Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz KaraDani #3875 üzenetére

    Vannak pályák amik soha nem lesznek jók az RWD-nek az FWD-vel szemben, egyszerűen azért mert ha az FWD hajtott kereke eldobódik na bumm, féktávon sok minden nem történik mert hiába csúszna le az ívről, a fékek megfogják a hátulját és akkor lehet fékkel fordulni.
    Nagy sebességnél meg tök mindegy FWD vagy RWD, mert nincs kraft ami eltolná a s'ggét a hátsókerekesnek.

    Az RWD-nek viszont ha eldobódik a hajtott kereke akkor elkönnyűl és megforog, ha visszaér az aszfaltra megtekeri az autót a forgáskülönbséggel. Ez van...egyedül a gumikezelése sokkal jobb, de ezt pont leszrják a WTCC-ben....amúgy is az FWD-nek kedveznek...naná abból gyártanak többet. :)
    Láttam évek alatt hogy nyomták a Bmw-t, egyszerű üzletpolitika ami az FIA-nál ment WTCC szabályalkotásnál..sajnos.
    Pedig nem szabad elfelejteni, hogy klasszikus versenyautó előlmotor-hátul hajtás, annál már csak a középmotor hátul, vagy összkerékhajtás jobb...

Új hozzászólás Aktív témák