Új hozzászólás Aktív témák
-
hallador
addikt
Igen annyira veszítenek az árukból a VW dieselek, hogy hegyekben viszik be az országban a dieset VW-ket, és Skodákat, a másik mutatója, hogy bármelyik modern gyártó folyamatosan fejleszti a diesel gépeket. Kezdve a Peuget-ól, a Mercedesig.
Akkor ugye minden gyártó hiteltelen neked, mert a Renault, Mercedes, BMW, de még a Lexus-ról is kiderült, Ne legyünk tipikus képmutató, házmester emberek, amit amúgy nagy szokás otthon.
Csak abból nem lett balhé. Tudod, ez olyan, hogy ez egyik politikus elmondja, hogy "loptunk" azért a amelyik nem mondja ugyanúgy lop, csak arról el sem tudod képzelni nem? Ahha...A nemzetközi helyzet egyre fokozódik. Vigyázz mást se vegyél, mert azok nem mondták, akkor nincs is... Fújj, te csak biciklivel járj. Ne legyél már ennyire naiv, mert már nekem fáj...
Ez nem innen indul, hanem onnan, hogy elsősorban az USA autóipar világpiaci szerepe eltörpült az elmúlt időben. Ez Európában a Volkswagennek köszönhető. A Ford van még Európában gyakorlatilag bármilyen USA autóipari cég jelentősége 0. A Kínai piacon való jelentősége is komolyan csökken, ami ma a föld legnagyobb autópiaca. A Tesla viszont Kínában nagyon is ott van.
Szóval, ha nem klasszikus Magyarország a föld csakrája felfogást félreteszed, akkor az USA autóipar nagyon visszaesett.
Persze, hogy benne van a kezük. Naiv aki nem ezt hiszi.A másik, hogy az USA fogyasztóvédelem ekkora esetekben csak akkor képes működni, ha egy kád pénzt szánnak rá, hogy pereljenek, mert a gyakorlati fogyasztóvédelem, ott sem annyira létezik, hanem abban rejlik, hogy a cégek félnek a perektől.
Cserében nem létezik az egy évnél több garancia, de a 3 - 6 hónap az általános pontosan a fentebb leírt dolgok miatt.Ott nem fogsz 10 éves autó garanciával találkozni, mint pl a egy Suzuki (motor váltó turbó, hybrid rendszer) esetében.
Abban egyetértünk, hogy a fogyasztóvédelemben előrébb járnak.
[ Szerkesztve ]
The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
-
hallador
addikt
Igen pontosan. A gyártók kihúzzák magukat ez alól. Hiszen sokkal nagyobb hagyománya van a bérautózásnak, és a flottakezelésnek, mint Európában. Ez szerintem is így van.
The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
-
hallador
addikt
Sajnos tényleg így van, és ez a fogyasztóvédelem hiányára vezethető vissza elsősorban. Ehhez szerintem az is hozzátartozik, hogy azért nagyon olcsó egy autó, mert mindent hitelre vesznek, és ebbe a bankok is beleszólnak. Ez egy fajta álbiztonságot is ad.
Európában senki nem venne autót 1 - 2 év garival, mert nincs hagyomány a fogyasztóvédelemnek, ezzel tudja eladni a terméket. A másik probléma, hogy Európában nem 3 - 5, mint inkább 10 évente cserélnek autót, mondjuk ez a németekre pont nem igaz, de pl Magyarországon, mikor ott vagyok nekem is egy 12 éves Suzukim van, és nem is szeretném lecserélni, mert gombokért javítják, valamint ellátja a feladatát bőven.
Sajnos a felelősség kibújás pedig teljesen jellemző dolog.The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Trollok komolyan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...