Új hozzászólás Aktív témák
-
#08052480
törölt tag
Nem tűnik rossznak, csak épp a név nem stimmel
-
cbr688
senior tag
érdekes egy játék,mintha 8 évvel ezelőtt készült volna....
-
maszi99
őstag
Ez most mi akar lenni, úgy néz ki mintha valaki talált volna valami lomot a pincében
http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
GegeWarrior
senior tag
Elég gagyi az összhatás, mint egy gyenge Brothers in Arms A vége volt egyedül érdekes, jó volt ez a kékség
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
lee56
őstag
válasz GegeWarrior #4 üzenetére
Naja, de kinek kell ez? Inkább csináltak volna egy realtime-stratégiát, abból úgy sincs sok, de most plusz egy rpgfps?
No Comment
-
Youri
veterán
Eléggé, khm... gagyi
[ Szerkesztve ]
RTX ON
-
Low Noise
senior tag
Nem lenne ez rossz szerintem csak a rajzfilmes stílusú grafika furcsa.
-
addikt
Brutál jó lesz! Ha nem cseszik el...
[ Szerkesztve ]
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
tome.jr
addikt
Nekem nagyon bejön, a grafika nem az igazi de az effektek és a sztori büntet.
-
xKacsax
aktív tag
Tuti jó lesz ez! Személy szerint én amikor megláttam, hogy jön akkor azt gondoltam hogy már megint egy ilyen "tömeg fps" de nem úgy nézem most már. A grafika meg nem minden.
Verba volant, scripta manent.
-
Sennalacy
aktív tag
Szerintem nem a grafikával van baj.. az "érdekes". A túlságosan vonalra húzott sztori volt az ami elszomorít... Már a futkározás is olyan mintha zsinóron húznának és csak az előre gombot kellene nyomni, meg a space-t ütögetni gyorsan ha harcra kerül a sor.. Az alienek is csak valamiféle kék kockák.. Hol vannak a régi XCOM nyálkás, változatos csúszómászói akiket nagy élvezet volt eltenni láb alól és egyre újabbakat felfedezni.. vagy ténylegesen csak begyűjteni tanulmányozás céljából.. Most egy forgó kék gyűrűt gyűjtök be? Baromi izgalmas lesz a 2, forgó energiagyűrű után..
Szerintem nem tudták megfejteni, hogy miért volt jó az a játék..Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
Lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem ez a játék eszméletlenül jó lesz! A hangulata nagyon ott van a szeren, azok az idegen fegyverek alkalmazása kitűnő ötlet és nagyon király a megvalósítás is! Ami még feltűnt, hogy az emberek nagyon profin és valósághűen vannak modellezve. Szerintem azok, akik ennek a játéknak a grafikájában találnak kivetnivalót, azoknak egyszerűen nem tetszik a cell-shaded típusú megvalósítás, ugyanis nagyon úgy tűnik, hogy ez a game ebbe az irányba tévedt. Alapból én se szeretem ha egy játéknak cell-shaded grafikája van, de van olyan cím, aminek kifejezetten jól áll, szerintem ez egy ilyen cím. A fizika és látványvilág szerintem szintén első rangú, baromi látványos az egész. A videó végén a nagyágyúk (az egyik a BFG-t juttatta az eszembe ) nagyon durvák!
Én úgy gondlom, hogy ez a játék pont azért tűnik ki a számtalan tömeg FPS közül, mert ennek baromi jó hangulata van és nem utolsó sorban tele fantasztikus ötletekkel (a korábban említett idegen típusú fegyverekre gondolok elsősorban). Ha a game viszonylag bugmentesen jelenik meg és kellő marketinget is kap, akkor semmi akadályát nem látom annak ,hogy hatalmas siker legyen belőle! Én csak gratulálni tudok a fejlesztőknek, mert a játék már most nagyon a toppon van!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Midway
senior tag
Ez tényleg gagyi játék.
Remélem lesz ennél jobb is 2012-ben. -
félisten
22 percet tuti nem nézek végig.
Mennyire stratégia és mennyire FPS? -
lee56
őstag
Kb amennyire a Brothers in Arms stratégia , van csapatod, időlassító taktikai nézeted, ahol különleges képességekkel megkerülheted a fejlett idegen, csak egyik irányba működő pajzsokat
Én már meg is bántam hogy végig néztem, hallod a 2005ös BiA jobbnak tűnik minden téren, annyi lesz a különbség hogy itt lehet idegen technológiát lopni, meg állítólag fejleszteni, de abból nem mutattak sokat ebben a videóban.
Elég gyenge koppintás, és még el is késtek vele, 2012-ben ezzel nem tudom mit óhajtanak keresni, így a videó alapján nem sok jóra számítok. De meglássuk, lehet hogy bomba siker lesz, és sokmillió konzolos kedvenc játéka lesz
No Comment
-
Jander
senior tag
Ahhoz képest, hogy milyen képek voltak erről 1 éve, egész normális anyagot sikerült összehozniuk. A kameranézetet viszont igazán csinálhatták volna "nézdahátam"-ra, kezd már nagyon elegem lenni az FPS-ekből.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Ren Hoek
veterán
Jó-jó, de mi köze az X-COM-hoz? Ez kissé megcsúfolása a címnek. Számomra X-COM Apocalypse volt a csúcs, az elképesztő összetettségével, de alapjáték az Enemy unknown volt persze.
Rengeteg órám elment erre a két gyöngyszemre.Basszus, régi szép idők