Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lee56

    őstag

    válasz ViZion #36 üzenetére

    Ha már videók akkor, ez, kellett volna hogy legyen a MWO, csak sajna nem ez lett belőle. :(

    MechWarrior 5 - First Official Gameplay Footage | HD
    https://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8

    Rövid videó ugyan, de ebbe csomó minden benne van, ami MWO-ból hiányzik, vagy rosszul van megcsinálva; látványos, részletgazdag (khmm 2009-es a videó!) és rombolható!!! környezet (MWO évekig tartott mire eljutottak oda, hogy ha egy 100 tonnás mech átgázol egy fán, az ki is dőljön, innentől el lehet képzelni, hogy milyen szinten vannak a játék készítői..), izgalmas játékmenet, talán egy single kampány is, realisztikusnak tűnő ballisztika stb.. De ez csak egy videóig jutott sajna.

    Cifu-val értek egyet sajnos, MWO fejlesztői sosem tudtak felnőni a feladathoz amit vállaltak, és a jövőjük is elég bizonytalan, hiába free2play, meg prémium cuccokból most talán jobban állnak anyagilag, ahogy mondta ő is ez nagyon nem látszik meg a játékon magán, és talán már nem is fog..

    És hogy kicsit ON is legyek a változatosság kedvéért :) : Ez az új Battletech körökreosztva viszont még akár játék is lehet. Szerettem az ilyen xcom/ufu széria szintü idővel gazdálkodós, találati esélyes taktikai stratégiákat. Ha egy fokkal jobbak, akik ezt fejlesztik mint az MWO-s brigád akkor már van remény, bár mondjuk nem lehet túl nehéz olyanokat találni. :)

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz ViZion #46 üzenetére

    Ez konkrétan az MWO mielőtt irányt váltottak volna a különböző jogi kiadói vagy akármilyen okok miatt, szóval ez igy már tényleg nem fog megjelenni. :) (hacsak más meg nem csinálja majd egyszer, ha megveszik őket pl jogostul mindenestül)

    Ha ennyire nem akarod védeni őket áruld el akkor miért csinálod mégis? :) Nem, nem tudok jobbat, ezért néha-néha én is felteszem, de attól még kesereghetek nem? :) És ugye nem mondod komolyan az utolsó mondatod; miért kellene nekem érteni ahhoz amire estleg még fizettem is nekik hogy elkészüljön? (mer igaz free game, de pl. én is vettem fizetős mech-et, aztán nem beszélve azokról, akik komolyabb összegekkel is támogatták a játékot az elején, remélvén hogy valami azért lesz majd belőle) Ja hogy még csináljam is meg én? Végül is igazad van, csak az a frankó, amit az ember saját maga csinál, azt legalább nem ronthatják el. :) De eme logika mentén, akkor hogy működne a világod? Mindenki tartson fönn saját gyárakat, ha lehet mindenféléből, saját hardver és szoftver divíziókat és akkor lesz csak olyanja, amit szeretne? :)

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz Cifu #47 üzenetére

    Oké, na realisztikus szót inkább arra értettem hogy a sebzésrendszer, nem túl árkád, álá leszakadó mechalkatrészek meg ugye a pálya, épületek bomlanak, ennyire részletesen nem a lövésballisztikára gondoltam, picit elfogalmaztam sorry, nyilván nem Arma szint ez sem abban. A háttér tech scifi részét nem is ismerem annyira bevallom, kizárólag a tréler alapján tűnt "lehetségesnek" ami ott történik, már amennyire egy trélerből egy többszáz év múlva játszódó scifi játék, ami meg se jelent, realisztikus lehet. :D
    Abban viszont csak azért értek egyet, hogy MWO sorsára jutott volna az is, ha maradnak az eredeti koncepciónál (ami a trélerből látszik), hogy PGI már itt is ott van az apróbetűs részben (tréler végén), lehet az eredeti fejlesztéshez is közük volt, szóval még ha más csinálta volna, vagy valaki segített volna nekik, talán máshogy alakultak volna a dolgok. Egy korai interjúban azt hiszem, azzal magyarázták ezt a hirtelen váltást MMO irányba, hogy túl skriptelt és hamar megunható kampánnyal megáldott játék helyett, így tartalmasabb szórakozást (és persze bevételi forrást maguknak) nyújthattak a játékosoknak. Nyilván volt már pénzügyi tervük a free2play üzletileg sikeres kivitelezésére azért már akkor is, különben már rég megbuktak volna. Másik csapat kapta volna és single-coop-multi játék lett volna, nem erőltetett MMO, talán jobb lett volna, de ezt már sose tudjuk meg. De azért kellett volna a multi, ami jó is különben alig lesz eladás, csupán single-coop Meches játékra biztos kevés lett volna a kereslet, azt aláirom. De van azért példa, nem is egy, hogy ütős multi mellett egy tartalmas és szórakoztató campány is elfér, legalábbis régen még volt ilyen :) ; pl..: cod4 valaki?.

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz ViZion #51 üzenetére

    Egy biztos a Titanfallal nem fogok, már az első része se tetszett, BF1 egyelőre, ami úgy néz ki hogy benéz majd, de az téged nem érdekel mert nincsenek benne mechek, és kicsit se sci-fi. :P Mostanában meg war thunderrel szenvedek, de cifunak ismételten igazat kell hogy adjak, az sincsen rendben teljesen. Jelenleg a BR balansz és matchmaking rendszerük a csapnivaló, 10-ből jó ha 2x kerülök olyan csapatokba ahol van is esélyem valamit elérni a játszmában, és ahogy unlockolod az egyre "jobb" tankokat egyre roszabb lesz, mindig van egy nagyobb hal a csatatéren, és persze azzal rak össze a kedves játék, mert miért ne. Most meg legutóbb behozták a korai hidegháborús technikát 60-70es évek tankjait és fegyverzetét, jöttek az ATGM-ek, hát személyes élményem még nem volt velük (szerencsére)(1-mert annyit azért nem kockulok vele, 2-meg azon a szinten már olyan lassu az unlockolás, hogy hónapok kellenek egy-egy újabb lépcsőhöz, főleg ha nem időmilliomos az ember..), de ahogy hallom, ott is ugyanez a helyzet, sőt talán még roszabb is. A repülős része még talán elmegy szódával, de tankozás egy idő után halál idegesítő lesz. Azért kiváncsian várom mikor jutnak el a vizi harceszközökig, és mit kezdenek majd így az egésszel, de ahogy telik az idő, itt is csökkennek az elvárásaim, ebben kezdenek hasonlítani már az MWO-ra, és ez sem dícséret. :)

    "Annyira szidtad őket, azt hittem otthon jobbat összedobsz." - Bár csak ilyen egyszerű lenne. :)
    Csupán azért szidom őket, mert én is szerettem volna egy jó(bb) meches játékot, többet vártam tőlük, és aki túl sokat vár az csalódik, és aki csalódik az szídkozódik. :)

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz ViZion #54 üzenetére

    Akkor lehet majd találkozunk az első világháborúban. :P
    Mint már mondottam neked másik topikban, de itt is, néha-néha azért felrakom úgy pár havonta. Azért még nem mondtam le MWO-ól teljesen. :N
    Ennél jobban ne is lassuljon a fejlesztése, mert az már visszafejlődés lenne nem előre. ;]

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz Ry0K3N #52 üzenetére

    Ebben is van igazság, és el is hiszem hogy nem lehetett könnyű befektetőket találni, ugyanezzel küzdött a Star Citizen kiagyalója is, egy bizonyos Chris Roberts is (talán már hallottál is róla), aztán megunta, tovább gondolta, feltolta kickstarterre az emberek meg berugták a projektet rendesen, olyannyira hogy kb. rekord is lett egyből és azóta gyűjtik ott a lét, szóval talán a kiadók akiknél házalt picit irigyek is lettek rá azóta, na meg a fejüket fogdossák, ha az elmaradt profitra gondolnak. :)

    Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ha van is egy legtöbbek által nem túl esélyes megtérülési lehetőségekkel kecsegtető játékod (stratégiai vagy őrszimulátor játékod, vagy akár egy meches mondjuk), egy jó ötlet és megfelelő játék alappal, azért még simán sikerre vihető. Kiadói nézetekkel ellentétben láthatóan elég sokan kíváncsiak egy jó modern űrszimulátorra, és szerintem egy fizetős mechwarrior játék sem lett volna feltéten sikertelen, ha tényleg annyira jó, minden téren. :U

    No Comment

  • lee56

    őstag

    válasz lee56 #53 üzenetére

    Nahh kellett is emlegetnem war thunder lassulónak tűnő fejlődését, mai hír, indul majd a béta naval battles még idén. :)
    (annak akit esetleg érdekelnek a részletek) - - - >
    http://warthunder.com/en/news/4185-news-naval-battles-in-war-thunder-closed-beta-test-later-this-year-en/

    PS.: Mindenki elment már? - Jó, akkor magammal beszélgetek. ;]

    No Comment

Új hozzászólás Aktív témák