Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz bambano #7 üzenetére

    Egyetertek, teljes mertekben.
    Aki ebbol annyit lat, hogy jujj, szegeny pistiket csunyan leszidtak, az vagy nem erti a maradekot, vagy nem olvasta el. Harom uzenetet olvastam el, mindegyikben jogos volt, amit irt. A stilusa nyers, igen, de igazi programozok kozott jelenleg hala egnek ebbol nincs problema. Olyan programozot meg meg en nem lattam, aki sjw volt es mellette sikerult akar egyetlen ertelmes sort is irnia. Valoszinuleg azert, mert aki eljut arra szintre, hogy tud ertelmes kodot irni, annak se ideje se energiaja olyan baromsagokkal torodni, hogy hany reteg pelusba csomagolva mondja el, hogy valami szar. Illetve pont leszarja, hogy milyen nemu/szinu/vallasu embernek mondja, ami jo az jo, ami szar az szar, kesz.

    Hoppa, meg egy alkalom, amikor egyetertunk. Kezd ijeszto lenni... :D

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz mepet #15 üzenetére

    "Ha pedig csak egyetlen igazán jó fejlesztőt veszítenek emiatt"
    Na, de pont ez az, ami nem fog megtortenni. Amiket kifogasolt a felso harom "leveleben", azok mind olyan szinten gany dolgok, hogy hihetetlen.

    Mondjunk egy peldat: Komuves veletlenszeruen nehany teglat minden meteren 90 fokkal elforgatva pakolna falazas kozben. Aztan, hogy hatha nem tunik fel alapon, amikor kesz egy sor, a belogo teglakra rabaszna kalapaccsal, ahogy torik, ugy puffan alapon, jo az ugy, ha nem log ki, ugye. Aztan lefesti, es amikor a szekrenyt nem tudja odatolni a falhoz, akkor az addig is hasznalt es bizonyitott szekrenyt hibaztatja.

    Emlitett komuvesnek mit mondanal, ha ez kb a szazadik alkalommal fordulna elo?
    a) Jajjj, Beluskam, figyelj mar, ez megint nem jo igy, ejnye bejnye, gyere, egyunk inkabb egy gulyast es meseljunk egymasnak a gyerekkorunkrol!