Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
válasz oettinger01 #91 üzenetére
Ugyan az a beállítás mindenkinek. Csak a fékerőn és a fékerő súly elosztáson lehet állítani.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
oettinger01
őstag
Na ez jó hír, mert az autó beállítások azok sehol nem a vezetőre tartoznak, az egy külön tapasztalati szakma én azt gondolom.
Vennem kellene valami szettet, hogy ne billentyűket nyomkodva vezessek Nézegettem a Fanatec cuccokat, számomra az teljesen elborult árakkal bír, nem próbáltam ilyet de nem tudom elhinni, hogy 10x jobb, mint egy Logi vagy Trustmaster szett. Te mit ajánlasz?A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
blountex
senior tag
válasz oettinger01 #103 üzenetére
Szerintem igen is van beleszólása, mivel a sofőr érzi az autót.
Fanatec cuccok tényleg drágák, hobbi szinten a Logi G25/27/29 tökéletes, vagy a Thrustmaster kormányok. -
atok666
őstag
válasz oettinger01 #103 üzenetére
Hogy tudnad a "10xjobb"-at kvantifikalni idoben?
Termeszetesen nem leszel tole gyorsabb. Ha van erzeked a simezeshez, akkor elkened barki szajat egy mainstream logi/tm settel is.Atok
-
blountex
senior tag
Hajrá!
Van még benne bőven az 1:56hoz képest. Először én is 1:57 körül autóztam.
Aztán mindig lejebb csúsztam, most valahol 1:53:7xx-nél járok, de most már csak saját kedvtelésből futok jobb időket, megdöntve a saját rekordjaimat.
Az első 24 helyezett hihetetlenül szoros lett. Durván 0,5 tizeden belül van az első 24 és abból 10 olyan helyezett van ami 0,1 tizeden belül van, gyakorlatilag századok döntenek ki a jobb.
Ha tényleg április 26ig tart az első időmérő futam, akkor mi lesz még itt az elkövetkezendő 10 napig?Tényleg tudja valaki mi a világrekord?
Én 1m52.176s találtam.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz blountex #106 üzenetére
A szimes időknek semmi köze a valós időkhöz, általában a szimes idők mindig jobbak.
Azért az 1:51.2xx-es idő az már nagyon durva, habár Michelisz ideje is 1:51.7xx. Nekem itt semmi keresnivalóm még akkor se, ha esetleg csalnak. Mondjuk a Hungaroring nekem utálatos pálya. Mondjuk egy Mugelo, Zandvort, Brno, Oschersleben, Laguna Seca, Brands Hatch és még pár angol pálya az jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Patrick
addikt
Azért 1-2 helyen úgy lelehet vágni a pályát, vagy picit túltolni, hogy én is csak lesek.
Próbálok a két felfestett fehér vonal között, a rázóköveket kihasználva jobb időt elérni, aztán, amikor túl nagy a tempo és lecsúszok picit éls nem veszi el, akkor így picit nézek, hogy What? Na aztán van ahol picit kimész és elveszi, szal ezeket is tudni kell, tuti 1-2 secet lehet hozni ezekkel is.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
pusi1981
aktív tag
Segítsetek légyszi!
Próbálok játszani kormány kombóval,szuper is megy minden,de olyan problémám van hogy random egy körön belül van hogy fékezés után vagy csak simán egyenes szakaszban amikor közel végsebességben megyek egyszercsak kitörik az autó segge minden behatás nélkül és irányíthatatlanul csapódok a falba vagy csak simán megpördülök.
Ez így annyira elveszi a kedvem a játéktól mert igy szinte játszatat6lanná teszi a gamet számomra...
Nem tudjátok mi lehet a megoldás? -
Patrick
addikt
Ki hogy áll? 1:54:100 és az utolsó két visszafordítót nem sikerült szűken vennem, szóval be tudok menni 1:54 alá, de ahhoz mocskosul oda kell tennem magam és ennyi.
A maradék 3 másodpercet nem tudom hogyan kéne összeszednem, a 4-es kanyarban hagyok ez biztos, de képtelen vagyok bevenni 4-esben, állandóan túlcsúszom... inkább jobban lelassítok és visszapakolom 3-asba.A célegyesben pariban vagyok Danival, a kanyar után néha egész jól követem, de a 4-es kanyartól viszlát van.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
pokmky
tag
A négyesnél lassítasz előtte nagyobbat, majd a bal oldali kerékvetőre mész már padlón.
Én 1:53:712-őt tudtam menni eddig, de hogy hol van az a 3másodperc azt nem tudom. Az a baj, hogy annyira unalmas ez az elsőkerekes autó, hogy nem visz rá a lélek a próbálkozásra, inkább rúgom az audi kottrót, azzal 1:45-öt lehet menni kilinccsel előre.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
blountex
senior tag
Hungaroring után nem számítottam arra, hogy a Monzán benne leszek a top 50-ben, még ha csak egy rövid ideig is
1:58:300 körüli idő
Habár már most überidőket autóznak főleg top 10-ben. -
pokmky
tag
válasz SzabóTamàs90 #126 üzenetére
Milyen autó ez? Kipróbálnám, hogy nálam milyen.
-
pokmky
tag
válasz SzabóTamàs90 #129 üzenetére
Áhh azt hittem a kormányos topikban vagyok.
-
blountex
senior tag
Amateurban mentem 2.00:3 körül, a Get Realhez képest iszonyatósan vissza van fogva, pedig én az ABS-t nagyon szeretem benne, anélkül egy kicsit szar.
Ott még rengeteg potenciál van benne, de el hiszem ha nem megy több.
A síkánokban gyakorlatilag motorfékkel kell beesni éppen annyira, hogy egyből rátudj fordulni a másikra és azt követően rögtön gázt adni. Vigyázni kell az első síkánnál mert nagyon megtud dobni a rázókő.
Ugyan ez a szisztéma a második síkánnál is (ki kell centizni, na ) onnantól egy nagyon minimális fékkel és full gázadással belehet venni a másik két kanyart.
Az S kanyarnál kell egy nagy fékezés majd egyből ráfordulni a kanyarra addig ameddig még nem büntet a játék, ezután gyorsan át a másik oldalra, és közben már full gázzal tolni előre.
A legutolsó kanyart nehéz eltalálni, nagyon könnyen kilehet esni belőle, és ha egy kicsit is rossz tempóban veszed be, rengeteg időd elmegy ott is. -
blountex
senior tag
Ezzel én is így vagyok. Az első kanyarnál nagyon sokszor elrontottam, azt az egyik legnehezebb eltalálni úgy, hogy jól kitudjon gyorsulni belőle az ember a többi már nem annyira vészes, de ennek ellenére mindig valahol sikerült elrontani ha más nem a legutolsó kanyarban ami nagyon szemét. Azonban sikerült egy olyan kört futni amivel elégedett lettem.
-
blountex
senior tag
Nürburgringen nagyon messze vagyok az elsőtől, de azért a 100-ban még benne vagyok, aztán a hétvégére szerintem kicsúszok
Reméltem hogy 9 perc alá csak betudok menni, de nem olyan egyszerű ez. -
blountex
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #135 üzenetére
Ha nem ismered a pályát akkor sok idő míg megtanulod, mert az egyik leghosszabb pályáról van szó. Mindenki végig tud menni rajta csak a tempó nem mindegy milyen
Alapvetően nem nehéz csak itt is ismerni kell melyik kanyar után mi jön.
Én pl a Malajziai pályát nem ismerem. -
blountex
senior tag
válasz blountex #137 üzenetére
Ilyen kör lenne az igazi Sepangon.
2:14 alatt vagyok éppen, bár jó lenne 13 alá menni, de ez nem valószínű hogy sikerülni fog. Érzem hogy kellene menni, de nem olyan egyszerű kivitelezni. -
aktív tag
#NextMichelisz - Öt szimulátoros, egy álom
Megvan a nyertes, hatalmas gratula neki, és persze a többieknek is
Jó kis film, csak keveseltem az 50 percet.
Még szívesen néztem volna többet is a felkészülésből és a tesztekből.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F