Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Plata

    félisten

    válasz MolGabi #16151 üzenetére

    Hát engem egyik sem fog lázba hozni.
    RDR Online úgyis halott jelenleg.
    Sztori meg nem volt rossz,de nem is fogott meg túlságosan.
    A világa az biztos hogy szép és gyönyörűen ki lett dolgozva.
    Ezért lett volna jó ha Online normális.
    Egyébként sztorit nem is vittem még végig,a negyedik fejezetben vagyok vele.De mostanában nincs túl sok kedvem tovább vinni,mert akkora böszmeségek voltak benne hogy na. :B
    Nem akartam csúnyaszót írni ezért maradt ez. :D

    [ Szerkesztve ]

  • negyven2

    veterán

    válasz MolGabi #16151 üzenetére

    Az, hogy elmentek alapemberek a cégtől még nem jelent semmit. A legtöbbjük a kezdetek óta ott voltak, és igazából amit el akartak érni azt elérték.

    Leslie Benzies részben nézeteltérések miatt hagyta el a Rockstar-t. Lényegében még jobban Online központúra szerette volna a következő GTA részeket, és a Rockstar jövőbeli projectjeit (állítólag ő volt az aki beáldozta a GTA V sztori DLC-jét is, mert inkább az abban lévő dolgokat az Online szerette volna látni).

    Ugye a 2016 óta fejlesztés alatt lévő az, Unreal Engine 5-re épülő, "Everywhere" című játéka is Online központú lesz. A hivatalos leírása ugye ez: "Open world AAA game with a multiplayer experience incorporating a multi-chapter epic narrative, user-generated content through a ‘virtual sandbox’ where players can create their own worlds, and deep social and streaming integrations", vagy ahogy Leslie fogalmazott: "real life Ready Player One".

    Dan Houser esetén konkrét okot nem tudunk, de amit lehet tudni, az alapján nyugodtabb környezetre vágyott (a RDR2 fejlesztésének a vége felé azért a 100 órás munkahét valószínűleg betett neki. Ugye a GTA csapatott 2016-ban hagyta ott, és az RDR2 után is elmenet egy 6 hónapos szabadságra.

    Lazlow Jones főleg személyes okokból ment el, és más területen próbálja ki magát. A Netflix-nek és a Disney-nek fog tartalmat gyártani.

    De ahogy kezdtem, azért leírom megint. A legtöbb nagyobb név aki elhagyta a Rockstart már közel 20 éve volt ott folyamatosan vezető pozíciókban. És nem biztos, hogy azért mentek el, mert a Take Two elüldözte volna őket, ugyanis a Rockstar Games azért egy kvázi önálló cég a TakeTwo-n belül (a játékaikat is saját maguk adják ki).
    Viszont manapság azért egy un. Rockstar kaliberű játék fejlesztése lassan úgy tűnik, hogy közel 10 év is lehet (egy RDR2 esetén is látni, hogy mit belepakoltak a 8 évnyi fejlesztés alatt). Igazából a hosszú fejlesztési idő iparági standard lett, de a Rockstar a már-már mániákus perfekcionizmusának köszönhetően, még azokat is felülmúlja. Ezért a nagy öregek inkább kevésbé megterhelő munkák után néznek (Dan is egy kisebb volumenű indie szerű csapatott csinált).

    És ott van még az is, ami pl. egy Naughty Dog-nál figyelhető meg, hogy a cég alapítói közül már szinte senki sincs ott. Vagyis egész egyszerűen a sztár producerek, fejlesztők nem égetik ki magukat, hanem kvázi a csúcson haddják abba, és mellette megfelelően kinevelik az utódokat (lásd Neil Druckmann).
    Sajnos a Rockstar-ba ilyen szinten nem látunk bele, de simán lehet, hogy ott is ez a terv, van jelen van ez.

    Az meg, hogy xyz fejlesztő aki dolgozott a GTA V/RDR2-n átmegy másik céghez az nem jelent alapvetően semmit, hiszen ezek kvázi alapvetően is szabadúszó fejlesztők, akiket csak adott project/projectekhez vesznek fel. Vagyis ha kész van a munkájuk (akár úgy is, hogy a játék még nincs), akkor mennek tovább.

    [ Szerkesztve ]

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák