Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    válasz ollie #43 üzenetére

    Hát a Serenity talán egy kicsit kudarc volt... Mivel ugye évekkel a Tranquility után indult így gyorsabb fejlődést kaptak cserébe, azután alakult valami nagy szövetség aki hadat üzent mindenki másnak majd elvileg elfoglalták a teljes eve univerzumot :DD azután pedig talán jött egy teljes szerver reset.
    A mostani skillezéssel az a bajom, hogy tavaly kivették a ghost traininget (mert bugnak minősítették 5 év után :((( ) ami miatt én az elmúlt 1,5-2 évben legalább 2 havi rendszerességgel előfizettem 1-1 hónapra (persze a tavaly júniusi áremeléses akciójuk sem aratott osztatlan sikert).

    Nimrod :
    Nem azt vittam, hogy élvezetes vagy sem a játék tört szerveren, hanem, hogy vannak olyan egyének akik csípőből úgy indítanak, hogy "tört szerver van?" úgy, hogy utána se néznek az adott játéknak vagy ha kicsit is gondolkodni kell akkor sikítófrászt kapnak meg van kockázata a dolgoknak. Pl. wow-ban semmi tétje a harcnak, ha megölnek nem vesztesz semmit maximum időt, eve-ben bukod a hajód amiből minden (megmaradt) mozdíthatót megkaparint az ellenfél te meg maximum a biztosítási pénzt kapod (ha nem kötöttél akkor csak töredék összeget kapsz) vissza ami bizonyos típusoknál köszönőviszonyban sincs a hajó árával, a felszerelés árát meg amúgy sem fedezi, ha peches vagy akkor a mentőkapszuládat is kilövik (ilyenkor bukod a fejedben lévő implantokat) ha meg feledékeny vagy és nincs megfelelő klónod akár skilleket is bukhatsz (amely akár 1-2 hónap tanulással eltöltött időt tehet semmissé).

    Bár mégis vitatnám a tört szervereken való élvezetes játék lehetőségét (de nem a társaság összetétele miatt), hiszen bugos a szoftver, lassú a vas és kevesen vannak (az esetek jó részében), hiszen nem a hivatalos csapat a rendes szoftverekkel, megfelelő hardverekkel csinálja hanem pár megszállott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák