Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Nemigazán van ilyesmi. Mármint vannak ugye a kompetitív mérkőzése, ami főleg PvP-ét jelent, illetve van Race, ami meg lóverseny (ezen belül 4 féle típus).
Vannak még a bizonyos időközönként induló Free Roam Eventek (amik nevükkel ellentéteben külön lobby-ban játszódnak), ahol már sokféle lehetséges van. A PvP alapú küldetéseken kívül van bennük horgászverseny, vadászverseny, kondortojás keresés, valamint a Role specifikus (negyedik szintet kell elérni az adott Role-ban és akkor nyílik meg) játszmák (kincskeresés, vonatvédés, és kettőfajta Bunty-s küldetés.
Ami talán hasonló lehet, azok a Posse Versus küldetések, amiket Free Roam-ban lehet csinálni (ezek olyanok mint a CEO challange-ek), amikben van sima PvP, meg pl horgászat, madárlövés, vagy virágszedés, vagy lóverseny.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nekem az első végigjátszásom az kb. 180 óra volt, de nagyon sokmindent is csináltam akkor a 100% eléréséhez ami így végül még kb. 10 óra volt pluszba. A maradék 4 Story achi-ból 3-at megszerzni (összes állat megfigyelése, megnyúzása, illetve a 18 medve támadás túlélése) még egy 15 óra volt.
A második végigjátszás az 54 óra volt (de ez nettó játékidő, vagyis ebben csak a folyamatos játékidő van, nem az hogy mennyit öltem bele valós időből), amiben az utolsó Story achi-t szereztem meg, illetve teljesítettem túl. Úgyhogy én úgy gondoltam, ha már megcsinálom a 70 arany medálol achi-t akkor legyen az, hogy az összes küldetést (107) megcsinálom aranyra. Mert csak...
November 16-én vittem ki végül a játékot, 17-én lett meg a 100%.
25-én végeztem ki szinte az összes Stotry achi-t és Dec 11-én az összes szinte az összes Online-t (50-es szint).
Végül január 26-án maxoltam ki a játékot (dec. és jan. között meg főleg az AC Odyssey és Elite Dangerous ment)Érdekesség, hogy ugye dec 11-én lettem Online-ban 50-es szintű, és a május 15-ei Update megérkezésekor 51-es... most meg 287-es
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Akkor még egy válasz, mert valamiért ez teljesen kiment a fejemből...
Van Póker az Online-ban. És itt természetesen egymás ellen is lehet (maximum 6 fő) játszani.Illetve valószínűleg a több Story játék is majd jön valamikor (Blackjack, Domino, Five Finger Fillet).
Illetve kicsit más módon de lehet barátra, vagy Crew tagra csatlakozni, de azt már csak akkor, ha bent vagy a játékban, és akkor is csak konkrét játékosra lehet.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Triathlete: Story mode-ban nagyon ritkán találkoztam drop-al One X-en. Nem azt mondom, hogy nem volt de végig stabilan tartotta a 30fps-t. Maximum a nagyvárosban volt random, hogy, hogy lecsökkent olyan 27-re.
Viszont az Online az más tészta. Elviekben ott is 30-as ,ock van konzolon, viszont ott befolyásolja a szerver állapota is, meg más játékos is. Pl. volt olyan, hogy vágtatok a prérin és egyszer-csak 3-4 mp-ként beakad a játék, úgy, hogy 2-3fp között megy egy nagyon rövid ideig. De ilyen nagyon ritkán van, és totál random, hogy hol vagy és mikor. A kérdés ilyen esetben, hogy kikkel vagy egy lobby-ban. Ugyanis, ha valaki nagyon laggol (legyen az Burger King-böl loppt net, vagy lagswitch miatt), akkor itt is mint GTAO-nál (konzol legalábbis) be tudja fps droppolni a szervert.
De amúgy az ilyeneket eltekintve az Online is stabil ilyen ügyben (na jó, ha 5-en lőnek rád egyszerre dinamitos nyilat akkor be tud szaggatni, de általában azt már csak félholtan látod).
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz mrgregoryan #503 üzenetére
33 Ability Card van a játékban jelenleg. Ahogy fogalmaztam korábban, kettő felé lehet őket csoportosítani alapvetően. Az egyikek az aktív kártyák, amik csak Dead Eye használata közben fejtik ki képességüket, míg a másik a passzívnak mondható csoport, amiket bár alapvetően külön nem kell aktiválni, viszont ettől függetlenül vannak követelmények, hogy mikor fejtik ki hatásukat.
4 kártyánk lehet majd maximum (1 Dead Eye és 3 passzív kártya). Az első kártyát (ami egy Dead Eye) a kötelező tuturial idején ingyen kapjuk meg,pontosabban mi választjuk ki az ezen a szinten elérhető 3 közül. Ugyanis igen, a kártyák pénzbe kerülnek, és szinthez vannak kötve. A további 3 kártyahelyeket 10-es, 20-as majd az utolsó kártyahelyet 40-es szinten kapjuk meg. A legutolsó megszerverezhető kártyát pedig 50-es szinten ulockolja a játék.
Írtam, hogy az első kivételével pénzbe kerülnek a kártyák. Nos egyrészt minden további kártya darabja 50$. viszont ezen felül minden kártya rendelkezik 3 szinttel és az alap 50$-os vásárlás csak az elsőt nyitja meg.
Minden kártya második szintjéhez össze kell szednünk 10 000 XP-ét és 350$-t, míg a harmadik szinthez ezen felül plusz 15 000 XP-ét és 500$-t.
Vagyis egy kártya teljes félhúzása 3-as szintre, legkevesebb 25 000 XP-re és 900$-ra lesz szükségünk. Igen ez azért sok pénz.
Az XP-t szerencsére nem külön kell gyűjteni hozzá, hanem amíg az adott kártya be van rakva valamelyik slot-ba, akkor az idő alatt oda is számolja a játékban elért XP-t. Viszont amint eléritek az upgrade határt, akkor onnan nem számolja többé az adott kártyára azt addig amíg nem upgrade-eled azt a kártyát. Ugyanígy a nem berakott kártyákra se számolja. Viszont mivel 40-es szint után már 4 kártya lehet bent egyszerre ezért ha ilyenkor 4 kártyánk van akkor értelemszerűek minden bent lévő kártya megkapja a szerzett XP-t.Kis magyarázat arra, hogy mi a Dead Eye. Nos, ez egy olyan képességünk a játékban amit egy gomb lenyomásával tudunk aktiválni. Story mode-ban ilyenkor bevörösödik a kép, lelassul a játék ideje (mint Max Payne-ben) és a fegyverek célzása tűpontos lesz, vagyis könnyeben tudjuk lelőni az ellenfeleket. Ráadásul ez egy fejleszthető képesség ami idővel több pluszt is ad hozzá, mint hogy meg tudod jelölni az ellenfeleket (többet is egyszerre) és akkor automatikusan oda fog löni egy animációt kísérően, vagy később arra is képes lesz, hogy megjelöli az ellenfeleken az azonnali hálát okozó szerveket (pl. szív).
Ez a képesség viszont Online-ban le van korlátozva kicsit, ugyanis a fegyverek ilyenkor nem lesznek tűpontosak (ugyan azt tudják célzásban mind Dead Eye nélkül), és az idő se lassul be. Viszont a szerveket kijelzi. Manuálisan bejelölni se tudod az ellenfeleket, kivéve ha megvan a Paint it Black nevű kártya.
És akkor végre elérkeztem a konkrét válaszhoz.
A kártyák alapvetően egy Perk rendszer, vagyis azok berakása után különböző bónusz képességeket kapunk, mint a nagyobb sebzés, pontosabb lövés, vagy a nagyobb sebzésellenállást add nekünk, és némely kártya esetén a velünk együtt lévőknek is.A jelenlegi 6 Dead Eye kártya csak akkor és addig addig fejti ki hatását amíg Dead Eye módban vagyunk (ez aktiválás után folyamatosan fogy (külön kis piktogram jelzi ezt is ahogyan az életet és stamina-t). Feltölteni ugyan úgy tonikokkal tudjuk, vagy pedig Dead Eye nélküli ölések, fejlövések töltik vissza.
A maradék 27 passzív kártya 3 kategóriába van sorolva (combat, recovery, defense), és alapvetően folyamosan fejtik ki képességüket. Már ha megvan hozzá a megfelelő követelmény. Pl. van amelyik plusz sebzést add, ha lovon vagyunk, de ló nélkül visszaáll normálra. Van amelyik dupla pisztoly, revolver esetén bonusz sebzést, védelmet és pontosságot add, de ha nem ezt használjuk akkor nem jár semmi bonusz más fegyverre. De van olyan is ami pl. Minden lövésünk után a következő lövés nagyobbat sebez, ha futunk/fedezékben vagyunk/vagy nincs nálunk max. melee fegyver (kés, balta, etc.) akkor jobban bírjuk a lövéseket. De van olyan is ami pl. a Dead Eye/életerőt tölti fel, vagy lassabban merül ha be van téve.
Ráadásul ugye ezek kombinálhatók. Pl. most van egy olyan összeállítás, ami esetén kvázi tankként (már-már God mode), tudsz végigmenni a pályán, ha közben folyamatosan nyomod a tonikokat.Úgyhogy a kártyát konkrét játékstílust tudd hozzáadni a Red Dead Online-hoz. Ami komolyan tudja befolyásolni a PvP/PvE harcokat.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #515 üzenetére
Xbox-on (One X) a jelenlegi letöltésméret 98,8GB, viszont 116,6GB-ot foglal le. Ugyanis van itt egy egy 18GB-os Reserved space nevű plusz tárterület (GTA V esetén is van, de ott csak 14GB). Ahogy utánanéztem, ez egy cache, virtuális memória szerű terület, ami azért van, hogy ha megtelik a tárhely, akkor ne legyen probléma a játék futtatása közben.
Vagyis egy biztonsági tartalék lénygében, hasonlóan mint pl. ahogy az Xbox One oprendszer is működik. Ott is lefoglal vagy 120GB-ot, viszont pl egy full OS image csak 3.6-3.8GB. a maradék azért kell, hogy bármely esetben tudjon működni a rendszer (meg ugye ide kerülnek rögzített videók és egyéb dolgok)
szTotyy: Bármikor lehet cserélni, viszont nem 2-3mp alatt. ha nagyon gyors vagy és tudod, hogy mit szeretnél beállítani akkor megvan 15mp körül, viszont közben nem látsz semmit a játékból mert egy teljesképernyős menüben vagy ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Kikerültek az első beszámolok a PC-s változatról. Ezeket, a pár órás tesztidőszak alatt tapasztaltak alapján írták. A játék egy 1T-os B SSD-én, egy Intel Core i9-9900K, 32GB RAM, és egy RTX 2080 Ti konfiguráción futott 4K/60fps mellet. Természetesen szebben nézet ki mint a One X-es változtat, de a leginkább észrevehető változás a 60fps megléte. Maga a játék ezen a tesztgépen azért látványos is volt köszönhetően azért a jobb fény és köd effekteknek, a magasabbak minőségű textúráknak, és a megnövelt draw distance-nek (vagyis a messze lévő objektumok is sokkal élesebbek). A grafikai beállításokat elég aprólékosan tudjuk majd beállítani. Vagyis sok lehetőségünk lesz testreszabni a játék teljesítményét.
A sok apró újdonság mellet (bonusz fegyverek, mellékküldetések) egy nagy újdonság van a PC-n, pedig a teljes értékű Photo Mode (olyan mint minden más open world játékban is van, vagyis egy free camera), aminek rengeteg beállítási lehetősége van. Mikor rákérdeztek arra, hogy ezt és a többi PC-vel érkező apróságot (plusz fegyver, mellékküldetés, skin) megkapják-e majd a konzolos kiadások, a válasz az volt, hogy erről jelenleg még nem nyilatkozhatnak.
Bár a játék egy RTX kártyán futott, de a Red Red Redemption 2 nem támogatja a valósidejű sugárkövetéses eljárásokat (ray tracing). Hogy ez a funkció később bekerül-e a játékban, arra az volt a válsz, hogy jelenleg ez nem szerepel a prioritásaik között).
Illetve azt is elmondták, hogy a már meglévő Red Dead Online-os profilunkat nem hozhatjuk át, az ott megszerzett extra dolgainkat nem kapjuk meg a PC-s kiadásban (kérdéses, hogy a Grand Theft Auto Online-ban megszerzett extrákat megadja-e???), vagyis mindenki nulláról kel majd útra, az online vadnyugaton.
A módtámogatásról annyit írtak, hogy ugyan az az elv lesz érvényes, mint Grand Theft Auto Online-ban, vagyis a nem kereskedelmi célú, csak a egyjátékos részben használható módokat nem bántják. Az Online rész módolását viszont ugyan-úgy büntetni fogják.
Természetesen a játék teljesen jók irányítható majd billentyűzettel/egérrel és kontrollerrel is, és bármikor válthatunk ezek között.
Kérdés, hogy megmarad-e az ami konzolon, hogy teljesen mindegy, hogy milyen célzásrásegítést használunk, mindenki ugyan abban a lobby-ban játszik, vagyis nincsenek különszedve a lobby-k mint Grand Theft Auto Online-ban (lényegében egy lobby van)
Amúgy az Online része egy az egyben megegyezik majd a konzolos kiadással, vagyis a PC-s induláskor a Frontier Pursuits-al felturbózott Online-t kapja meg mindenki. Cross-Play nem lesz!Továbbá: Valószínűleg a Steam-es megjelenéssel egy időben érkezik majd a Director Mode is játékba...
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Dr. Akula #596 üzenetére
Nem lesznek fizikai kiadások. Maximum letöltő kódot fognak árulni hozzá.
A célzásrásegítést pedig csak azért írtam, mert lehet valakinek gondot okozhat, hogy gyárilag van benne ilyen. GTAO esetén ügye a aim szerint válogatja szét a játékosokat. Itt egybe van mindenki, és ezért a free aim játékosok hisztiznek is folyamatosan (pedig ha jó vagy kontrolleres free aim-ben akkor hatalmas előnyöd van konzolon.
Amúgy mindenkinek lesz egyfajta minimális aim, ugyanis amikor csípőből lösz, akkor itt még free aim esetén is rántja a célpontra. Már ha a célpont veled szemben egy ~60°-on belül van.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz korte019 #602 üzenetére
Ezért panaszkodnak sokan RDO-ban is, hogy egyben van a társaság, és hogy az aim csalás az online játékban. Úgyhogy szerintük vagy az legyen, hogy külön lobby a free aim-et használóknak, vagy tiltsák be az aim-ot az Online-ban (reddit és gtaforums kommentjei alapján).
Én viszont azt tapasztalom (ahogy már írtam), hogy a legtöbb free aim-ben játszó játékos (ugye még mindig konzolról beszélek), simán előnyben vannak PvP-ben azokkal szemben akik valamilyen célzásrásegítést használnak. Általában ha egy RDO-s PvP meccsben 10-20-as K/D arányt hozz egy játékos akkor nagy eséllyel free aim-ben játszik (esetleg megtámogatva valamilyen bill/egér átalakítóval).
Ugyanis itt RDO-ba sokkal többet számít egy PvP csatában a megfelelő Abilty kártyák és tonikok használata, mint hogy ki milyen aim-ban játszik.Plusz ugye itt az aim assist kettő féle lehet.
A Wide az alapbeállítás, és ez a klasszikusnak mondható rásegítés, vagyis a célzás lenyomásakor ráugrik az ellenfélre vagy élőlényre, és amíg nyomva tartod addig követi is. minden esetben az adott célpont kvázi közepére megy rá a célkereszt, és neked onnan manuálisan kell pl. fejre irányítani. NPC-k esetén elég felfelé pöccinteni a kontrollert és már fejre is vitted. Játékos esetén viszont manuálisan kell odanavigálni.
A testre mért lövésből itt sok kell egy ellenfélbe, játékosba, míg értelemszerűen a fejlövés szinte minden esetben azonnal halálos. De ahogy írtam, nincs olyan lenyomod és fejlövés. Vagyis ügyesnek kell lenned az analóg karok irányításban itt is. Ennek amúgy lehet állítani az érzékenységét, és maximumon tényleg az van, hogy még a hátad mögött lévőt is befogja. Kisebb értéken persze csak a szemben lévőket.A másik aim opció a Narrow, ahol neked manuálisan kell rácélozni a játékos közvetlen közelre, és ilyenkor a célzás lenyomásakor a test közepére húzza a célkeresztet, de nem tartja ott teljesen automatikusan, vagyis neked pl. a futó embert követni kell az analóggal, hogy rajta maradjon a célzás. Vagyis itt a Wide-al szemben, nem full mágnesen a rendszer, hanem csak nagyon minimálisan segít a célzásban neked.
Illetve ugye ott a free aim ahol célzásban nincs segítség, max. ha csípőből lösz. Ettöl függetlenül viszont elképzelhető hogy magát a célzásban szabad kezet kapsz, de a lövedéknek van aim-ja. Ugyanis sokszor előfordult, hogy szerintem mellé lőttem a célpontnak (pl. egy fél fejjel), de mégis eltalálta. Viszont ezt csak online-ban tapasztaltam, és ott simán benne van a szinkronizációs hiba, lagg.
Amúgy én Wide-ban játszok a legtöbbször (de az minimumra van véve),mert főleg PvE játékos vagyok és sajnos itt is pofátlanul csalnak az NPC-k (vagy pedig az utolsó mexicói bandita is mesterlövés képzést kapott )Amúgy ha pl. bokorban vagytok elbújva akkor nincs assited aim. se neked, se aki téged lőne. Illetve bokor, magas fű, vagy sátor esetén (de még ha egy fa lombja is van az útban, akkor a lövedékek ereje drasztikusan lecsökken, és eltérül kicsit . Valamint esőben, ködben is csökken a fegyverek pontossága kicsit (plusz ilyenkor gyorsabban kopnak)
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nos ahogy nézem összegezve a legtöbb most kijött tesztet, az van, hogy az a konfiguráció amin tesztelek a játékot (1TB SSD, Intel Core i9-9900K 5GHz, 32GB RAM, RTX 2080 Ti) nem Ultrában futott hanem egy vegyes opciók mellet, ahol volt mindenféle beállítás a Ultrától a Low-ig (és még egy kettő Off is). Így volt meg a 60fps ami még is se volt 100%-osan stabil. Ezen a gépen ha minden Ultra-ra kapcsoltak akkor ~30 fps körüli sebességet produkált.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Igen, én is néztem mikor amikor írták, hogy a német GameStar ránézett a beállításokra is és ezt tapasztalták. Amúgy még így "High" beállítások mellett is nagyon jól néz ki. (mondjuk ezen a gépen persze, hogy jól néz ki, hiszen csak a VGA kb. háromszor annyi mint egy One X ).
Amúgy egy kis érdekesség, amit már régen észrevettem: alapvető a legtöbb vegetációval interakcióba lép a karakterünk, lövünk és világ tárgyai tárgyak (lehajlik a bokor, a fű, akisebb faágak), viszont van, hogy a kamera is lenyomja a füvet.
Mondjuk láttam már olyat is, hogy látszódott a tps kamera árnyéka is (másnál).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz VincentVG #621 üzenetére
Az első fejezet is ugyanúgy Open World, csak maga a Story kötött még ott, így nem igazán lehet össze vissza menni. De a Chapter 1 alatt is olyan helyen vagy ahová bármikor vissza tudsz menni (mert ugyan olyan része az egész térképnek).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz VincentVG #623 üzenetére
Maga a játék úgy kezdődik, hogy (ez nem igazán Spoiler, de akit zavar az ne olvasson tovább...)
csapatunk menekül a rendfenetartó erők elöl, egy balul sikerült bankrablás után. Ezért felmennek a havas hegyekben ahol éppen az évszázad egyik legnagyobb hóvihara tombol éppen. Lényegében az egész első fejezett itt fog játszódni. Itt konzolon is baromi látványos az egész a hóval, hóviharral és a rajta átszűrődő különböző fényekkel. Vagyis effektből már itt nem lesz hiány. Később persze, miután kinyílt a világ, lényegében bárhová el tudunk menni (kivéve a RDR1-es térképrészre, mert hivatalosan az csak a játék vége után nyílik meg.Amúgy maga ez a világ nem nagyon hasonlítható a GTA V-höz, mert itt alapvetően van kettő nagyobbacska város, több kisebb település, és ennyi az ember alkotta rész. A többi, az a vadon ami a havas, néha hóviharos hegyekből, a buja zöldellő hegyvidéki erdős részből, a kopár félsivatagos puszta, a hatalmas dimbes-dombos prérin át egészen a ködös fullasztó mocsarakig terjed. Illetve lesz majd karibi dzsungel rész is
. Vagyis bár itt az épületek meg a forgalom nem terheli le a rendszert de azért a táj le fogja majd tudni."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Tábornak van "védeleme". Ami lényegében egy fehér zászló, és ha felnvan húzva akkor nem tudnak bántani a játékosok, de te se tudsz más játékost amíg bent vagy a tábor területén. NPC-ket, állatokat a tábor területéről is tudsz lőni.
Vadállatok se tudnak támadni, ugyanis ha a tábor közelébe érnek inkább visszafordulnak.
Viszont a tábor védelemnek van egy cooldown ideje. Vagyis ha bekapcsoltad akkor 30mp-ig nem tudod kikapcsolni és persze fordítva is így van. Egy kivétel van, ha megtámadsz egy másik játékost, mert akkor egyből kikapcsol. Vagyis nem lehet azt játszani, hogy lelősz valakit, és bemenekülsz a védett táborba. Illetve küldetések alatt is kikapcsol a védelem.
Amúgy alapértelmezetten mindig aktív a tábor védelem
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Ez nem igazán PS. Inkább jól megrendezett jelenetek. Megfelelően beállított fény árnyék hatás, megfelelő időben és időjárás mellet elkészítette képek (ami a legtöbb esetben a ködös, párás effekttel társul). Félreértések elkerülése véget, a játék így is ki fog majd tudni nézni, ha összeállnak hozzá ezek a dolgok. Meg persze ha megfelelő gép is van alatta De még ha az sincs akkor is durva a látvány amit add (főleg művészileg maga a táj felépítése).
Ja és gondolom supersampling is lehet rajta (vagyis maga a képeket 8K-ban renderelte ki a játék, de azt már csak 4K-ban jelenítette meg (amiben a képek készültek).Illetve még ezekhez a képekhez hozzájön, hogy a beépített Photo Mode (amivel készülhetett) kicsit csal (ahogy a GTA V-ös Director Mode is). Ugyanis ilyenkor sokkal jobb, magasabb felbontású lesz a képen lévő tartalom, mintha csak simán Open Wolrd-ben lennénk. Legegyszerűbb példa, nézzétek meg pl. a GTA V átvezetői, majd utána ugyan azt a helyszínt (és a karaktert) Open World-ben. Ugyanis a Rockstar játékoknak az átvezetői valós időben kerülnek kiszámolásra. Viszont mivel az egy rögzizitett eseménysor, így abban nagyobb lehet a grafika minősége.
RDR-nél is így van, hogy átvezetőben pl a karaktermodellek nagyon jól néznek ki, de ha azon kívül azért látni a különbséget. És itt is jobban néz ki a Sztori része a játéknak mint az Online része.
Ezért mondom, hogy az ilyen képeket a korábban kiadott hivatalos képekkel kell összehasonlítani (ahogy a videókat is).
De amúgy kérdés: holnapután ki, hogy kezdi a játékot? Sztori mode, vagy egyből Online?
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Én ugye csak konzolos start-ot tudom felhozni, ami igazából nem annyira mérvadó ugyanis azt egy 4 nap alatt több lépcsőben nyitották meg a játékosoknak (előbb az Ultimate-es tulajok játszhattak vele, utána azok akik a megjelenés napján, utána az első héten játszok, és végül mindenikek meg lett). És igazából szervergondokra nem igazán emlékszem. Legalábbis nem nem igazán volt olyan mint anno a GTA Online indulása idején.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
2013 óta konzolon vagyok. És ott az első játékom volt a RDR1, amit kimaxoltam többször is, és számomra az előző generáció legjobb játéka (meg az egyik legjobb játék a Half-Life 2 és Portal 2 mellett).
Függetlenül attól, hogy számomra a modern világban és a jövőben játszódó történetek, játékok jobban bejönnek (ezért se fejeztem be mind a mai napig a Witcher 3-at, pedig az is egy zseniális játék). Én most a definitív kiadással úgy vagyok, hogy megvárom a nextGen kiadást (vagyis én is várok majd még egy évet ).Én amúgy azt mondom, hogy a sztorija jó, még a lovaglás is ami általában csak 5-6 perc max. (legalábbis települések közt kényelmes tempóban, mert a küldetések alatt sok a scriptelt jelenet ami megköti a mozgás szabadságát.
Viszont nekem az egy sztorija jobban bejött, hiába egyszerűbb a dramaturgia. Viszont így, hogy jól ismerem az előző részt, sok dolog jobban mutatott a kettőben, illetve meg lett magyarázva, mégha Rockstar módon is."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #649 üzenetére
Szöveges ingame chat a konzolos kiadásban nincs. A ingame voice chat az még csak egy bizonyos távolságon belül működik (ahogyan a többi játékost is csak egy távolságon belül látjuk a térképen) Kivétel persze ha posse-ban vagyunk.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
-
-
negyven2
veterán
Nem hivatalos a dolog, de elviekben a játék Globális Launch-al indul majd holnap GMT+1-kor, ami Magyarországon November 5. 14:00.
Amiben van igazság, ugyanis konzolokon is mindig ekkor jöttek az upadte-ek (ami ugye GTAO eseten csütörtök 11-óra).#688 ron8: Magának a játéknak a szövegkörnyezete kb. 2 000 oldal hosszú, vagyis lenne mit fordítani (pl. eleve szinte minden NPC-vel tudunk pár mondatott beszélni a sztoriban, de igaz ezek egy része ugyan az a szöveg). Amúgy még pár érdekesség, hogy pl. 300 000 különböző animáció található a RDR2-ben, 1 200 embert vett részt a játék Motion Capture részében akikből 700-nak saját szövege is van (az 500 000 sornyi szövegböl!
#699 CactuS: A TheVR-ban ne vitték végig a sztorit, plusz ők az un. rossz befejeződéssel zárták a játékot. Van még egy "jó", meg rosszabb is, de igazából nem sokat változtat, hogy melyiket kapod meg (ez alapvetően a saját moralitásodtól függ, hogy hogy végződik). A játékban lévő lovak meg valószínűleg Peter Griffin r*tardált lováról mintázták, mert rengetegszer csinál hülyeséget (pl. max. sebességgel telibetalálja a környék egyetlen fáját, vagy megbotlik egy ököl nagyságú közben, egymás után többször is
#705 pandras83: Nem, a Special/Ultimate extráit csak ezekben a kiadásokban érhető el! Utólagos Upgradre nincs lehetőség (legalábbis konzolon az elmúlt egy évben max. akkor letehet ha megvetted újra a játékot újra)
#707 pendre54: Igazából a játék mindig mutatja, hogy hova kell menni és mit kell csinálni, maximum a sztorit nem fogod érteni, de erre jók a YouTube videók.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz NagyonTitok #731 üzenetére
konzolos kiadáshoz ma jött egy 3GB-os fix, de ez valószínűleg nem befolyásolja a PC-s kiadást.
CactuS Igen a játék végét az határozza meg, hogy
hogyan viselkedsz a játékban, és ez alapján van vagy a fejlövés és farkas (rossz bácsi voltál), vagy a napfelkeltében lévő, szarvasos békés eltávozás (kedves és segítőkész voltál mindenkihez, plusz megcsináltál egy kettő csak ilyenkor elérhető mellékküldetést). Illetve van a harmadik, amikor önző vagy és csak a pénz érdekel (pedig tudod, hogy ugyis meghalsz...). Ezek alapján változik kicsit az, hogy hogyan emlékezek majd meg rólad az epilógusban az ismerősök) gyimger: Ezért is írtam, hogy nem hivatalosa, de az Update-ek ekkor jönnek. Amúgy pl. Új-Zélandon, Ausztráliában is már 0-ra elmúlt (ötödike van) és ott se indult el, illetve amikor nálunk éjfél lesz az az USA-ban még csak este 6ET.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Amúgy ha már RDR1 (2010), azért durva, hogy One X-en mit kihoztak belőle az Enhanced One X kiadással (aminél igazából a játékba nem nyúltak bele, hanem a One X hardvere és a BC megoldásainak hála néz ki így.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nyugodtan lehetsz,
. Amúgy én valamiért a játékok döntő többségében nem tudok gonosz lenni, mert a legtöbbnél a gonosz egyenlő a bunkó taplóval.mert azon kívül amiket leírtam igazából nem változtat semmit (kivéve azt a pár mellék küldetést nem éred el, mert negatív a honor szinted) "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Ja, azt én is szoktam, de itt igazából a játékbeli döntéseknél nem szeretem a negatív dolgokat csinálni (bár azért van olyan eset amikor nyugodtan lehet. Amúgy nyugodtan lemészárolhatód a fél térképet, hogy ha utána visszaviszed pozitívba a honor-od szintjét. Megemlíteni megemlítik majd, hogy nem szívesen látnak itt amiért kiirtatod pl. Valentine-t de ennyiben ki is merül az egész.
De online-ban rendszeresen csinálom azt, hogy segítek a rendőrségnek néha új tagokat toborozni. Mármint, hogy muszáj lesz nekik toborozni, különbem elfogynak .
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nos, akkor ez már hivatalos, hogy akiknek van Twitch Prime előfizetésük, azoknak ingyenes lesz a Bounty Hunter Role, plusz ha a 11-ig játszotok az Online-al akkor 100$-árt és egy kincses térképel lesztek gazdagabbak
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
A Bounty Hunter Role fejlődik a leglassabb abban. Mind XP szinten, mind pénzügyileg. Ráadásul ezt a legnehezebb egyedül csinálni (főleg az elején, ha többen vannak (ugyanis lehet egyszerre 1, 2, 4 vagy 6 célpont is).
Valamint ha elérhető lesz a RDO battle pass rendszere (Outlaw Pass) és előre tudod, hogy nagyon sok időt fogtok belerakni az Online-ba, akkor azt is érdemes megvenni, vagy max 18-án megvenni ha lesz rá 35 aranyunk és megvan benne a 70-es szint, mert akkor visszajár az arany és mellé még sok minden más is
pendre54: a Red Dead Revolver (aka. az első rész) főhőse Red Harlow aki a halott apja Revolverével áll bosszút. Vagyis a Red rész itt valószínűleg ide utal vissza. Vagyis ezt nem szó szerint kell fordítani hanem egy ilyen összetett értelmezés lehet (van) mögötte.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Egyszerre egy Bounty Hunter küldetést lehet felvenni aminek lehet több célpontja. Erre írtam az 1, 2, 4, 6-ot. Bár általában a 4 és 6 célpontos az már magasabb szintű (vagyis el kell érni azt a Role-on belül).
Ráadásul amint felveszitek a küldetést, indul is az, azonnal, időre!
Amúgy kezdéshez inkább ugorjatok neki a Online Sztori küldetésnek (első teljesítésére nagyon sok pénzt add mindegyik), akinek az első küldetése a tutorial maga.
CactuS: 35 arany (minden előrendelő minimum 50 arannyal kezd). Az arany in-game is megszerezhető, de ezt lehet venni is,mint prémium valuta. Vagyis is is-is.
Viszont a mostani Outlaw Pass November 18-án véget ér.
Amúgy ez igazából a játékon belüli Club Reward premium része, vagyis magát a rendszert előre tudod unlock-olni (70 szint, szintenként 1000 Xp), és a "free" battle pass-ban is járnak dolgok.[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz NagyonTitok #821 üzenetére
Minden Tőle 15 aranyba kerül!
A Bounty Hunter akkor ingyenes, ha rendelkezünk Twitch Prime-al.
A Collector akkor, ha összeszedtük az 54 kártyát. Ez majd kiderül, hogy így lesz PC-n is.
A Trader PS4-en volt ingyenes a Update után 30 napig.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Triathlete #833 üzenetére
A női karakterek fizikailag kisebbek mint a férfi karakterek (alacsonyabbak is). De ők. ugye lehet kövér télapó férfi karakter is, mert itt már meg lehet adni, hogy milyen legyen a karakterünk testalkata
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Black_Sheep #839 üzenetére
Social Club x Twitch Prime Benefits
Itt végigvezet téged az egészen folyamaton.
A Twitch Prime mellé jár az Amazon Prime Video szolgáltatása is és fordítva (ez az első 6 hónapban havi 2.99€ utána 5.99€). Természetesen a trial megrendelése után le is mondhatod a megújítást, akkor is megkapod. viszont az összekapcsolás után lehet nem biztos, hogy azonnal jár az ingyenes Bounty Hunter, mert hivatalosan 72 óra az átfutási idő.
Ezt is, mint minden másik Role, kvázi egy adott helyen meg kell majd venni, csak ha van ilyen előfizetésed akkor 0 aranyba fog ez kerülni 15 helyett."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Nekem a Prime Video miatt eleve nem került plusz költségbe, így használom ezt, és amiket még (ugyanis nem csak a Bounty Hunter-t adja ingyen, hanem korábban mást is adott és majd később add plusz dolgokat ide is, GTAO-ba is meg sok játékhoz is. Annyiból megéri, hogy bár most sztorizni szeretnél de lehet nem sokáig lesz ez az akció és utána fizetős lesz ez a Role (15 arany).
Amúgy igen ez csak Online-ban add plusz dolgokat."Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz Black_Sheep #844 üzenetére
Mindegyik Role-nál jelzi majd a térkép, hogy hova kell menni és mit kell csinálni. De a főmenüben az Online résznél egyből oda is tudsz menni. Amúgy egy Rhodes nevű településen indul, lehet megvenni a Bounty Hunter engedélyt .
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Élvezetes és problémamentes játékot kívánok mindenkinek a Red Dead Redemption 2-höz és a Red Dead Online-hoz!
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz NagyonTitok #929 üzenetére
Bárkivel össze tudsz futni, viszont itt csak egy bizonyos távolságon belül látható, hogy ki van a térképen (kb. maximum 200m-en belül lévőket jelzi a térkép. Olyan passzív mód mint GTA-ban nincs. Helyette van a defensive Mode amiben nyugodtan csinálhatsz bármit ami nem PvP. Viszont ugyan úgy le tudnak lőni, bár amikor rádcéloznak akkor jelzi nekik egy pajzs, hogy nem szeretnél harcolni. Ha esetleg mégis megölnek, meglönek akkor te vissza tudsz támadni anélkül (tűz vörös lesz ilyenkor a támadó jele), hogy kivenne defensive mode-ból (RDO-s passive). Ugye a másik előny PC-n nagyon nem játszik, mert konzolon ha defensive-be vagy akkor nem fog be az assisted aim, de te se tudsz más játékost befogni...
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
válasz NagyonTitok #938 üzenetére
Nem tudnak meg meglasszózni defensive-be. De amúgy igen itt sebezhető vagy, nem úgy mint GTA-ban, viszont ott a parley Amit akkor ajánl fel amikor megöl valaki téged és akkor 10 percig nem tudnak bántani (te se őt).
A defensive mode annyiban jobb, hogy itt ugyan úgy tudsz lőni meg mindent mint amikor nem vagy "passzív módban"
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
Reddit-es összefoglaló az Online-ról.
Ahogyan nézem nem mindenben 100%-os, illetve vannak benne elavult infók is, de kb. indulásnak jó.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
negyven2
veterán
A három fegyvert a fegyverboltan, a lovat és a nyerget az istállóban, az outfiteket a ruhaboltban, vagy ahol nincs ott a vegyesboltban... a nálatok lévő katalógusban. Természetesen a tutorial-t meg kell csinálni
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Építő/felújító topik
- NBA és kosárlabda topic
- Gyúrósok ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Ukrajnai háború
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED