Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
@ViZion: Ennél nem tudom mire gondolsz, vannak korlátozások már a gépeknél is, nem is játszom klános géppel. Ott fix a motor, omnipodok vannak meg mindenféle fix alkatrészek is, macera szerelgetni, én meg azt szeretem.
Bevallom kb. február környékén néztem rá legutóbb az MWO-ra, akkor még az volt, hogy akármilyen Tech cuccot rakhattál akármire. Innen kezdve mindenki (aki tehette) csak Clán tech-es cuccal tolta.
Lehet, hogy ezen azóta változtattak, de ha így van, az megint csak a Piranha kaotikus fejlesztési módszerére bizonyíték. Behozhatták volna a Clan tech-et eleve korlátozásokkal... ohh wait, hogy is volt? Fizetős Clan Mech-ek? Na ennyit erről.
Nincs egy koherens, átgondolt koncepció. Sírva röhögtem, amikor anno olvastam Paul azon bejegyzését, hogy most a túlzott Alpha sebzés ellen úgy próbálnak védekezni, hogy lesz egy büntetés. Például ha egy -4SP púposod van, akkor a jobb torzón lévő 6 energia slot egyszerre nyugodtan lőhetett. De ha már az egyik kézen lévő is csatlakozik, akkor kap 5, ha a másik kar, akkor 10, ha a fejen lévő slot is, akkor 20 heat büntetést. Ha lősz a 6 torzó pontról, és utána vársz fél másodpercet, hogy a maradék 3-al lőj, akkor nincs büntetés.
És ezt komolyan gondolta, be is rakták egy ideig. Teljesen el van szúrva a balance, és (legalábbis ahányszor eddig visszanéztem) hozzávetőleges segédfogalmuk sincs, hogy fogják megoldani ezt...
Ha mondasz jobbat, kipróbálom (komolyan, minden kötözködés nélkül.)
Nem tudok. WoT / WoWs, War Thunder, MWO, Hawken... Én is végigmentem minden, mindegyik kb. három lépésre van a tökéletesen szórakoztató játéktól, de mindegyikben van valami marhaság, ami miatt az ember a falat kaparja...
lee56: Ha már videók akkor, ez, kellett volna hogy legyen a MWO, csak sajna nem ez lett belőle.
A Mechwarrior 3025 első sorban Single Player / Co-Op játék lett volna. Szép volt sok szempontból, de figyelembe véve, hogy anno az MWO is hasonlóan szépen indult, esélyes, hogy ugyanúgy blama lett volna a végleges koncepció, mint az MWO esetében....
realisztikusnak tűnő ballisztika stb..
Őőő... Egy Battletech játéktól sok mindent várok, realizmust nem.
A fegyverek lőtávolsága egészen brutális szintre van lecsökkentve, például egy MG lőtávolsága 3 hex, vagyis 90 méter. A magyarázat szerint a célzóberendezések elveszett technológiája miatt. Azonban egy géppuskával nyílt irányzékkal is nyugodtan lehet tüzet vezetni ember méretű cél ellen akár 600 méterig, vagy a fölé is. Nyilván itt egy játéktechnikai lépésről van szó, hiszen a hex-táblán azt szerették volna, hogy egymáshoz viszonylag közel harcoljanak a Mech-ek. Csak a magyarázat kapott hatalmas öngólt, amikor később visszahozták az elveszett, csillagligás technológiát - és az MG lőtávolsága mégsem nem változott. De 3060-ban megjelent a Light Machine Gun, 6 hex, vagyis 180 méteres effektív lőtávolsággal...
Igen, a Battletech egy Sci-fi, de a technológiai magyarázatokat csak arra használták és használják, hogy a játékmechanikai szabályokat alátámasszák. Nincs ezzel semmi baj, a világ egy szépen megalkotott, elragadó Sci-fi világ (oké, én továbbra is úgy 3055-ig tartom ezt ). De akkor se keressen benne senki semmi reálist.
Ha egy fokkal jobbak, akik ezt fejlesztik mint az MWO-s brigád akkor már van remény, bár mondjuk nem lehet túl nehéz olyanokat találni.
Ugyanez a csapat (Harebrained Schemes) csinálta a Shadowrun (dettó körökre osztott) játékot. Amiatt vagyok bizakodó, mert a Shadowrun nagyon jó és hangulatos volt...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...