Új hozzászólás Aktív témák
-
blountex
senior tag
Még nem játszottam soha a raceroomal, és bár a játék ingyenes, de a tartalom 90%-a fizetős, kb mintha minden mást dlc formájában vágnának hozzád.....
Kiváncsi leszek a kocsi vezethetőségére (setup mindenképp kelleni fog) és maga a pályára, mivel amivel eddig játszottam nem volt benne egyikbe se a Hungaroring. A pályát úgy is gyorsan megtanulom.
Több mint 20 év gran turismo a hátam mögött van.
2012 körül volt egy hasonló kezdeményezés, csak itt épp a gran turismo ötödik részében. Első harminc legjobb köridős jutott be (köztük én is). Akik bejutottak azoknak Budapestre kellett menni és ott élőben volt három forduló. A másodikban kiestem.
A fődíj egy Nissan kocsi volt, lehetett vezetni Hungaroringen.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
válasz Finkoo1980 #84 üzenetére
Itt nem lényeg a 144hz, nem fps játékot játszunk.
Bár érthető valahol a fix setup, de az igazi még is az lett volna ha szabadon variálható az egész beállítás, úgy még jobb eredményt lehetne elérni, és ez nekem eléggé hiányzik. Nagy kár érte.
Ebből adódóan bár a kocsi irányítása jó, de még sem fekszik úgy a kanyarokban ahogyan én azt szeretném.
Már eleve csak a váltó áttétel állítással is sokat lehetne nyerni.Egy G25/27 kormány ide bőven jó, a többi már csak azon múlik milyen íveken tudsz autózni.
Még több gyakorlással 1:53.ig talán letudnék menni, de az 1:52 alá esélytelen ezzel a setuppal nálam.A Hungaroring pálya pedig nem rossz, mondtam hogy gyorsan megtanulom.
[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Ha sikerül eltalálnom a megfelelő íveket akkor közel tudnék egy Norbi féle időt is autózni akár, mert hogy az S kanyarig osszejött már hogy alig egy autó hosszal legyen előttem. Ez is elég ritka volt, de hogy minden egyes kanyar közel tökéletesen jöjjön össze ahhoz még nagyobb szerencse kell.
Amire nem tudok rájönni hogy gyorsítanak fel a célegyenesben ráforduló kanyarban. Hiába fordulok rá a külső ívről úgy érzem közel egy fél-egy kocsi táv már a hosszú egyenesben összejön. -
blountex
senior tag
1:54, de lenne még benne kb. 1 másodperc mert nem vagyok ezzel elégedett, ha pedig ne adj isten minden ívet ideálisan vennék be akár meg lehetne az 1:52 - 1:52:500 is, de a 24.-hez még ez is kevés.
Itt szerintem a Hungaroringet befejeztem.
Monzára roppant kiváncsi leszek időmérők terén, egyik kedvenc pályám. -
blountex
senior tag
válasz oettinger01 #91 üzenetére
Fix setup van, egyedül a fékekkel lehet szabadon játszani.
-
blountex
senior tag
válasz oettinger01 #103 üzenetére
Szerintem igen is van beleszólása, mivel a sofőr érzi az autót.
Fanatec cuccok tényleg drágák, hobbi szinten a Logi G25/27/29 tökéletes, vagy a Thrustmaster kormányok. -
blountex
senior tag
Hajrá!
Van még benne bőven az 1:56hoz képest. Először én is 1:57 körül autóztam.
Aztán mindig lejebb csúsztam, most valahol 1:53:7xx-nél járok, de most már csak saját kedvtelésből futok jobb időket, megdöntve a saját rekordjaimat.
Az első 24 helyezett hihetetlenül szoros lett. Durván 0,5 tizeden belül van az első 24 és abból 10 olyan helyezett van ami 0,1 tizeden belül van, gyakorlatilag századok döntenek ki a jobb.
Ha tényleg április 26ig tart az első időmérő futam, akkor mi lesz még itt az elkövetkezendő 10 napig?Tényleg tudja valaki mi a világrekord?
Én 1m52.176s találtam.[ Szerkesztve ]
-
blountex
senior tag
Hungaroring után nem számítottam arra, hogy a Monzán benne leszek a top 50-ben, még ha csak egy rövid ideig is
1:58:300 körüli idő
Habár már most überidőket autóznak főleg top 10-ben. -
blountex
senior tag
Amateurban mentem 2.00:3 körül, a Get Realhez képest iszonyatósan vissza van fogva, pedig én az ABS-t nagyon szeretem benne, anélkül egy kicsit szar.
Ott még rengeteg potenciál van benne, de el hiszem ha nem megy több.
A síkánokban gyakorlatilag motorfékkel kell beesni éppen annyira, hogy egyből rátudj fordulni a másikra és azt követően rögtön gázt adni. Vigyázni kell az első síkánnál mert nagyon megtud dobni a rázókő.
Ugyan ez a szisztéma a második síkánnál is (ki kell centizni, na ) onnantól egy nagyon minimális fékkel és full gázadással belehet venni a másik két kanyart.
Az S kanyarnál kell egy nagy fékezés majd egyből ráfordulni a kanyarra addig ameddig még nem büntet a játék, ezután gyorsan át a másik oldalra, és közben már full gázzal tolni előre.
A legutolsó kanyart nehéz eltalálni, nagyon könnyen kilehet esni belőle, és ha egy kicsit is rossz tempóban veszed be, rengeteg időd elmegy ott is. -
blountex
senior tag
Ezzel én is így vagyok. Az első kanyarnál nagyon sokszor elrontottam, azt az egyik legnehezebb eltalálni úgy, hogy jól kitudjon gyorsulni belőle az ember a többi már nem annyira vészes, de ennek ellenére mindig valahol sikerült elrontani ha más nem a legutolsó kanyarban ami nagyon szemét. Azonban sikerült egy olyan kört futni amivel elégedett lettem.
-
blountex
senior tag
Nürburgringen nagyon messze vagyok az elsőtől, de azért a 100-ban még benne vagyok, aztán a hétvégére szerintem kicsúszok
Reméltem hogy 9 perc alá csak betudok menni, de nem olyan egyszerű ez. -
blountex
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #135 üzenetére
Ha nem ismered a pályát akkor sok idő míg megtanulod, mert az egyik leghosszabb pályáról van szó. Mindenki végig tud menni rajta csak a tempó nem mindegy milyen
Alapvetően nem nehéz csak itt is ismerni kell melyik kanyar után mi jön.
Én pl a Malajziai pályát nem ismerem. -
blountex
senior tag
válasz blountex #137 üzenetére
Ilyen kör lenne az igazi Sepangon.
2:14 alatt vagyok éppen, bár jó lenne 13 alá menni, de ez nem valószínű hogy sikerülni fog. Érzem hogy kellene menni, de nem olyan egyszerű kivitelezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)