Aktív témák
-
XeeN
senior tag
Az ismert Demót lefuttathatjuk bármely DX9-es Radeonon:
Ehhez csak ez kell: [L]http://zsoltii.srv.hu/rubywrapper.zip[/L]
Moderátor bácsi légyszíves javítsd át a topic címét! :)
[Szerkesztve] -
sziszegő
senior tag
És hogy ment a 9800-on a demo? Hány FPS stb?
-
engusz
veterán
FX 5900XT-n elindul a töltés, de hibával kivág. :) Poén lenne, ha a következő ''szeretetcsomag'' orvosolná ezt is. :)
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Macccy
senior tag
Húvazze' !!! Megy! Besza*tam! De az X800-hoz képest sajnos hiányzik belőle 2 feature és így nincsenek azok a szép fények és glow effeketek, meg amikor közeli van a Ribi ;] -ről akkor a szája alatt pixeles az árnyék széle. Gondolom a SmartShader új verziója finomítaná, bár őszintén fogalmam nincs.
Kicsit mintha szaggatna néhol :DDD ...
Gép: ATi Radeon 9700 128 / AthlonXP 1600+ / 768 DDR -
Viewsonic
aktív tag
Hogy kell elindítani? mert nemvágom..
Aprilia Mille R Factory rox! :D
-
Lala77
tag
Kitömöríted a demo könyvtárába ezeket a cuccokat.
Én most az exe-t vadászom... valaki egy linket pls!ingyombingyom
-
Ruzso
tag
elküldöm a gépet hátha akkor elég erős lesz és elfut
Life could be so easy without PC.
-
engusz
veterán
Eddig a két alkalomból kétszer reset-elt a gépem. :(
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Bandit21
addikt
2004-05-08 15:56:30 - SushiDX
Frames: 3190 - Time: 100032ms - Avg: 31.889 - Min: 2 - Max: 95
Control Panel, ''alkalmazás szerint. Radlinker 432/371 a gép alapon A crack readme szerint a sushi.ini-ben átírtam a multisamplet ''1''-re, így nem volt élsimítás, de élvezhető volt 1024-ben!!!
Bár azt a min 2FPS-t nem értem uais néha ugrott akkorát a végefelé h csak na. Sztem ott a kártyán lévő mem a kevés amúgy, mert néha ugrik, aztán megy tovább. FÉLELMETES!!!
Ja és nem csaltam, a végén ahogy bejött a piros ati LOGO rögtön kinyomtam a FRAPs-ot pedig ha 1 kicsit tovább hagyom 100FPS-en...csak az nem jó semmire.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Peat;)
veterán
Egy überlámernek leírná valaki miket honnan kell letölteni, és aztán mit kell csinálni? Köszke:)
-
ody42
senior tag
Ejj, ha belegondolok, hogy én ezt a demót majd kábé két év múlva fogom saját videókarival megnézni :(
-
engusz
veterán
(1)
Letöltöd az ATI Ruby demo-ját. [L]http://www2.ati.com/misc/demos/ATI-X800-DoubleCross-Demo-v1.0.exe[/L]
(2)
(a) Ha ATI kártyád van akkor letöltöd mellé ezt: [L]http://zsoltii.srv.hu/rubywrapper.zip[/L].
(b) Ha nVidia-d van, akkor pedig ezt: [L]http://www.users.on.net/triforce/ruby/NV3xRuby.zip[/L].
(3)
Ha kész a letöltés, akkor feltelepíted a demót, majd a 2-es pontban leírtakból a megfelelő csomagolt fájlban lévő fájlokat bemásolod a megadott helyre. Mindegyiknek van saját readme-je, olvasd el őket, abban benne van minden.Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Drizzt
nagyúr
És mennyivel megy ez x800 pron\xt-n???
I am having fun staying poor.
-
biker
nagyúr
thnx
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Drizzt
nagyúr
Tényleg, mindenki írjon már be átlageredményelket!!!
I am having fun staying poor.
-
X800XT
csendes tag
D3D Frapsal mérve:
1024x768: átlag: 22.85 fps
max. 50 fps, min. 1 fps... :)
P4-3.06@3.4G, 2x512MB Hynix D43 PC3200(296Mhz), ATi Radeon 9800pro 128MB default értékeken, Windows XP SP1 + Omega 2.5.36b
nem írtam át semmit sem a sushi.iniben, teljesen default, csak a patch van rajta!
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Nincs fenn frapsom, de 9800np-vel(alapon!!) az elején (csak 512 ramom van) nagyon akad, végiggörgetem a képeket utána elindítom teljesen nézhető a nagy része! Sajna vannak olyan részek is ahol csak pár fps lehet:( Csak akkor hal be a kártya amikor a hapek meg a csaj egyszerre van a képen+ egy-két nindzsa.Meg amikor nagy tér kerül be a kamerába. Egyedül a csaj teljesen jó sebességgel mozog. Amikor verekedik ott is tűrhető. Ilyen játékok még jó ideig nem lesznek mégis meg bírja mozgatni egy 9800-as(pl. árnyék nélkül, meg kicsit vissza a részletesség 1/3-a már mennie kéne a demonak simán szerintem)! Tehát 1-2 év múlva kell csak cserélni ha akkor még játszok.
Egy megjegyzés: ennyi poligonszám mellett van értelme az élsimításnak? Mert szerintem nem...(egyébként ha bekapcsolom a driverben nekem nem indül el, 4.4 catalyst)
Van egy olyan gyanúm, hogy 256 mb-os 9800xt-n teljesen tűrhető lehet, vagy nem:) . De a memória az nagyon kell nekije. -
X800XT
csendes tag
Lemértem antialiasing nélkül is (multisampling=1), így 28.2 lett az fps átlag.
max. 87, min 2... :) -
sziszegő
senior tag
Na mindjárt kiprószálom:) De tököndöföm magam ha nem megy sirályul :)
-
Peat;)
veterán
Van a végefel pár rész ahol szinte megáll a kép amit nem értek igazán. Nem hinném hogy a vga a baja, neked 1giga ramod van, ha azzal is beakad lehet beleraktak egy lassító részt?! hogy úgy érezzük kell nekünk az x800? Vagy a vga-n kevés neki a 128mb? Passz, a vége nekem gyanús az biztos..(elején ahol jön a csaj ott van az a repülő mögötte és tök folyamatos a kép ,a végén pedig ott szinte ledermed a kép csak a hapekot mutatja/ná a repülővel, nem hinném hogy a hímnemű jóval több poligonból állna))
-
Karex
senior tag
Van itt valaki, aki 5900xt-vel próbálta? Itt még el is indul, de vagy iszonyatos textúrahibák+1fps, vagy textúrahibák nélküli 1fps. :))
-
Tithian
őstag
Próbáltam 56.72-n, semmi sem történt.
Most 60.60-nal eljut a töltőképernyőig, aztán ''Error creating Pixel Shader'', s kilép.
AGP Aperture = 256MB, Multisampletype = 1, 640x480 beállítva, mégem megy az 5900XT-n.
Nektek milyen beállításokkal megy?</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."
-
Skica
őstag
9600Pro is megy igen igen akadozva de nézhető.
.: No Comment Grp:.
-
Tithian
őstag
DX9b-t feltettem még egyszer, de nem az a baj.
Minden DX9-es program gond nélkül fut.
Adok egy error.log-ot, hátha valaki többet ért belőle, mint én:
[SSGenericAPI_D3D.cpp] (line 1312): No D3D Error message. You might be specifying more than one component on a source register.[qGlow.ssh] (line 1015): Error creating Pixel Shader
[SSGenericAPI_D3D.cpp] (line 1312): No D3D Error message. You might be specifying more than one component on a source register.[qTextureLit.ssh] (line 224): Error creating Pixel Shader
[SSGenericAPI_D3D.cpp] (line 1312): No D3D Error message. You might be specifying more than one component on a source register.[qTextureLit.ssh] (line 279): Error creating Pixel Shader
[Main.cpp] (line 894): Exception caught - BAD NEWS!
[Szerkesztve]</örök nyugalom> Mottó: "Te nem vagy én, ezért ..."
Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest