, az előbb utóbb úgyis eltűnik. Egy tipp, ha átmentél a holt kordonra, egyből menj tovább a zóna külterületére, és intézd el a zombikat, mutánsokat és lődd ki a két BTR-t is mert Lizát azon a területen kell megszabott időn belül elkísérni a teleporthoz, és ezek bekavarhatnak. (ha Lizát megmentetted, Olgát felejtsd el ez döntő fontosságú! vagy fordítva)
A mega letöltési sebességét szándékosan biztosan nem állítottam el, mert nem is tudtam erről a lehetőségről. -
Laris2
aktív tag
' Tzs , Még azt akarom hozzáfűzni, hogy próbáld meg kiismerni, melyik zombi és mutáns mivé alakul át ha kilövöd. Ez nagyon megkönnyíti a játékot, a vérszívó elől csak hátrálni kell, és amikor láthatóvá válik akkor lődd le, de ez is átalakul vagy burerré, vagy zombi náci katonává. Ez azért van mert más időkből, időhurkon keresztül jönnek mennek. Ha több vérszívó támad, pl a radar-2-n ott célszerű egy domboldalt keresni, ahol egy bizonyos magasságban védve vagy, de látod őket. A zombiknak ne dőlj be ha kifeküdtek, nem mind pusztul el ellenőrizd távcsővel őket, főleg ha kísérned kell valakit. A psi fantomok, és a psi öt kar sugárzását át állítottam, így nem ölnek meg.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6714 üzenetére
Ez a visszadobás a játék része, ott megjelenik egy tag, beszélj vele, vegyél tőle rejtekhelyeket ha tudsz pénzre váltani valamit nála. Utána le a csőbe irány a holt kordon, Útközben lekapcsolod a jeladót. Az lenne az igazi, ha egymást segítve többen tolnátok a játékot, megosztva a játék élményt
Ha van végigjátszásod, időnként nézz bele, Ő nagyon lazán tolja, igaz ő készítette a játékot. -
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6720 üzenetére
Valami kimaradt neked, az alagútban beszélned kell Zuluval miután Strelok meghalt. Akkor kapod a kunyhós feladatot. Ott lesz egy feladatokkal teli PDA, az alapján menj a banditához egy völgyben található barlangban van, nagyon fontos PDA van nála. Majd meglátogathatod Sidorékat is a buszban van egy jó arti, mellette a teherautó platójára ugorj fel, itt valami emlék ugrik be Scarnak. Utána az ikonikus ferde fenyő, strand, és egy templom, itt megérinted a halotti leplet, és irány Agroprom.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6722 üzenetére
Ha a mentésemmel játszol, akkor ott baktat a hátad mögött, ne hagyd hogy lemaradjon.
A beállítások eleinte, párszor nekem is elállítódtak, de csak az elején.
Olgához ne is közelíts, mert akkor kijön magától is, és ővele többszörösen több dolgod lesz mint Lizával. Egy régebbi Doppelgangeres kérdésedre is válaszolnék, a rádiós csajszival találkozol majd a generátoroknál, meg kell mentened őt, mert fellázadtak a fák. De valami nem stimmel vele, mert a szürke mezőket említi, hogy hívják őt, Ez rajta lesz az egyik PDA-n amit nemsokára megtalálsz. -
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6725 üzenetére
Ez választ adhat a pénz eltűnésre. Lesz ahol nem tűnik el a pénz, de ott nagyon fontos szerepe is lesz. Lesznek olyan átjárók is, ahol mindened eltűnik. De ezt jelzi majd az auto. info (azért a második világháborús német bunkerekbe nem lehet akármilyen felszereléssel bejutni)
Pénzed lehet kereskedésből, sokkal több mint amennyire szükséged lesz, vásárolhatsz rajta sörétet, eü. csomagokat másra nemigen lesz szükséged, ja meg javításokra fejlesztésekre is kell még pénz.
Az a valami fa, ferde fenyő a neve, az itt olyan mint az a szólás, hogy minden út Rómába vezet. Vagyis több feladatot kell elvégezned, hogy megnyíljon rajta az átjáró. Gondolom megtaláltad a kunyhóban a PDA-t, abban megtalálod a kordinátákot, ami elvezet az alagutak melletti völgybe, ahol egy banditánál lesz még egy fontos PDA, Ez egy barlangban lesz.Csak egy tipp, ami nekem be szokott jönni. Ha már eléggé belekeveredtél, és elég jól összezavarodtál, hogy mit miért, és hol, de már kezded kapizsgálni a játék sajátosságait, kezdj egy új játékot, mivel az elején sok információt kapsz, amit szerintem mindenki figyelmen kívül hagy, vagy nem jegyzi meg. Új játékot akkor indíts, amikor a Bár viszonylag csendesnek tűnik. Tehát ha kell többször is új játékot kell kezdened.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6727 üzenetére
[link] Itt már megvan a kőagyar biomintája. Kérj feladatot, (fekete husi bioanyag) és mehetsz a Sötét völgybe. Sok zombi meg mutáns lesz ott, de ezeket is csak azért kell alaposan megritkítani, hogy ne irtsák ki az NPC-seket, mert ők adják neked a feladatokat. Mindig egyszerre csak egy feladatot kaphatsz.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6731 üzenetére
Fogod még dicsérni a fejlesztőket. De az gáz, ha üres a Sötét völgy. Vagy tízen a gyárban, és néhányan a benzinkút mögött kell lenniük. Akkor ez a terület kiesik, és máshol kell feladatokat kérned. Legalább 26-27 zsoldos küldetés kell, hogy meglegyen a szükséges felszerelésed, és olyan helyekre is eljutsz, ahol lesznek fontos feladatok is. Mindenhol beszélj a "stalkerekkel" főleg a külvárosban, Zatonon Jupiteren mindkét mocsárban vörös erdőben. (elvileg mindenhol, ahol van valaki, pl a Pilóta, Fake Erdész Szakáll stb) Ők is adnak feladatokat. Ezek azért szükségesek, hogy fölépüljön a játék. Ha megnyílott a ferde fenyőn az átjáró, akkor kezdődik az igazi játék. Egyből csapdába is esel, de ez egy ilyen játék.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6733 üzenetére
[link] A Sötét völgyről egy mentés. Innen egyből mehetsz a vörös erdőbe. Kicsit ismerkedj a játékkal, de szerintem előbb utóbb új játékot kell kezdened.
Tettem bele még egy mentést, még ez is aránylag a játék eleje ez a sötét hurok. Itt nincs senki, de nézz szét alaposan. A ládáknál F5-F9, és rengeteg cuccot vehetsz föl. Az O-tudatos exóból minimum négyet is. Ezek megölik a mutánsokat, és kell a főfeladathoz is. Vigyél magaddal annyi könnyű, de értékes exót, amennyit el bírsz vinni, Sidor egy az egyben megveszi, csak Wágner tudja fejleszteni a mocsarakban. kb 400000 rubel kell, és nem fog eltűnni a pénzed a teleportáláskor a mocsarakba. (ez a zóna külterülete) -
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6736 üzenetére
[link] Ez a halott hurok, ide vonatkozik az F5-F9. Egyébkén letöröltem, mert utólag úgy gondoltam, sok lesz ez a segítség. Szerintem nem árt, ha tudod miről is szól ez az egész őrület. A kísérletező kedvű tudósok jól föltekerték a radar (duga) sugárzását, és észrevették hogy nagyobb fémtárgyak mentén, főleg vasúti sínek mentén az anomáliás területeken teleportok, féreglyukak, időhurkok keletkeztek. Minden kísérletet dokumentáltak, és ez felsőbb körökbe is eljutott, Gondolták visszamennek a múltba érvénybe juttatni a Ribbentrop paktumot, ezáltal megmentve sok millió életet. Egy Szovjet únió nevű csoport el is indult- Velük találkozhattunk Pripyat észak keleti részén, de ővelük nem kell foglalkozni. Lényeg a tudósok megpróbálták stabilan tartani ezt az állapotot, amit el is értek négy műtárgyal az aktiváló teremben , de egyet valaki ellopott, és instabillá vált a zóna. Ezáltal folyamatosan eltűntek, és keletkeztek új átjárók.Ráadásul jöttek a múltból a zombi németek mutánsok stb. A mi feladatunk kicserélni ezeket a műtárgyakat az aktiváló teremben, és visszaállítani a zónát az eredeti állapotába. Na innen kezdődik a mi történetünk Senki sem tudja hol lehet ez a hely, de többen is tudnak valamit erről. De senki sem adja ingyen az infóját, Strelok elküld az erdészhez a radar -2-be, onnan a ferde fenyőn keresztül eljutsz a rejtett útra, ez kb a játék fele. Meg kell szerezned a két hiányzó műtárgyat. Nem lesz egyszerű, de nagyon izgalmas és főleg látványos, pláne a földalatti laborokban, ahol alig látsz valamit. A játék végén nem lesz hiányérzeted, hogy valami kellett volnna még hozzá, sőt kapsz egy meglepetést is amin elgondolkozhatsz, hogy mit is...........
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6738 üzenetére
Vasúti sínek. Elképesztően csavaros története van a játéknak, és a különleges atmoszférája, garantálja a folyamatos játékélményt. Igaz a navigálás nem olyan, mint az alapjátékokban, és legtöbb modokban, de rengeteg útmutatót kapunk PDA-ban, SMS-ekben, a társainkal való beszélgetések alkalmával, ráadásul az auto szkennel figyeli minden lépésünket, és sokat segít, fontos dolgokban, pl mi a helyzet a területen ahol vagyunk, mi a feladatunk, mire vigyázzunk. elmondja a hibáinkat, igaz jó későn,! Tehát azért infóval ki vagyunk szolgálva. Ebben a modban nem foglalkozhatunk más modokkal, pl hogy itt a feladatlista miért nem olyan.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6741 üzenetére
A halott hurokban a ládákra értettem, hogy mentsél, mert minden újratöltéskor más van a ládákban. Célszerű monolitos, és O-tudatos exókat, amennyit elbírzs, de az is jó megoldás ha zsákba rakod GPS. jelzővel. Járd be az egész pályát, északon egy pincében lesz gravigun, és távcsöves ekvalézer sok lőszerrel. A pálya közepén keresd meg a farmot is. Ezután menj Sidorhoz a halott mocsár felé, add el a cuccot, és lesz pénzed a fejlesztésre. Az odavezető út alul középen egy dombon lesz. (Szólj, ha sok infót mondok, hogy állítsam le magam, de tudom, hogy én is így kezdtem, ráadásul még meg kellett küzdenem a hibákkal is. De én a végigjátszást is néztem)
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6743 üzenetére
Kb ilyen felszereléssel mentem Sidorhoz, ebből ki tudsz üzletzelni 3 O-tudatos exo fejlesztésre elegendő rubelt. Majd átmentem a mocsárba, itt egy kis feladat Wágnernek Jill elkísérése a doki házához, és semmi több. Bár az orosz tiszt küldött egy SMS-t- hogy éjfélkor találkozzunk a kunyhónál, de sok volt ott a mutáns, és a katonák is felfedeztek a hídnál.Ez a feladat kimaradt nekem, mind a három végigjátszásomnál. A holt hurokból három kijárat is van de te a pálya alján lévő középső kijáratot használd először, és a mocsár után menj Jupiterre, ahol elsőként kitakarítod az utat Szakállnak. Egy tipp: a műtárgyk kb egy nap után lemerülnek, tehát csak annyit vigyél magaddal amennyire szükséged lehet. A ládákban tárolókban nem merül. Ha hallasz egy folyamatosan idegesítő női hangot, ne eü. csomaggal tömd magad, hanem azonnal egyél, mert ezt nem jelzi semmi. Figyelj a műtárgyakra, amelyik növeli az éhséget, legyen mellette egy éhség csökkentő arti is. Egyébként nagyon hatékonyak ezek a műtárgyak, nélkülük nem lenne teljesíthető a játék.
Ez is egy Agronomi pince a sok közül. Érdekessége, hogy a bejárata a radaron van, és el lehet jutni az x18-ba is, de ezt semmiképp nem ajánlom, mert egyből padlót fognál. -
Laris2
aktív tag
[link] Ez a javítás kell még az Istok-hoz. Bár egy része benne van a magyarításban. Lényege, hogy egy karakter ott legyen ahol kell, főleg ne öljék meg, és ne kelljen más pályákon keresgélnünk. Ha nem tetszik a megváltoztatott grafika, pl hatalmas pókhálók, pálma levelek méregzöld levelű fák, mindkét textures mappából törölni kell a Trees mappát.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6750 üzenetére
[link] javítás gamedata/configs/textures/trees fájlt nem javaslom. (az a textúra nem passzol a zónához)
[link] Istok magyarítás
Hát, kitartást ehhez a remek játékhoz. Szerintem ez könyebb játék mint a Naradna Solyanka, háromszor rövidebb is annál, és jobban meg van sűrítve játékélménnyel, és a befejezése is tökéletes.
Ha nagyon röviden írnám a lényegét, arról szólna, hogy a jövőből érkezők azokkal a jelenben élőkkel foglalkoznak, akik a múltat kutatják. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6754 üzenetére
Egy éve még csak oroszul lehetett végig játszani, mivel az erős védelem miatt sok scritps fájlt még átkódolni sem szabadott, azért a sok ékezetlen magánhangzó a fordításban. És csak kizárásos alapon találtam meg az angol fordítás hibáit. Így forrdításkor a mentéseim tele voltak számozott problémákkal. Egyébként a játék kb fele lineáris, mivel szigorú sorban kapod a feladatokat, amit bárkitől kérhetsz, akik nem lőnek rád. Ezek egyszerű feladatok, amik elvisznek ismeretlen helyekre, ahol még kaphatsz SMS-ben az adott pályákon további feladatokat. Természetesen mindet meg kell oldanod, főleg így elsőre nem is tudhatod mi a fontos. Nem vitatom, a játék eléggé bonyolult, de óriási mennyiségű segítséget kapsz. Az auto szkenner figyeli minden lépésedet, és adja az infókat, figyelmeztetéseket.
Hát Kruglov védelme, szerintem a Stalker történetek leghorrorisztikusabb legtartósabb csatája a zombik és mutánsok ellen. (köszönhetően Kruglov hozzáállása miatt)
Összességében végiig játszható, bár időnként nem árt a végigjátszásba belenézni.
Szerintem a legbonyolultabb része a játéknak, az erőmű alatti hatalmas labor labirintus. Talán a Metro Exodus irattára közelíti meg nehézségi szintben. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6756 üzenetére
Ez akkor fordulhat elő, ha kivársz a feladat teljesítésével, ugyanis a zombik vagy a banditák elveszik tőle. Ilyesmire minden felé számíthatsz. Meg is lehet találni náluk, sőt van amikor a vadász is kirabolja a tetemeket, de tőle meg lehet vásárolni. Azért mindenből van bőven, csak nem éppen azon a pályán. (ezt a sztorit nem adják olcsón, de ha végigtolod bőségesen kárpótol)
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6767 üzenetére
Örülök, hogy nem adtad fel. Nekem egy Stalker játék sem adott annyi játékélményt mint ez a Reborn. Még az sem vette el a kedvem, hogy a nácik, mutánsok zombik átváltoznak, újjáélednek ha lelövöd őket, mivel a múlt és a jövő is jelen van, és ez szerves része a történetnek.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6769 üzenetére
Próbáld a raktáras pályát egyszerűbben. A bárból menj át, és csak pár zombi lesz, ők nem igazán veszélyesek. kinyírod őket bemész a bázisra lekapcsolod a toronyban a sugárzót, ekkor kapsz egy SMS-t hogy Lukas megjelent a bázison. Beszélhetsz is vele a központi épületben, de csak annyit mond hogy valamilyen küldetésbe megy. Soha többet nem hallunk róla. A bureres feladat fontos, ezért kapod az utat a Pilótához, aki eldugta az ereklyéket, amik majd kellenek az aktiváló teremben.
Dhampir a játék egyáltalán nem bugos, sőt rendkívül stabil.
(Speki úgy látom, a játék hibájába beleszaladtál, vagyis ezekbe a fölösleges véget nem érő csatározásokba. Elvileg végigviheted öldöklés nélkül is, kivéve ahol az autoszkenner erre utasít. Ezt tudom, mert így is simán végigvittem. "Zsoldost" mindenfelé találsz, nem kell őket védeni, ők csak addig kellenek míg fel nem szerelkezel az erdész kívánalmai szerint. Bármikor beszélhetsz vele, ott van a Radar-2 pálya alján. Ha ez megvan, onnantól a megszokott módon kapod a feladatokat.)
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6776 üzenetére
Igen, de még valamit tenned kell, hogy eljuss a Pilótához, de már nem emlékszem mit. Egyébként egy ereklyét elloptak tőle a németek, hát innentől varázslatosan izgalmas, és érdekes lesz a játék. Ha komolyan gondolod a végigjátszást, akkor a jövő héten elkezdem, és sokat tudok segíteni. Mi a csaj neve, valószínűleg nem botlottam bele, mert akkor fordítva lenne.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6781 üzenetére
Wernernek csak egy mérést kell elvégezni a helikopter környékén. Már nem emlékszem pontosan melyik gombot kell megnyomni, talán a Shiftet? Pénzed legyen min 300000 rubel. Mielőtt belépnél a mocsárba, üzletelj Szidorral mindent megvesz, kivéve az O-tudatos exót. Gondolom megszedted magad sok drága páncéllal a Halott hurokban. Visszafelé Lizát kísérd el a teleportig, akkor Olgával ne foglalkozz, sőt ne is menj a közelébe, mert önállósítja magát, és ha kijut a zónából, akkor kezdheted onnan újból.
[ Szerkesztve ]