Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    válasz Sensut #26721 üzenetére

    A Stalker Ghost első perceiben még alapfelállás a majdnem-halhatatlanság. Ez olyan, mint egy speckó trainer, csak a legjófajtább grafikával és küldikkel van felturbózva. A mutánsok észlelnek, de csak a Dögevők tudnak halálosan megsebezni, amelyek a dimenziókon is átjárkálnak. Mérgük ellen egyedüli gyógyszer a Zöld Csillagfű és a Holdkorom, utóbbi egy olyan bonyolult föld alatti barlangrendszerből hozható fel, amelyhez térkép szükséges.

    A térképet Vodkovárban adják nem kevés zsetonért és mutánsok szerveiért cserébe az elszállt profok. A Zöld Csillagfű a Koffein-anomáliából kialakult Dzsungelben téphető le, de szörnyen mérgezett a levegője. A gázálarc félóra alatt szétrohad, aktív szén nélkül annyi meg egy bambi. A Dzsungelben elrejtve éldegél a Tarzan nevű hibbant sztalker egy Csita nevű mutáns földönkívülivel. Ez a Csita ki tud vinni a zöld pokolból, de róka fogta csuka, mert előbb meg kell szerezni Tarzannak azt a szovjet csajt, akibe a neten keresztül halálosan beleszeretett és Szonjának hívják, akinek Szonja Erickson a beceneve. Viszont kimenni meg nem lehet a sűrűből, mert idevaló védőfelszerelésünk nincsen, na itt véget is érne a játék, ha nem jönne egy piszok nagy földrengés.

    Amint sikerül túlélni (igen csak ugrálni kell ide-oda a lezuhanó fatörzsek elől) megint összefutunk a dzsungellakókkal, persze nekik a hajuk szála és szőre sem görbült meg. El kell vezetni őket egy teleporthoz, amelynek Katyusa a neve és a hegyeken túl található.
    Ez az ösvény hegyek és anomáliák között visz végig, kő, jég és hólavinákkal tarkított. Új mutánsfaj a Jégfaragó, borotvaéles, fűrészes fogakkal. Spéci csúzlival lőhetők ki, akkor szétrottyannak, ezt a faja fegyót Tarzan adja bizonyos feltételekkel. Viszont amikor felülről özönlenek más mutánsokkal együtt...

    Hegyvidék utáni túlélés esetén a teleport kilövi Tarzant és Csitát Szonjához vagy akárhová, mi pedig könnyes, véreres szemekkel és kiégés-szindrómával ottmaradunk a Zónában. Ezután találkozni kell a Parókás nevű kopasz banditavezérrel, aki valójában spion, titkos ügynök és mindenkinek bedolgozik, talán még Szonjának is, aki régi KGB-s. Mint kiderül, ismeri azokat a titkos laborokat, ahol ismeretlen eredetű mutánsok a sztalkereken kísérleteznek. Az elején az egyik ilyen vidámparkba, a ködös Skuld-ba kell aláereszkedni, bizony az X-18 ehhez képest vidám mesének hat. Csontvázszerű, hártyatestű lények, a mormormutánsok birodalma ez, amelyek csakis fejre leadott kumulatív töltettől patkolnak el, haslövésnél csak simán átmegy rajtuk a golóbis, mint a zselén. Innen feljövet borotvaéles-sziklás terepszakaszokon hernyótalpas Helmuttal tudunk átgörögni, majd a sivatagos szakaszokon a félelmetes Oлгой-Xорхой-okkal (Olgoj Chorchoj) futhatunk össze a dermesztő és fénytelen éjszakában, amelyek minduntalan le akarnak rántani a talajszint alá.

    Új helyszín Koszova, ahol a Szivárvány-bázison új bajtársakkal találkozhatunk: Mutter, Remington, Winettou, Shobri, Kalasnyikov, Zorro, Jakupcsek és Zsugás Vili. Az ő küldetéseik több, mint életveszélyesek. Itt már komolyan kell parázni, mert elküldenek egy titkos reaktorkomplexumba, amely a Csernobilit legalább hússzorosan múlja felül. Az idevaló szkafanderben olyanok vagyunk, mint egy kigyúrt szentjánosbogár. Gond majd akkor adódik, ha időnként lazítani kell rajta, hogy szükségleteinket elvégezhessük. Itt már kezd az életszerűség is feltűnni, amit az újabb fejlesztésekből már oly régóta hiányoltunk, igazi túlélő-stratégiát kell kialakítani, különben kampó és Tamara hiába vár haza...

    (<*>..<*>)

Új hozzászólás Aktív témák