Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bbTamas77 #62 üzenetére
A memóriánál az a probléma, hogy a PC-n a fejlesztők a Windowsra bízzák a menedzselést. A konzolon azért sokkal egyszerűbb, mert lefoglalják előre az egészet, és a program azon belül elvégzi az allokációt. Sokkal jobb sebességet érsz el vele, mint PC-n, és sokkal takarékosabban is lehet vele bánni. Mindig az a kérdés, hogy mennyit optimalizáljanak PC-re, mert simán meg tudnák csinálni 4 GB RAM-ra is, csak kérdés, hogy az Ubi hajlandó-e ezért még minimum fél évet csúsztatni a PC-s megjelenést. Általában nem a válasz.
Nem a sorok számával van a baj, hanem, hogy effektíve mondjuk ezer sor beírása, amivel végül meg leszel elégedve mennyi időbe kerül. Lehet, hogy időközben négyszer is átírod, mert nem elég jó.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Mardel
őstag
válasz bbTamas77 #130 üzenetére
Persze, de o nem ezt mondta. A vekony api meg azert nincs pc-re mantle kivul mert mindegyik gyarto var valamire, talan a kovetkezo eletukre mint Neo a matrixban.
De ez egy ilyen ordogi kor, a fejleszto nem akar optimalizalni pc-re mert nem terul meg a haszna.
A ps 4/xbox one meg nagyon alulteljesit mind fpsben mind felbontasban.En se 60-70 ezres cpu+vga kombot, se 120+17 ezres konzol+jatek kombot se tervezek venni mostanaban.
A mai jatekok mar nem erik meg a hardverekbe fektetett penzt.
Inkabb jatszok azzal a 300+al ami van steamen.
Legalabb meg pcn van visszafele kompatibilitas.
Nem kell 3-4 gep tobb generacio lefedesehez.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.