Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #217 üzenetére

    És ez a szakértő elfelejtette leírni, hogy miképpen paraméterezte a Lument, mert van rá azért nem kevés beállítás. Például milyen tracing módot használt, mennyi volt a reflection capture felbontása? A GI paraméterezésnél mit állított be ezekre: Lumen Scene Lighting Quality, Lumen Scene Detail, Lumen Scene View Distance, Final Gather Quality, Max Trace Distance, Quality? Nem tudni? Ó de kár! De azért micsoda szakértés volt. :))

    Nem az Epic nem azért használja az RTXGI-t, mert erős hardverek nélkül nem futna, ugyanis, ha a Lument felhúzod maxra, akkor az is megfektet mindent, hiszen kb. 100x többet számol, mint default, és persze a képminősége is sokkal jobb lesz, ugyanúgy az RTXGI-t is le lehet paraméterezni a defaultról, hogy gyorsan fusson, csak szar lesz a minősége. A gond az, hogy az RTXGI csak DXR-t használ, és a DXR-rel az UE5-nek egy rakás képessége egyszerűen nem kompatibilis. Tehát vagy az UE5 képességeit használják, vagy a DXR-t cserélik le olyan alternatívára, amivel használhatók a motor újításai.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák