Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz lemmy71 #35 üzenetére

    Milyen folytatást? Az USA részben kész, a többi már szoftveres. Természetesen erről is tudok írni, de ez már kevésbé az én asztalom.

    Eastman: Idővel csak tanul az emberiség belőle. Bíztató, hogy a két legnagyobb atomhatalomnál működött a kölcsönös elrettentés, mert senki nem akarta megnyomni elsőnek, sőt azt sem akarták, hogy bárki megnyomja azt a piros gombot. Midig valamelyik visszakozott.

    Amazonas: Örülök, ha tetszett.

    JasL: Idén is lesz és bővül a felhozatal ahogy az előző évben is.

    Van egy hiba az írásban, amit nem tudom kijavítsak-e. Arra jutottam, hogy marad, de itt megemlítem. Balckbirdként hivatkoztam az Archangelre (Oxcart project, A-12) ami az Intrepiden van. Az ugyanis egy korábbi A-12 amiből az SR-71-est kifejlesztették. Az eltérés minimális, de így nem pontos az írás. Mégis úgy gondolom, hogy ekkora tévedés belefér az olvashatóság kedvéért, na meg azért, mert az emberek talán hallottak a feketerigóról, de az elődről nem. Érdekes, de az ismertetőn is hibás a kiírás, A-12-re keresve ti is megtalálhatjátok itt: [link]

    [ Szerkesztve ]

    https://frescho.hu

  • bkercso

    nagyúr

    válasz lemmy71 #107 üzenetére

    Ez igaz, csak erre én nem tudok hani. Meg a globális időjárás sem különbözik majd a dumától, csakis a kibocsátás hat rá.
    Trumpnak amúgy olajérdekeltségei vannak, így nem meglepő. Nem lenne szabad ilyen embert ilyen döntés közelébe engedni, mert összeférhetetlenség áll fenn.

    De, ha nem lépett volna ki, akkor is lenne idejük a kibocsátás fokozatos csökkentésére, illetve pár évig vásárolhatnának kvótát a fejlődő országoktól, pl. az afrikaiaktól. Nem véletlen írta alá az USA ezt anno. És Trump egész biztos nem nyer újra, mert nem szalonképes figura, szóval ez a 4 év remélhetőleg tényeg nem számít sokat.

    UK és Norvégia ezzel szemben CO2-kvótát fizet a köztisztviselői repülőútjai után, noha nem lenne kötelessége, mert a repülők kibocsátása nem része a kiotói egyezménynek, mivel nemzetközi kibocsátásnak számít.

    frescho: Az eredti gondolatom csak annyi volt, hogy egy EU-USA oda-vissza út kb. annyit árt felmelegedés szempontjából, mint 1 éven át napi 2 órát autózni. Szóval, ha 2x2 hét helyett mondjuk 1x4 hetes utat sikerülne szervezni, és emmellett az egyén napi 2 órát ingázik, akkor éves szinten máris 2/3-olta a kibocsátását, ami a közlekedést illeti.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

Új hozzászólás Aktív témák