Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Ez már számtalanszor ki lett tárgyalva, hogy a RDO, az a next GTA és a COVID közös áldozata lett sajnos. Nem pénz kérdése, hanem humán erőforrás. És nem csak ez, hanem a többi is (RDR/GTA IV/MC L.A.) remaster/remake.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
válasz Anulu79 #16905 üzenetére
A karakter kinézetét meg lehet változtatni törlés nélkül is (a nemét nem). Ez vagy $400-ba, vagy 10 aranyba kerül!
Ha törlöd a karaktered, akkor csak az el nem költött $RDO és az árnyas marad meg!
Úgyhogy ha csak a karakter kinézet szeretnéd megváltoztatni (mert pl. esztétikai kihívásokkal küszködik ///bűnronda ) akkor azt a Free Roam menüben az Online Options-ben lévő Change Appearance menüpontal tudod megtenni (fizetni majd csak végén kell, ha kész vagy az átalakítással!
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16938 üzenetére
Igazából akkorát nem téved, mert technikai értelemben RDO-ban Solo lobby, csak a meghatározott küldetések estében van lehetőség. A többi metódus (hálózati alapú babrálás/PC exe file ideigenes felfüggesztése), nem csinál valós Solo lobby-t, hanem csak egy un. broken lobby-t. Ami bár Solo-nak tűnik és úgy is viselkedik, de a játék network részének a felépítse miatt csak kihasználsz egy olyan funkciót, amit akkor kapsz, ha valami gond van a játékkal. És szemben a GTAO-val, itt játék mindenáron megpróbál majd neked szerver összevonást csinálni. Ami jobb esetben csak 10-20 mp kellemetlenséget okoz, de rosszabb esetben eladást/free roam küldés bukást is okozhat.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #16957 üzenetére
Már kint van, úgy hívják, hogy Red Dead Redemption II!
RDR: Read Dead Revolver (2004)
RDR2: Red Dead Redemption (2010)
RDR3: Red Dead Redemption II (2018)Már ha belsős kódnévre gondolsz RDR3 alatt
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #16959 üzenetére
A GTA V se nagyon, mert egy ideje nagynak reklámozott, de valójában elég gyengécske frissítéseket kapunk.
És nem, nem azért, mert a prevgen-t is támogatni kell. Tudom, hogy neked egy ilyen berögződés, de a jelenlegi játékfejlesztésben már nehezen állja meg a helyét az a kijelentés, hogy visszafogja a jelen generációt/PC-t. Ugyanis a fejlesztések úgy működnek, hogy megcsinálják az aktuális generációra, majd onnan elkezdik visszabutítani a régi rendszerekhez.Csak ugye itt jön be a képbe, hogy a fejlesztőknek ez egyrészt plusz idő. Másrészt meg ott van az is, hogy mennyit akarnak beáldozni az elképzelésükből (vagyis mennyi élvezet lesz egy 0-ra butított kiadásban, megéri-e kiadni azt így).
Van egy olyan érzésem, hogy a következő GTA/RDR is működhetne One/PS4-en, de ott nagyon sokmindet kellene feláldozni ehhez (és megint leírom, hogy mindezt úgy, hogy a játékot az aktuális generációhoz tervezik. Persze van a pont amikor már nem lehet mindent lebutítani a prevgen kiadásban, de jelenleg még nem tartunk ott.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16961 üzenetére
Közel 4,54 év alatt 53 millió példányban kelt el eddig úgy, hogy az elmúlt 1,5 évben átlagban már 3+ millió példányban kelt el negyedévente. Előtte a megjelenési időszakokat leszámítva 3 havonta ment el belőle olyan 1 millió példány. Emellett az aktív Online játékosok száma is úgy 10%-al növekszik minden negyedévben.
Természetesen GTA-ból még mindig többet adnak el, és még mindig magasabb az aktív játékosok száma. Viszont abból 9,5 év alatt eladtak 180+ milliót!
De ugye ők leírták, hogy miért kellet dobni az aktív támogatását a RDO-nak. Egész egyszerűen azért, mert nincs rá elég emberük, hogy mind a kettő Online játékot legalább egyformán támogassák (utóbbi GTAO update-ek is elég karcsúak, gyengék). Illetve akit csak lehet azt a következő GTA fejlesztésre raknak át. De ahogy lehet hallani iparági pletykákat, még ez is kevés. Ezért is van, lesz az, hogy a következő GTA a tervezettnél kisebb scope-ot kap majd megjelenéskor, mint tervezték, és majd később rakják majd vissza azokat (mindezt azért, hogy azért a legkésőbb 2025-ben ki tudjon jönni.
Hogy utána mi lesz? Még nem tudni, de valószínűleg jöhet egy újabb Red Dead játék, hiszen a GTA után az a legnépszerűbb franchise-uk!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Nagymedve11 #16963 üzenetére
Jelenleg ott tart az AAA+ játékipar, hogy egy játék fejlesztési ideje minimum 5 év (és ebben csak a production time van benne, tehát a tényleges fejlesztés). Egy Rockstar szintű maximalista cég esetén, ez viszont akár 10 év is lehet simán (a következő GTA-t 2015-től kezdték el ténylegesen fejleszteni, de full production-be csak az RDR2 után lépett. Mindezt úgy, hogy a ~2000 fős Rockstar-nál szinte mindenki ezen dolgozik. És az eredeti terveket bár nem tudják tartani, de a tervek szerint 2025. március 31-ig ki szeretnék adni. Szerencsére amint közeledik a megjelenés, úgy egyre több ember szabadul majd fel.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #16977 üzenetére
Te a jövőbeni Arkane (de menjünk kicsit távolabb, és ez alapján a Microsoft) játékokat a Redfall alapján fogod megítélni, hiszen az is sz*r lett sok szempontból? Ha igen, akkor viszont nem értem, hogy miért várod az új TDU-t, hiszen az azt fejlesztő csapatnak semmi köze nincs az eredti TDU-hoz, csak megvették a nevet. És még ott van az is, hogy az eddigi játékaik eléggé felemásak voltak (inkább voltak rosszak, mint jók).
A "Grove Street Games" egy kis csapat. A LinkedIn profiluk alapján jelenleg 24 dolgoznak ott!. A GTA Trilogy esetében az egyik legnagyobb gond, az volt, hogy ott engine-t váltott a játék. Amiben sok a buktató. De a főbb gond az volt, hogy valószínűleg a Take-Two siettette őket a kiadással (nem volt elég idejük).
És bár a korábbi Rockstar Games-es mobil portok esetén is érték őket kritikák, de nem tudhatjuk, hogy ott mennyi időt kaptak rá.
Illetve ők csinálták az Ark: Ultimate Survivor Edition Switch kiadását is, ami viszont mint port, nagyon jól sikerült (az, hogy maga a játék mint játék milyen az nem rajtuk állt). Illetve Studio Wildcard közösen csinálják a második részt.
Btw. anno amikor kijött a Trilogy, a bugok és optimalizáció és kinézett mellet az egyik fő kritika az volt, hogy elavult volt a játék mechanika benne.
De, hogy egy konkrétan válaszoljak is, RDR esetében egy remake/remaster sokkal egyszerűbb, hiszen az a jelenleg is használt motort, a RAGE-et használja. Illetve azért a játéktér egy jó része már ott van az RDR2-ben készen.
Illetve a korhatár besorolásból az is kiderül, hogy a játékban lévő az erőszak, vér mellet még csonkolás is van, ami az eredeti 2010-es kiadásban nem volt. Ott lényegében csak a legerőszakosabb esetben (robbanás, agyúlövés, vonattal való találkozás) is csak egy vérfelhő volt.
Csonkolás az RDR2-ben jött be, tehát (ahogy a korábbi pletykák alapján hallani lehettet), ez a kiadás már minimum az RDR2-ben lévő RAGE-et használja majd.
Illetve amit az Xbox topicba is írtam. Tegnap az aktuális havi RDO event (Moonshiner), korábbi július 3-án lejáratát megtolta egy héttel, és már július 10-én fog lejárni. Ezt korábban nem igazán tette meg RDO esetén (amióta ilyen havi event-ek vannak), és a spekulációk szerint (ha jön a remaster) ezt azért tették meg, hogy az új RDO event bejelentése (amit július 4-én tettek volna) ne vegye el a fókuszt a RDR remaster/remake bejelentéséről.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Anulu79 #16979 üzenetére
Bizonyos értelemben igen, de valójában nem. Ugye a játék Xbox platformon kapott egy emulátor általi javítást. Ami gyakorlatilag annyit jelent, hogy az RDR belső felbontását, a korábbi 720p-ről, One X és Series X esetén 2016p-re, míg Series S esetén 1440p-re emelték fel. Illetve Series konzolokon még 16x Anisotropic textúra szűrést is! De magához a játékhoz nem nyúltak. Vagyis az továbbra is 30fps-el fut, a grafikán max a textúra szűrés javít valamit, de egyébként az is maradat ugyan akkora felbontású.
Ez viszont elviekben egy remaster/remake között lesz. Vagyis valószínűleg kap új grafikus motort, meg irányítást és kb. ennyi.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #16984 üzenetére
Akkor még egyszer. GTA Trilogy esetében, nem a játék lett rossz, hanem port minősége. Az általad felsorolt játékok esetében viszont maga játék is. Ráadásul úgy, hogy a legtöbb esetben azért a fejlesztőktől többet vártunk.
Gollum esetében meg ott van amit a TDU kapcsán írtam, miszerint a Gollum-ot készítő Daedalic Entertainment, túlvállalta magát, hiszen ők korábban sosem csináltak ekkor játékot, ekkora IP alapján. És a Kylotonn (a Test Drive Unlimited Solar Crown készítői) eddig főleg a WRC játékokat csinálta, és ez lesz ott is az első nagyobb IP-jük. Amúgy mind a Gollum, mind a TDU fejlesztői ugyan ahhoz a kiadóhoz tartoznak, a Nacon-hoz (akiket korábban Bigben Interactive-nak hívtak).
És bár ez még mindig nem RDR2 témába vág, de ha ugye elviekben a TDU/TDU2 szellemi örököse, a The Crew sorozat, hiszen az azt fejlesztő Ivory Tower egy része a TDU-kat készítő Eden Games-ből jött (és ugye a Motorfest is részben egy TDU remake-nek is felfogható majd, hiszen ugyan ott fog játszódni).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Anulu79 #16988 üzenetére
Red Dead Redemption on Xbox One X - The 4K Remaster You've Been Waiting For!.
4K-s Digital Foundry videó
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
RDR online DLC-re semmi esély, talán max RDO update-re (RDR Online/Multiplayer az a 2010-es Red Dead Redemption online részét jelenti ).
Amúgy a SteamDB alapján, RDR2/RDO esetén június 20-án volt utoljára változás a teszt branch-ben. De mivel a "DLC" mappához nem nyúltak, így maximum valami bugfix/security alapú frissítés várható maximum, és az valószínűleg csak PC-n.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Amúgy amit el tudok képzelni (és ezt talán már leírtam korábban), hogy úgy oldják meg az egészet (ha remade lesz), mint anno a GTA:EFCL/RDRN. Vagyis megveheted külön is, de megveheted DLC-ként is az RDR2-höz (bár ezt úgy kéne megoldani, hogy akkor RDR2-ből kéne egy jelen generációs konzolos kiadás is).
És akár RDO-ba is belehetne tenni Mexico-t (ez még akár DLC nélkül is, hiszen így semmikép se osszák meg a játékostábort. Persze mivel a Steam lapján "még?" semmi jele, hogy készülne ilyen, így ennek nem sok esélye lesz. Mint ahogy annak se, hogy ebbe a remade-be, belerakják a RDR1 multiját.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz homerhamm #17008 üzenetére
Állítólag, a GTA IV és a Max Payne 3 mellett ez is tervben volt (van?).
Bár kérdés, hogy hogyan reagálna rá a mai közösség, hiszen ha már amiatt is "sírnak", hogy milyen nehéz az NFS Unbound, akkor nem tudom, hogy hogyan reagálnának a MC:LA-re...
btw, ez október 20-án lesz 15 éves!
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nem hinném, mert sok köze nincs ahhoz, ami az RDO-val történt.
Amúgy érdekes, látni, hogy elég sok külföldi netes újságnál, valamiért ismért kezdik felfedezni azt, hogy mennyire egy monumentális lett nem csak 2018*ban de még mai is. Sőt! Bár ez ugye a játékosok szembotjából alapvetően szubjektív, de sok olyanba is belefutottam, hogy igazából kicsit szomorú, hogy a nagy játék fődíjakat 2018-ban a God of War vitte el, és nem a Red Dead Redemption 2, pedig így 5 év után tisztán látszik számukra, hogy ez jobban megérdemelte volna (ami nem azt jelenti, hogy bármi bajuk lenne a GoW-val).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz András12345 #17036 üzenetére
Így lassan 5 év után is, kb. havi 1+ milliót adnak el belőle globálisan (aktuálisabb negyedévéves eladási adatokat majd csak 8-án tudjuk meg)! Ezért ez nem egy valid érv amellett az, hogy már mindenki végig vitte a sztorit ezért nem probléma mellőzni a Spoiler opciót!
Ráadásul ott van azok is, akik 2018-ban még csak 13 évesek voltak és most, hogy betöltik a 18. életévüket, már legálisan tudnak majd a játékkal játszani! Termesztésen ez utóbbi egy kis részben poénnak szántam, bár az igaz, hogy vannak elég sokan akik a korukból adódóan vagy megfelelő eszközhiányából csak most fedezik fel maguknak ezt a játékot!
Úgyhogy én azt vallanom, hogy a főbb sztoridolgok esetében használjuk a spoiler gombot!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mind RDO, mind GTAO esetében ez egy elég régi urban legend, hogy ha valakit kibannolnak, akkor az rohan venni még egy példányt. Eleve a csalók száma nagyon kevés, az összes aktív játékos esetében. Azok szám pedig akik újra veszik folyamatosan emiatt a játékot az még kevesebb, szinte elhanyagolható.
Ráadásul egye az eladások kb. 2/3-a a konzolokon történik még mindig. Ahol pedig egyrészt csalni nem igen lehet. Ha meg szándékosan károkozásra mész rá, akkor ott van arra lehetőség, hogy másik profil alól csinálódd azt. Persze digitális játék esetén azért van esély arra, hogy másik profil használata közben is bannolják a megvásárolt példányt, de lemezes esetében nem tudnak ilyet tenni. Illetve konzolon azért nem csak a digitális játékot, de a multi előfizetést és akár magát a konzolt is ki lehet bannolni!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz MolGabi #17048 üzenetére
Ugye egy régebbi Q&A panel beszélgetésnél mondták el, hogy kb. 5-5,5 évig tartott a munkájuk a játékkal. A mocap, voice, meg minden, hiszen a legtöbb ilyen játékban az átvezető jelenteket, és a karakteranimációkat konkrétan felveszik mint egy hagyományos film. Amiknek aztán jó ha a fele kerül bele a játékba. Úgyhogy igen, ennyi idő alatt össze tudnak rázódni. Egyedül Robert Bogue az aki nem szerepelt az RDR2-ben, mert ő még Red Harlow szinkronja volt a Red Dead Revolver-ben (illetve ő Steve Haines szinkronja is a GTA V-ben).
Egyébéként vannak még képek pl. a Red Dead Redemption és a Red Dead Online-os subredditekben is olyanoktól akik kimentek Arizonába az eseményre.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ebben a hónapban érkezik pár darab új Telegram küldetés is Red Dead Online-ba!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De akkor kérdésként teszem fel. Egy ilyen port, fejlesztői szempontból, miként veszi el az időt az RDR2-től és az RDO-tól? Válaszolok rá én, semminyire, mert ki van szervezve egy külsős csapatnak. Vagyis ha sosem készül el ez a port, akkor is ugyan itt tartanánk RDR2/RDO ügyben.
homerhamm: Majd kiderül, hogy milyen minőségű lesz ez a port, de elviekben akinek megvan a BC-s kiadás Xbox-on azokat nem igazán éri hátrány, hogy nem kapják meg (illetve többet is kapnak, mert itt Xbox-on van multi). De majd meglátjuk 17-én.
MolGabi: itt valószínűleg az X360-as kiadást vették alapul, mert az sok tekintettben fejletteb volt a PS3-as kiadásnál (nem csak a 640p/720p vonzatában). Hasonló amúgy a GTA Trilogy esetében is megtehettek volna... és itt nem csak a mostani, hanem eleve a régi PC-s kiadás esetében is. Ugyanis, az anno az első Xbox-ra megjelenő GTA III, VC és SA sokkal jobb volt grafikailag mint a PS2-es kiadás. És ugye mind a PC-s kiadás, mind a későbbi port-ok a PS2-es kiadáson alapultak (ahogy a def. kiadás is).
Amúgy a Xbox-os 4K-s kiadás, kb. hasonló elven működik mint a PC-s emulatoros 4K. Vagyis maga az emulátor rendszer az ami 4K-vá teszi a játékot, mert magához a jatékfileokhoz nem nyúltak hozzá
Plata: One X/Series X-en eddig is 4K volt a játék, Series S-en 1440p, míg One-on (és X360-on 720p).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Red Dead Redemption Comparison - PS4 / Nintendo Switch / Xbox One X / Xbox 360 / PS3
És igen, még PS5-ön is 4K/30fps-el fut a játék!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csak egy 2010-es játékon kér olyanokat számon, amik benne voltak a 2018-as folyatásban.
Úgy mint,
- "A csödörnek nincsenek heréi": nem annyira kidogozottak a lovak (amúgy van egy jelent ahol ott vannak)
- "ha a ló vizet ér, meghal,": ahogyan Marston is Ugyanis ha mélyeb vízbe mész bele akkor meghalsz, ahogy a lovad is. Igaz itt a ló nem tud meghalni mint a RDR2-ben, mert bármikor újra le tudod hívni, még akkor is...
- ..."ha elüti a vonat, kidurran": mint minden más élőlény, hiszen itt úgy valósították ezt meg, hogy egy lényegében cafatokra szaggatja az adott élőlényt, ha találkozik a vonattal... vagy felrobbantják dinamittal, ágyúval, vagy robbanó lőszeres fegyverrel.
De még egy egyszer a Red Dead Redemption 2010-ben jelent meg X360-ra és PS3-ra!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A vizes dolog igazából amiatt került bele a játékba mint az összes azt megelőző GTA-ba a lezárt/felrobbantott híd (ami itt is megvan lényegében). Vagyis a sztori előrehaladtával nyílnak meg az újabb területek (és mivel Marston nem tud úszni, ezért azonnal megfullad, és ezáltal nem is tud átúszni Mexikóba). Amúgy ez a dolog már a 2-ben benne volt, hogy John nem tud úszni.
Igazából a legnagyobb baj, hogy ebben a formájában nem biztos, hogy megér $50-át. Azoknak biztos nem akik már játszottak pl. PS3-on vele, de azokan talán igen akik most találkoznak először az első résszel. Bár igazából ők is várhatnak egy leárazással.
Minőségre minden maradt a régiben, csak nagyobb lett a felbontása ill. kapott FSR2/FXAA alapú elsimítást, így egy picit jobban néz ki emiatt a PS4/5-ös kiadás mint a One X-es. Bár ugye a One X-es kiadás az valójában az eredeti X360-as kiadás, csak az BC emulátorja, natív 4K-ra huzza fel az eredetileg 720p-s játékot (ahol csak 2xMSAA-t kapott eredetileg).
Amúgy a 60fps+ nem lenne gond (sőt a módosított Switch kiadás is tudja), de vannak a játékban olyan helyzetek ahol hátrány (mert pl. a script-et anno 30fps-re írták meg).
Vagyis ez igazából egy sima port, ahol a felbontáson és az elsimításon kívül, talán az árnyékok amik picit jobbak, mint ami a BC-s One X/Series X|S kiadás. De pl. az eredeti PS3-as kiadáshoz képest már sokkal több a javulás. Ezt egy ideig csak streaming-en keresztül lehetett elérni PS4/5-ön, de így most natívan is, akár 4K-ban (az eredeti PS3-as kiadás gyengébb grafikával együtt is csak 640p-ben futott).
Switch-en meg ez egy elég erős játék (a többi Switch-es viszonyítva), és erősen ajánlott ott, még talán ezen az áron is.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Lehet volt már itt, de azért beteszem ide:
Red Dead Redemption Playthrough with Rob Wiethoff (John Marston)
Illetve a második videóban Steve J. Palmer (Bill Williamson) is tiszteletét teszi!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz MolGabi #17084 üzenetére
Mondjuk bár ez benne van a játékban, de gondolom tisztában vagy azzal, hogy ez csak egy játékhiba. Anno amikor először játszottam a játékkal 2013 elején (a GTA V miatt lett véve egy X360, és ez volt az első játék amit vettem hozzá, és végig is vittem), akkor megtaláltam ezt a glitch-et, de az én GoTY kiadásommal ez nem ment. Meg annyira nem is próbálkoztam vele.
Ugye kvázi két kiadás van belőle, a Game of The Year Edition és az alap (fizikai, digitális). Ebből a GoTY edition tudd többet, mert az tartalmaz mindent (Xbox-on a csak PS3-on elérhető bónusz outfit-et, hideout-ot és a Hardcore mode-ot is), amit kiadtak a játékhoz.
2013-ban én még a GoTY kiadást vettem meg (ami az Undead Nightmare-t is tartalmazza), de később megvettem digitálisan is, mivel sajnos a GoTY kiadásban lévő Undead Nightmare-t kvázi tönkretette a játékhoz kiadott utolsó patch (lényegében láthatatlanná válnak a zombik fejei, így nem lehet őket megölni, ill. más bug-ok is vannak benne). Ezt X360-on ki lehet kerülni, hiszen ott lehet offline is telepíteni a játékot, de Xbox One/Series konzolokon nem, mivel ott a BC program úgy működik, hogy letölti a játék lemezképét a netről (ami tartalmazza az utolsó patch-et is).
Ezért inkább a digitális kiadást használom amiben nincs hardcore mode, és a PS3-as ex. dolgok. De ezeken kívül minden ugyan az (az UN kiegészítőt is megvettem hozzá). A multis DLC-k meg ingyenesek lettek hozzá, Amúgy a multi mind a mai napig működik, Xbox360/One/Series és PS3-as konzolokon (Xbox-PS között nincs cross play).
A Xenia fejlesztőit, meg nem fogja senki se beperelni, mert az emulátorokat készítőket békén hagyják (hiszen azokba eredeti játékot is használhatsz).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Vagy igen, vagy nem... többen is írtuk már neked, hogy attól, hogy valaki megírja az interneten még nem biztos, hogy igaz! Konkrétan ez a hír, és az elmúlt pár napban megjelenő összes RDR3-as "pletyka" egy 2 évvel ezelőtti kijelentésre alapozza magát (ugye akkor is körbefutotta az internetet a hír, hogy jön a GTA VI meg a RDR3. A két évvel ezelőtti kijelentés (amit egyébként meg is említenek a cikkben is), annyi volt, hogy jó lenne ha a GTA és a RDR sorozat, hasonlóan a James Bond franchsize-hoz, még jó sok részt kitermeljen magából. Ennyi és nem több! De sajnos mára a netes újságírás már igazából a 90 évek Blikk és hasonló bulvárlapok minősége alá zuhant! Még a nagy nevű oldalak is!
MolGabi: Gondolom tisztában vagy azzal, hogy a való világban az, hogy ha egy játék stúdiótól évtizedek után elmegy, elmennek az ott dolgozók, az még nem jelent igazából semmit. Ugyanis a játékiparban lévők többsége nem egy Kojima, Todd Haward vagy egy Tim Schafer akik valószínűleg ha meg tudnák csinálni, akkor a haláluk napja után is dolgoznának! A Rockstar Games hiába van a Take Two tulajdonában, attól még szinte 100%-os függetlenségük van a cégen belül. Hiszen azt csinálnak, és azt addig amíg csak akarják!
Igen, sok olyan ember elment onnan akik az alapítás óta ott vannak, de egy ilyen szintű cégnél, ahol ilyen szintű megalomán precizitás van, sajnos még a vezetőséget is kinyírja az idő. Lényegében ott ahol voltak (Rockstar Games), amit el tudtak érni a karrierjükben azt el is érték. Ezért új kihívást keresnek maguknak. Plusz az ilyen nagy AAA+-os cégeke eleve úgy működnek, hogy kvázi a játékok mellet a jövő geberációját is kitermelik házon belül. Pl. a Naughty Dog esetében mára talán már senki se dolgozik ott már az alapítók közül. Kitermelték a kostani csapat Core team-jét, aztán mentek tovább. Úgyhogy mégegyszer leírom. Pusztán attól, hogy ilyen fontos emberek elmentek, még nem kell temetni a céget.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Úgy kell elképzelni kb. mint a Sony esetében a belső stúdiók. A játék IP jogaik igazából a Take Two-nál vannak, de a kiadási jogok a Rockstar-nál (ezért jöhetnek ezek a fajta remaster játékok). De a Rockstar maga dönti el, hogy mit csinálnak. Ezért se jönnek évente a GTA/RDR részek pl. (pontosabban ezért jönnek lassan 10+ évenként, mert addig csinálják ameddig kell).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nem, nem jön! Vagy legalábbis az alapján amiből a cikket írták, mint hivatkozási alap, arra nem érdemes hivatkozni. Ugyanis amire hivatkoznak (anélkül, hogy megnézném azt a szutyok oldalt), az az, hogy a kiszivárgott MS dokumentumokban szerepel a gen9 rész. De értelmezni az ott leírt dolgokat az már túl nagy feladat volt számukra. Ugyanis abban a táblázatban nem az van, hogy jön a PS5/X|S kiadás, hanem hogy mennyibe kerülne az MS-nek, ha day1 bekerülne GP-be. De ez a dokumentum még regén készült, még azelőtt, hogy a Rockstar lelőtte volna a támogatást az RDO-hoz.
Értsd úgy, hogy 2021-ben leírsz valamit egy belsős doksiba, aminek a nagy része csak feltételezés (gen9-es RDR2). 2022-ben kiderül, hogy igazából akkor ebből semmi nem lesz), majd ez a belsős 2021-es infó kikerül 2023 vége felé a netre, és egyből azt hozzák le, hogy akkor készül a RDR2 nextGen. Ez kb. olyan, mintha te 10 évvel ezelőtt egy mail-ben leírod, hogy szerinted Elon Musk a valaha élt legnagyszerűbb emberi lény, majd ezt a levelet most előveszik, és ez alapján állítanak majd rólad dolgokat (pl. hogyan merészeled őt ennek nevezni!).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs