Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #28018 üzenetére

    Kiegészítés: a hit_impulse a fegyver csőtorkolati energiájától függ alapvetően, ezt is ki lehet olvasni az adatlapokból. A játékbeli mértékegységet nem tudom, IRL joule-ban van megadva. A magyar törvények szerint az minősül lőfegyvernek, aminél ez az érték több, mint 7,5 joule (a 4,5-es normál légpuska még nem erősebb ennél, de pl az amcsi pumpálhatóak már bőven fölé mehetnek, így engedélykötelesek)

    A lőtáv méterben, a sebesség m/sec-ben értendő.

    A fire_dispersion_base a szórásra van hatással, az elmozdulás a:

    cam_relax_speed = 10 ;visszatérés sebessége a kiindulási pontba
    cam_relax_speed_ai = 360
    cam_dispersion = 0.1 ; elmozduéási szög az első lövéskor, fokban
    cam_dispersion_inc = 0.6 ;az elmozdulás növekedése a további lövéseknél
    cam_dispersion_frac = 0.7 ;a csövet ekkora erővel kell visszatartani(?): cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
    cam_max_angle = 10.0 ;maximális kimozdulás lövéskor (,bár az orosz eredetiben találatkor szerepel, valószínűleg fokban megadva, és talán függőlegesen)
    cam_max_angle_horz = 5.0 ;maximális vízszintes kimozdulás lövéskor, fokban
    cam_step_angle_horz

    soroktól függ. Megvan a célzott lövéshez tartozó párjuk is:
    zoom_cam_relax_speed = 10 ; scope & ironsight
    zoom_cam_relax_speed_ai = 360
    zoom_cam_dispersion = 0.1
    zoom_cam_dispersion_inc = 0.5
    zoom_cam_dispersion_frac = 0.7
    zoom_cam_max_angle = 5.0
    zoom_cam_max_angle_horz = 5.0
    zoom_cam_step_angle_horz = 0.5

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák