Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Inkább ez legyen a gazdagok hobbyja, mint bármi más. Az egyetlen BMW, amit általában ésszel hajtanak a gazdáik, környékünk nem egy gazdag környék, de kettőt is láttam, és közlekedésben sem velük van sosem a baj, hanem pl azzal sport audi-val, ami állandóan a környékünkön túrázik és a ház előtt szokott párat puffogni, mert mégis csak van itt egy kereszteződés, 90-ről nyolcvanra illik kicsit lassítani, nehogy egy iskolás még itt összetörje a drága kocsi elejét bár a környéken nincs nagyothallók iskolája, mert elég messziről hallani már a janit.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz freeknight #200 üzenetére
Akinek telik rá, had vegye, azzal is kevesebb a kipufogógáz a városban. 2-3 km-re meg be sem melegszik rendesen egyik motortípus sem. Mondjuk én minden nap gyaloglok 2 km-t buszozás mellett (után), de elhiszem hogy kisgyerekkel, munkába menet nem feltétlen opció.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Nem olvastam vissza mindet, de egy benzines hol tudja visszatölteni a fékezési energiát, valamint mikor lesz 90% feletti hatásfokú, és bambanő mióta gyöngyösi ? Nagyobb a probléma amúgy a Mátra délnyugati lábánál, ahol az eternitet vagy mi a francot mai napig fújja a szél. Az erőműben meg gipszet gyártanak a megkötött kénből, igaz van ott sok probléma mostanában.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Ezért, mert ha valaki kiemelkedne, lásd topicindító vellanyautós, a többi szarozza és visszahúzná. Többször kimutatták, a kocsi gazdaságtan, mindegy mi hajtja. Inkább költse olyanra a pénzét, akinek van, ami városban csendes és nem büdös, lábnyommal meg egyik személyautóval se lehet felvágni.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Én sosem mentem a debreceni karneválra, pedig a közelben van. Nem nagyon gyün be nagy tömegben és melegben várni cicomázott kocsikat. Inkább akkor a hegyek. Persze ott is bajban lehet egy e-autós, ahová mi szoktunk menni 25 km-en belül még benzinkút sincs, le meg nem szívesen megy az ember, na ott azért már volt, hogy a végén úgy számolgattam a kilométereket mint egy e-autós bárhol máshol.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Ok, de kinek van/lesz országszerte mindenütt? Látom, hogy pistabá bt-nek van Győrnél, sanyibá kft-nek Debrecennél egy ésatöbbi, de én nem látok sem elég sűrű sem elég egységes töltőhálózatot, pláne keleten, két Aldi között meg 30km a táv legrosszabb esetben is itt keleten, de sok helyen sűrűbb. Ha csak minden második Aldinál lenne itt töltő, már sokat dobna.
A MOL-ra visszatérve egy kicsit is előrelátó cég (és állam) azért készül(hetne) a jövőre. Persze lehet hátráltatni is. De lehet, az lesz a jövő, hogy továbra is folyékony üzemanyag lesz, de már pl megkötött CO2-ből, amiről pl Hanula Barna is beszélt egy TC-s közönségtalálkozón.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Nekem az a legszebb kocsi, amiben épp ülhetek, vezethetem ahová szeretném, és nem robban le alattam. Mindegy hogy Swift, Alto, Clio, C3, Corsa (amikben ültem) francia, német vagy japán, milyen randa kívül, de legjobban a régi 2000-2005 környéki Clio jött be, amivel néha megjártam Pestet 200 km-ről. Egyszer mentem új Clioval, mert az utitárs kisírta, hát, abban nem láttam hátra ki rendesen és kintről indokolatlanul nagynak éreztem, miközben belül nem volt kényelmesebb vagy tágabb, mint a régi Clio, sőt, pont ezért úgy éreztem, könnyebben meg tudom húzni, mint a régit, ami inkább egy jól méretezett ruha érzetet adott. Komolyan mondom, vezettem már Trafficot is és mivel magasabban voltam, jobban éreztem a határait, méretét, mint az újabb Clio-nak. Amúgy nekem doszt elegek a régi buta kocsik, ha már van olyan is, hogy butamobil. Egy kényelmi funkció van, ami nélkül nem is hiszem, hogy pl szigorúbb helyeken, pl Ausztria, lehet egyáltalán boldogulni, és pályán is alapkövetelmény, a Tempomat (pedig úgy rémlik a régi Clio-ban pont nem volt nekem, de gondolom azért létezett tempomatos változat is).
Igazából arra akartam utalni, csak közben elözönlöttek az emlékek az I3 jó kocsi (lehet), de nem az a kimondott BMW, nem is illik igazán a márkához, ami nem feltétlen baj, sőt Az I3-as BMW-seket is külön fajtába kategorizálom, ők szememben nem BMW-sek, hanem sokkal jobb a megítélésük
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz SkyLine3000 #669 üzenetére
Helyzetedben érthető, de pl sokan az adott megyét nem hagyják el egész évben, Budapesten még sokan a várost sem, vagy pl az agglomerációból jönnek. És még tudom érteni azt, aki bár buszozhatna, nem igen kíván élni a technika ezen remek vívmányával. Pláne mikor zsúfoltság van és meleg és azt a rohadt maszkot sem bírják a frontális portáljuk elé rögzíteni
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Donki Hóte #706 üzenetére
Az biztos, hogy értelmesebb a hulladékhőt használni fűtésre, de ha egyszer nincsen
Azzal sem értek egyet, hogy nem kell előfűteni, még garázsban tartott kocsinál se haszontalan, de mikor hajnalonta parkolóból indultam, azért nagyon vacak volt nagy kabátban és az ablakot belül is pucoválva, ami hátráltatott is.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
Szerintem már lenyugodhatnál. Vettük, a villanyautó szar, a BMW-é meg pláne, nem kell több G Astra igazolás már, köszönjük.
PS:
Amúgy már milyen rossz, hogy a mi környékünkre egy ilyen gagyi autógyár jön, nem pedig egy Opel[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Donki Hóte #846 üzenetére
Egyetértünk, nagyjából. A sima közlekedőedényeket nem kéne még jobban megterhelni, átlag magyarnak így is drága. Én valami hasznos teher/teljesítmény alapján adóztatnék, aki kicsi kocsit vesz kis családnak, vagy nagyobb buszt nagycsaládnak (igaz arra van most kedvezmény), azok ne fizessenek többet, mint eddig, sőt. Az indokolatlan bálnák meg fizessenek. Max vegye a vállalkozás nevére és termelje ki a vállalkozás, ha valakinek sok a dolga szerte az országban és kipárnázott bálnával közlekedne.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz stickermajom #849 üzenetére
Nem elég jó a rendszer, még mindig sok a bálna az utakon , valamint megnézve a gépjárműadó táblázatot, a régi bálnákat is adóztassák ugyanúgy, sőt, jobban, mert ahogy nézem, minél régebbi a kocsi, annál kevesebbet kell fizetni:
a gyártási évben és az azután következő 3 naptári évben: 345 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 4-7. naptári évben: 300 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 8-11. naptári évben: 230 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 12-15. naptári évben: 185 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 16. naptári évben, valamint az azt követő naptári években: 140 Ft/kilowatt, valamint a hasznos teher/ max utasszám nincs benne a képletben.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...