Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bokrosolajos

    őstag

    válasz goyo206 #2029 üzenetére

    a Word doksi hűlt helye, nem él a link. :(
    Eddig annyi volt a setupolás a részemről, hogy murváson előrébb, aszfalton hátrébb toltam a központi difin a nyomatékot, meg a terepviszonyok szerint megemeltem az autó alját, álíltgattam a váltó áttételeken :)
    De hogy kerékösszetartást vagy egyéb faramuci dolgot állítsak, azt már nem nagyon
    Köszi a setupjaid, hogy megosztod, lehet majd kipróbálom, de az biztos, hogy midnenkinek egyéni beállítás a legjobb

    Még annyi segítség kezdésnek jó lenne, ha arra valami képletet tudnátok ajánlani, hogy 420°-os kormányhoz, autónként hol és milyen értéket állítsak, hogy lineáris kormányelfordulásnál kopptól-koppig az autó kerekei is teljes mértékben elforduljanak?
    Egyébként Logtech GT-m van, szivacslabda tuninggal :DD

Új hozzászólás Aktív témák