Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz flexxx2 #12 üzenetére

    Abu szerint nem kompatibilis vele a célhardver.( Az RT gyorsító struktúra) amúgy Nvidia szerint de igen,és úgy általában azt nyilatkozzák a szakemberek, hogy a világ első Dx 12 ultimate kompatibilis Architektúrája a Turing és ebbe bele tartozik a DXR 1.1 is.
    [link]
    Valószínűleg így is van, ami kérdéses a sebesség. AZ biztos, hogy az új érkező architektúrákon nagyságrendileg gyorsabb lesz. Ugye eleve a RDNA 1 nem kompatibilis a DXR semelyik verziójával jelenleg tehát az biztos, hogy ebből a szemszögből is és a Dx 12 ultimate egyéb újításaival szemben is elmaradottabb arhitektúra.
    érdemes várni talán , ha a DXr fontos, ha esetleg a DX 12 U egyéb dolgai számítanak akkor nem biztos annyira.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz flexxx2 #12 üzenetére

    A DXR 1.1 ugyanúgy megengedi, hogy a hardveresen nem támogatott részekre írj egy szoftveres megoldást, ahogy a DXR 1.0 megengedte. Tehát amelyik hardver képes legalább a compute shaderre, annak csak egy driver kell a DXR 1.1-hez is. A kérdés, hogy kap-e drivert, illetve ha kap, akkor milyen sebessége lesz. Ha jó sebességet akarsz, akkor új hardvert veszel.

    (#13) b. : Az éppenséggel kompatibilis vele. Az hardver szálkezelésének ütemezésével lesz majd a gond. Mivel a Turing fő optimalizálási ajánlása, hogy a hit/miss shadereket kötegeld, nyilván nem tesz majd neki jót egy olyan API, ami a kötegelés lehetőségét nem is tudja biztosítani. Az egyik fő sebességnyerő optimalizálást nem tudod végrehajtani Turingra. Az újabb hardvereknek erre nincs is szüksége amúgy, tehát nem véletlenül alakult ez így át.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák