Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    A modern mikromobilitási eszközökben rengeteg lehetőség van, és bár csomó tényező kezdi nehezíteni az elektromos rollerek használatát, összességében még mindig érdemes rá valódi alternatívaként gondolni.

    A legfrissebb kimutatások alapján nagyon újra kéne gondolni az ilyen hangzatos kijelentéseket. Rövid az eszközök élettartama, és olyan emberek használják őket, akik azelőtt kerékpároztak vagy tömegközlekedtek. A felhasználók csak elenyésző része ül át autóból rollerre.
    Elég csak szétnézni az ismeretségi körben, én legalábbis ugyanezt láttam a saját kollégáim és barátaim körében. a legtöbben állatkodni, szórakozni használják, nem pedig közlekedési eszközként.
    A "mikromobilitási forradalom" meg egy nagyon jól hangzó szólam, de alapvetően csak arról van szó, hogy még több szeméttel próbáljuk még kényelmesebbé tenni az életünket. Semmilyen értelemben nem környezettudatos: káros a természetre és a többi közlekedő emberre nézve is.

    Azt mondjuk nem értem, hogy a turisták által használt "autókerekű" motorokat miért hívják rollernek. Emberi erővel nem lehet őket hajtani, és a teljesítméyük is a többszöröse egy ilyen Xiaomi rollerének. Sokat javítana a kategória megitélésén, ha elkülönítenék a két formailag is nagyon eltérő járműcsoportot.

    Az első oldalon említett vandálkodást nagyon komolyan büntetném, mert semmiképpen sem jogos válasz az ilyennel közlekedő emberek gyakori idiotizmusára.

    a Pro esetén három részre osztották a 300 W (folyamatos)/ 600 W-os (rövid idejű), brutális nyers erőt

    Segítek: ez már bele esik a segédmotorkerékpár teljesítmény-kategóriájába. Hiába van más alakja a cuccnak, a teljesítményszint abszolút védhetetlen.

    Én egyre inkább úgy látom, hogy az elektromos rollerekkel mesterségesen sikerült problémát csinálni az egyébként egyértelmű szabályozásból.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák