Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Quent1n #13 üzenetére

    A Battletech a "politika" áldozata lett..

    Meg sok másé. Sajnos az egész oda vezethető vissza, hogy a FASA kegyetlenül mellényúlt pár dologban...

    A legfájóbb, hogy sok egyéb világ is a Battletech mellett erre a sorsa jutott (Renegade Legion...).

    A jogok össze vissza repkedtek és az MS se kezelte túl jól a dolgokat anno.

    Szigorúan SzVSz, de ezzel nem értek egyet. Az MW3 mestermű volt, az MW4 sem volt rossz, a két MechCommander pedig zseniális játékok voltak. Szóval amíg figyelt rá, a MicroSoft nagyon is jó gazdája volt. Csakhát jött az XBox-only gondolkodásmód, és hát...

    Bőven lehetne ebből is egy Trónok Harca színvonalú sorozat, mert nagyon alaposan kidolgozott világ.

    Aha, úgy 3058-ig. Aztán egyre elvetemültebb, és egyre több marhaságot sikerült beleszőni (Rotary AC, Heavy Laser, 100 tonna feletti Mech-ek, ProtoMech-ek, stb.).

    Viszont a 3025-3055 közötti időszak tényleg zseniális.

    Az látszik, hogy rajongók készítik rajongóknak, szóval elég jól is elsülhet a dolog, persze aztán majd kiderül, gondolom január körül már többet látunk belőle.

    Sajnos az is látszik, hogy belenyúltak a sebzésrendszerbe. Az LRM rakéták 4-et sebeznek? Az SRM rakéták 10-et... :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    @kretenallat: Hát én jobban félnék egy olyan stúdiótól, ami semmin nem mer változtatni.

    Especiel az elmúlt 20 évben nem nagyon jött ki olyan Battletech játék, amely kőkeményen figyelembe vette a "gyári" értékeket. Paradox módon a Mechwarrior 2 ilyen volt, 21 éve, és az azért kiderült, hogy nem is igazán vált be a kiegyensúlyozás ott (tegye fel a kezét, aki AC/2-őt vagy AC/5-öt szerelt fel Mechwarrior-ban)...

    Egy fantáziátlan, az eredetihez túlságosan ragaszkodó stúdió könnyedén meg tud ölni egy játékot, pláne olyat, aminek a műfaja (mint páran írták itt is) könnyen unalomba fullad.

    Azért tegyük szépen hozzá, hogy miután körrendszerű játékról van szó, a Battletech játék pont a Battletech táblás játékot akarná átültetni modern stílusban. Volt pár éve egy ilyen kezdeményezés (az MWO-val egyidőben), de elbukott.

    de a táblással nem játszottam, így nem tudom, mi az általános vélemény a játékegyensúlyról.

    A játékegyensúly 3025-ben nagyon jó volt, 3050-55-ben viszont a sok Csillagligás / Klán tech alaposan felbolygatta az egészet (igazából egy játékban sem sikerült igazán visszahozni a Klán / Belső Szféra tech különbség realitásait).

    A nagyobb sebzésből én arra következtetek, hogy az MWO-hoz hasonlóan itt is minimum megduplázták a páncélzati / belső szerkezeti pontokat, hogy ne pusztuljanak meg olyan könnyen a Mech-ek (egy AC/20-as találat bármelyik könnyű Mech-et instakill-eli).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    ThorsHUN: Azert egy sima AC20-hoz bazi kozel kell menni. Amin AC20 van az meg nem sebessegbajnok.

    Én nem mondtam, hogy az AC/20 jó. Én azt mondtam, hogy az AC/2 és az AC/5 egy hulladék bármelyik MW játékban.

    1, maradjon az eredeti sebzes tabla, kiosztas stb
    2, gyari gepek gyari verzioi legyenek, azokon ne lehessen modositani... a sava borsa a jateknak egy fos cuccokkal felszerelt gepbol kihozni a legjobbat.

    Teljesen egyetértek, de a 2. pont biztos, hogy nem fog menni. A BT egyik nagy rákfenéje pont az, hogy lehet módosítani a Mech-eket. Max. marha drágán. És ez teljesen canon dolog, eleve kismillió custom Mech volt a hivatalos Technical Readoutokban, hovatovább a Yen-Lo Wang is egy custom Mech...

    @ViZion : AC2 quad-ban jó, AC5 már dualban is. Kis géppel bizony előfordult, h AC20 találat vitte a kart, torzót, meg mindent... Ahogy a Gauss is. Minap quad Gauss Direwolf-ot láttam...

    MWO? Kímélj meg, Pozvál?

    Bronz Founder vagyok, és sírok attól, amit összehoztak benne. Nem kellett volna sokat tenni, hogy jó legyen, de sehogy sem jön össze nekik...

    GUI nem az igazi még, de sokat reszelnek rajta, halgatnak az userekre.

    Hallgatnak? Aha. Ahogy eddig, gondolom. Tápos XY, nerf XY, nem használják AB-t, buffoljuk AB-t. Nem jó a Hőkezelés-rendszer? Úgy megcsavarjuk, hogy minden korábbi egyensúly megy a kukában... :U

    Pár map unalmas lett, meg volt már számtalan ötlet, mivel lehetne feldobni, de első körben pénzt akarnak csinálni,

    Több, mint 3 éve csak pénzt akarnak csinálni. Ami nem lenne akkora baj, ha cserébe adnának is valamit.

    Én anno 2013 végéig hittem nekik, de amikor már sokadszorra toltál el a CW-t - emlékeztetőleg: 2012 őszére ígérték eredetileg.

    A fegyverek és a Mech-ek egyensúlya botrányos, a boat típusú fegyverzetekkel továbbra se tudnak mit kezdeni, a játékmechanika továbbra sem támogatja igazán a csapatjátékot. Ráadásul mindenféle korlátozás nélkül beengedték a játékba a Clan tech-et?!? Ezek normálisak?

    @Peat;): a classic mechwarrior1-2-3 folytatása (4 szerintem már fura volt)

    A Mechwarrior 2 / 3 páros baja, hogy követik a táblás játék szabályait. Úgy meg kb. LRM és Las / PPC spam az egész, akármit is csinálsz. A Mech4 próbált kicsit módosítani ezen, és szerintem elég logikusan (Energy/Ballistic/Missle hardpointok - ami azóta is tészta a feldolgozásokban, az MWO-ban is benne van...).

    Ennyi bakker, potom pénzből összehozható egy crytek vagy unreal grafmotorral, mert nekünk fanoknak egy középgrafika bőven elég és robotot modellezni nem nagy tudomány.

    Mechwarrior: Living Legends... Oh wait, what I just say...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    @ViZion: Ennél nem tudom mire gondolsz, vannak korlátozások már a gépeknél is, nem is játszom klános géppel. Ott fix a motor, omnipodok vannak meg mindenféle fix alkatrészek is, macera szerelgetni, én meg azt szeretem.

    Bevallom kb. február környékén néztem rá legutóbb az MWO-ra, akkor még az volt, hogy akármilyen Tech cuccot rakhattál akármire. Innen kezdve mindenki (aki tehette) csak Clán tech-es cuccal tolta.

    Lehet, hogy ezen azóta változtattak, de ha így van, az megint csak a Piranha kaotikus fejlesztési módszerére bizonyíték. Behozhatták volna a Clan tech-et eleve korlátozásokkal... ohh wait, hogy is volt? Fizetős Clan Mech-ek? Na ennyit erről.

    Nincs egy koherens, átgondolt koncepció. Sírva röhögtem, amikor anno olvastam Paul azon bejegyzését, hogy most a túlzott Alpha sebzés ellen úgy próbálnak védekezni, hogy lesz egy büntetés. Például ha egy -4SP púposod van, akkor a jobb torzón lévő 6 energia slot egyszerre nyugodtan lőhetett. De ha már az egyik kézen lévő is csatlakozik, akkor kap 5, ha a másik kar, akkor 10, ha a fejen lévő slot is, akkor 20 heat büntetést. Ha lősz a 6 torzó pontról, és utána vársz fél másodpercet, hogy a maradék 3-al lőj, akkor nincs büntetés.

    És ezt komolyan gondolta, be is rakták egy ideig. Teljesen el van szúrva a balance, és (legalábbis ahányszor eddig visszanéztem) hozzávetőleges segédfogalmuk sincs, hogy fogják megoldani ezt...

    Ha mondasz jobbat, kipróbálom (komolyan, minden kötözködés nélkül.)

    Nem tudok. WoT / WoWs, War Thunder, MWO, Hawken... Én is végigmentem minden, mindegyik kb. három lépésre van a tökéletesen szórakoztató játéktól, de mindegyikben van valami marhaság, ami miatt az ember a falat kaparja... :U

    lee56: Ha már videók akkor, ez, kellett volna hogy legyen a MWO, csak sajna nem ez lett belőle. :(

    A Mechwarrior 3025 első sorban Single Player / Co-Op játék lett volna. Szép volt sok szempontból, de figyelembe véve, hogy anno az MWO is hasonlóan szépen indult, esélyes, hogy ugyanúgy blama lett volna a végleges koncepció, mint az MWO esetében....

    realisztikusnak tűnő ballisztika stb..

    Őőő... Egy Battletech játéktól sok mindent várok, realizmust nem. :DDD

    A fegyverek lőtávolsága egészen brutális szintre van lecsökkentve, például egy MG lőtávolsága 3 hex, vagyis 90 méter. A magyarázat szerint a célzóberendezések elveszett technológiája miatt. Azonban egy géppuskával nyílt irányzékkal is nyugodtan lehet tüzet vezetni ember méretű cél ellen akár 600 méterig, vagy a fölé is. Nyilván itt egy játéktechnikai lépésről van szó, hiszen a hex-táblán azt szerették volna, hogy egymáshoz viszonylag közel harcoljanak a Mech-ek. Csak a magyarázat kapott hatalmas öngólt, amikor később visszahozták az elveszett, csillagligás technológiát - és az MG lőtávolsága mégsem nem változott. De 3060-ban megjelent a Light Machine Gun, 6 hex, vagyis 180 méteres effektív lőtávolsággal... :)

    Igen, a Battletech egy Sci-fi, de a technológiai magyarázatokat csak arra használták és használják, hogy a játékmechanikai szabályokat alátámasszák. Nincs ezzel semmi baj, a világ egy szépen megalkotott, elragadó Sci-fi világ (oké, én továbbra is úgy 3055-ig tartom ezt :D). De akkor se keressen benne senki semmi reálist. ;)

    Ha egy fokkal jobbak, akik ezt fejlesztik mint az MWO-s brigád akkor már van remény, bár mondjuk nem lehet túl nehéz olyanokat találni. :)

    Ugyanez a csapat (Harebrained Schemes) csinálta a Shadowrun (dettó körökre osztott) játékot. Amiatt vagyok bizakodó, mert a Shadowrun nagyon jó és hangulatos volt...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Ry0K3N #59 üzenetére

    Az MWO-féle Mech desing-okat használják... :(

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Ry0K3N #62 üzenetére

    Izlések és pofonok. A Hunchback például tényleg jól néz ki újragondolva. Az Unseen mech-ek többsége viszont szörnyen néz ki (Locust for example).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák