Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    Sziasztok,

    GS-en írtam róla egy rövid beszámolót, véleményt de sajnos a linkelés ott nem jó, így gondoltam bemásolom ide. Bocsánat ha túl sok a kép, stb.

    Az alapnak számító Fahrenheit után jött a HEAVY RAIN ami újraírta az interaktív-film-játék definícióját. Bár még a mai napig kevesen ismerik sajnos ezt a remek címet, mégis ez egy igazán nagy mérföldkőnek számított, ugyanis többet között itt került bemutatásra a döntéseink-hatással-vannak-a-játék-folytatására elemet (PILLANGÓ EFFEKTUS). Aztán rá nemsokkal jött a BEYOND 2 SOULS, ami rátett erre egy lapáttal, bár még ott sem mondható el, hogy minden döntésünknek nagy súlya lett volna, ugyanis ha ügyesek voltunk a játék végén sok mindent ha nem is a tökéletes, de másik irányba tudtunk terelni.... És most pedig itt ez az UNTIL DAWN, ami ezt egy újabb szintre emelte. :K

    Adott minden: Tökéletes horror helyszín, tökéletes horror hangulat, érdekes karakterek, remek grafika, látványos karakter-kidolgozás, ijesztő zene, csavaros történet (DR. HILL SZEREPE!)...és a lényeg a pillangó-effektus. :K
    Tényleg minden adott volt, hogy egy zseniális alkotás szülessen, de valahogy mégis sikerült a játéknak az utolsó 1 órában elhasalnia. (összesen 7-8 óra egy végigjátszás) Érthetetlen számomra, hogy sikerült ezt nekik elérni, mert tényleg csak alig kellett volna változtatni a recepten, de mégis megtették. :U

    KONTRA:

    - A történet: Tényleg MINDEN ADOTT volt egy remek horror sztorihoz, erre a játék 70%-után miután kiderül ki a "gyilkos" elmegy a történet egy totál idióta szörny-zombi-szellem irányba (windigos) ami totál nem hiányzott. :N
    - Kamerakezelés: még mindig sokszor összevissza megy a karakter, pedig már a kamera-nézeten javítottak a fentebb felsorolt címekhez képest, de még mindig javításra szorul (én nem értem miért nem lehet simán a karakter háta mögött a kamera, mint minden rendes TPS-ben, gondolom ekkor elveszne a "film-hatás") :O
    - Minden karakter egyéni tulajdonságokkal rendelkezik, de ezek nincsenek kihasználva. Van aki humoros, mégsem tudjuk humorral megmenteni magunkat; illetve van aki intelligens mégis olyan buta dolgokat követ el, hogy azt fáj nézni.

    PRO:

    - MINDEN MÁS (karakterek párbeszédei és animációi, ötletes gyilkosságok, jó zene, szép grafika, érdekes helyszínek, jó HUD, döntési lehetőségek, Dr. Hill)
    - Dr. Hill-t kiemelném, mert ez az első ilyen interaktív-film-játék ami ilyen pofátlanul kihasználja a játékos döntéseit. (félelmeit) Aki majd játszik ezzel az majd megérti az első (és második) Dr. Hill beszélgetés után ;)
    - Minden karakter 1-1 igazi színész/színésznőről lett mintázva (pl. SAM = Hayden Panettiere) és egész jól hasonlítanak is rájuk
    - Minden karakter másképp viszonyul a többi karakterhez (ezt a játék folyamán tudjuk változtatni bizonyos döntésekkel) és ez néhol befolyásolja a történet kimenetelét (pl. Ashley)

    Aki szereti az IGÉNYES horrort, annak ajánlom ezt. De előre felhívom a figyelmet, hogy sokszor, ismétlem NAGYON SOKSZOR a karakterek (szerintem már-már szándékosan) a leghülyébb dolgokat cselekszik ami egy ilyen horror-szituációban elképzelhető. :C

    [GIF link]

    Ha UNTIL DAWN lennék, megvenném magam.

Új hozzászólás Aktív témák